تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
11

هزینه‌های گزاف لغو سفراستانی احمدی‌نژاد به لرستان

  • کد خبر : 24520
  • 26 اردیبهشت 1392 - 16:25

    به گزارش  میرملاس نیوز، رسم و سنت این بود که در سفرهای هیئت دولت و مقامات بلند پایه کشور به استان‌ها از نزدیک به یک ‌ماه قبل از تاریخ سفر زمزمه‌هایی در بین مسئولان استانی و جراید مبنی بر اینکه در آینده‌ای نزدیک رئیس جمهور یا رئیس مجلس و هیئت دولت به استان […]

 

 

به گزارش  میرملاس نیوز، رسم و سنت این بود که در سفرهای هیئت دولت و مقامات بلند پایه کشور به استان‌ها از نزدیک به یک ‌ماه قبل از تاریخ سفر زمزمه‌هایی در بین مسئولان استانی و جراید مبنی بر اینکه در آینده‌ای نزدیک رئیس جمهور یا رئیس مجلس و هیئت دولت به استان سفر می‌کنند، به گوش می‌رسید.

در مصاحبه خبرنگاران با استاندار لرستان که یک هفته قبل انجام گرفت، خبرنگاران پیرامون زمان سفر هیئت دولت از دهمرده استاندار لرستان سئوال شد که وی پاسخ داد، هیئت دولت به استان می‌آیند، اما من نیز خبری از تاریخ سفر ندارم.

در این حال روز شنبه ۲۱ اردیبهشت صبح زود شاهد جنب و جوش‌های غیر معمول در سطح شهرخرم‌آباد بودیم.

با بررسی‌های به عمل آمده متوجه شدیم که سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان لرستان روز چهارم ۲۵ اردیبهشت یعنی امروز است، با نگاهی به نحوه درست کردن جایگاهی در میدان امام خمینی(ره) شهر خرم‌آباد که بر خلاف سفرهای معمول که رئیس جمهور یا مسئولان کشور در ورزشگاه‌ها با مردم دیدار می‌کردند، نصب بیش از ۶۰۰ بنر تبلیغاتی در سطح استان لرستان و صرف هزینه بیش از ۸۰۰ میلیون تومان برای یک سفر یک روزه بر همه مردم استان مشهود و آشکار بود که این سفر، سفری کاری نیست و فقط یک سفر تبلیغاتی وبه منظور خاص صورت می‌گیرد.

در مصاحبه با استاندار لرستان و معاونان استاندار در مورخه ۲۴ اردیبهشت با خبرنگاران مشخص شد که برای این سفر مسئولان استان هیچ‌گونه برنامه‌ریزی ندارند و اعلام شد که این سفر به دلیل افتتاح چند پروژه مهر ماندگار است و حتی معاونان استاندار نتوانستند به سئوالات خبرنگاران پیرامون این سفر جواب بدهند و همه برنامه‌ها و تبلیغات را به نهاد تشریفات ریاست جمهوری ربط دادند و اعلام کردند که تمامی برنامه‌ریزی‌های این سفر با تشریفات نهاد ریاست جمهوری است و ما نقشی نداریم.

بعد از چند ساعت خبر لغو سفر در سراسر استان پیچیده شد، لغو سفری که دلیل آن آلودگی هوا بود، اما مسئولان زیربط اعلام کردند که روز چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت در استان غلظت آلودگی هوا خیلی زیاد نیست و همین طور هم شد که هوای روز چهارشنبه هم کاملا بهاری بود. 

لغو سفری که سئوالات زیادی را در ذهن مردم همیشه در صحنه لرستان به وجود آورد.

سئوالاتی مانند اینکه در تحریم هستیم و تمامی ادارات و نهادها از کمبود اعتبارات ناله سر می‌دهند، چرا این همه هزینه برای جایگاه و تبلیغات از پول بیت‌المال؟

اگر سفر تبلیغاتی برای کاندیدا خاصی است، چرا به منویات مقام معظم رهبری و براساس قانون اساسی که فعالیتی از بیت‌المال برای افراد خاص مبلغ و هزینه کرد؟

چه کسی جوابگویی این همه هزینه‌های بی‌جهت است؟ مگر شورای نگهبان اعلام نکرده که هزینه‌های گزاف توسط کاندیدهای ریاست جمهوری در بر رسی صلاحیت آنها تاثیر دارد و نگفتند که سفرهای تبلیغاتی زود هنگام هم بی‌تاثیر نیست.

حال سئوالات عدم پیشرفت و توسعه استان و رتبه اول بیکاری استان و مشکلات اقتصادی مردم را بر این همه اضافه کرد.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=24520

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 16در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۶
  1. شما هم هی گیر بدین بعد احمدی نژاد هم می بینمتون

  2. با همین هزینه میتونست دو سالن ورزشى چند منظوره براى اینهمه جوان با استعداد احداث کرد! واقعا جاى تاسف داره!

  3. چرا عکس های جدید ازش نمیذارید در سفر استانی! خالی از جمعیته نه؟؟؟؟؟
    این که برای چند سال پیشه!
    ایشون کلا ۱۰۰ ها هزینه گزاف دان! اینم روش۱

  4. جون خودت این عکس رو بردار . مثل سایتهای دیگر که شجاعانه عکس استان مازندران را که کمتر از ۱۰۰۰نفر آمده بودن نشان داد ند.

  5. اونا خبر نگارن نه شما
    ناسلامتی رشته تون روابط عمومیه خوندید که ویژگی های خبرنگار باید شجاع باشه
    هاشا به غیرت شما
    اگه میترسید جمعش کنید؟؟؟؟؟

  6. میرملاس جون،تا دیروز احمدی نژاد عزیز دل تو هم بود.حالا در دقیقه نود منتقد شده ای و دلسوز مردم!

  7. احمدی زنده باشی

  8. آقای حقیقت گو اگه حقیقت گو اسمته خب فبها…امااگه انتخابش کردین واسه خودت واقعا همینه که احساس درونیتو برملا کردین مسلمه که ما ایرانیان همه طالب حقیقتیم و همگی واقع گو ..شاید شعرهای لک امیرو شنیده باشی که میگه”حقیقت و تن میرات دودمانمانه!”حال اصل مطلب “نقدی که بر میرملاس کردید!از قدیم گفتن تا مرد سخن نگفته باشد..عیب وهنرش نهفته باشد..خب ما همون چه میدونستیم که”عملکرد “آقای ریئس جمهور تا کجا پیش میره که منجر به نارضایتی عده ای بشه!!بازم میگم اینم از خوبی ؛صداقت وخوش قلبیمونه که اونو از نیاکان ایرانیمون به ارث بردیم که کسانیرو انتخاب میکنم به فرمان خدا وامانتداران دینش..اما. بعدش دیگه دست ما نیست!یا صدرصد نمیتونیم تضمین کنیم که کارش تا آخر خوبه یا بد.!خواهشا خیلی از همدیگه خرده نگیرید ..چن مردم شعو ر وفرهنگشون بالاست اگه مسئولین به دلایلی کوتاهی میکنن اون دیگه خارج از تقصیرات جانبداری یا رای دادن به اون شخصه!موفق باشیو واقع بین..همشهری ارادتمند شما..

  9. ذورود بر احمدی و مشایی.زنده باد بهار زنده باد مشایی.
    مشایی مشایی حمایتت میکنیم
    مشایی مشایی رئیس جمهور مایی

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.