- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

فرماندار : مردم کوهدشت حماسه‌ای را خلق کردند که در تاریخ لرستان و کوهدشت ماندگار خواهد شد.

[1]

فرماندار : مردم کوهدشت حماسه‌ای را خلق کردند که در تاریخ لرستان و کوهدشت ماندگار خواهد شد.

غلامرضا حمزه‌پور” افزود: همزمان با پایان یافتن کار سرشماری آرا در حوزه انتخابیه کوهدشت، “الهیار ملکشاهی” به عنوان منتخب مردم این شهرستان انتخاب شد.

 وی به مشارکت ۹۷ درصدی مردم کوهدشت در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و افزود: از مجموع ۱۱۸ هزار نفر واجدین شرایط رای دهنده، ۱۱۵ هزار و ۷۹ نفر در انتخابات شرکت کردند. “الهیار ملکشاهی” با کسب۴۱ درصد آرا و ۴۷ هزار و ۸۸ رای، بیشتری آرا را به خود اختصاص داد و به خانه ملت راه یافت.

 حمزه پور ادامه داد: ۱۷۹ شعبه اخذ رای، کار جمع آوری آرا را انجام دادند که ۷۹ شعبه آن در بخش مرکزی و حومه و ۱۰۰ شعبه آن در شهرهای رومشگان، گراب، کونانی، درب گنبد و روستاها، مستقر شده بود.

 فرماندار کوهدشت عنوان کرد: با توجه به وجود نیروها و مجریان بی‌طرف و همچنین اعتماد سازی در بین مردم، خوشبختانه این اعتماد در بین مردم بوجود آمد و به لطف خدا موجب شد، انتخابات گسترده، پرشور و حداکثری داشته باشیم که در نوع خود، در کشور بی نظیر بوده است.

 حمزه پور، این حضور حداکثری را موجب اقتدار و سربلندی نظام دانست و گفت: در هیچ دوره ای از انتخابات، چنین انتخاباتی با این امنیت و سلامت وجود نداشته است. امیدواریم که نتیجه این حضور موجب پیشرفت و آبادانی شهرستان کوهدشت شود.