تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
11

زن کلاهبردار در خرم آباد دستگیر شد

  • کد خبر : 24684
  • 28 اردیبهشت 1392 - 22:05

    فرمانده انتظامی استان لرستان از دستگیری یک کلاهبردار زن با ۶۲ نفر مالباخته در خرم آباد خبر داد.    مهر: سردار کاظم علیزاده در این رابطه گفت: در پی بررسی یک فقره پرونده کلاهبرداری و شکایت خانمی مبنی اینکه مبلغ ۱۵ میلیون ریال از وی کلاهبرداری شده است، شناسایی و پیگیری موضوع به […]

images

 

 

فرمانده انتظامی استان لرستان از دستگیری یک کلاهبردار زن با ۶۲ نفر مالباخته در خرم آباد خبر داد.

 
 مهر: سردار کاظم علیزاده در این رابطه گفت: در پی بررسی یک فقره پرونده کلاهبرداری و شکایت خانمی مبنی اینکه مبلغ ۱۵ میلیون ریال از وی کلاهبرداری شده است، شناسایی و پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با کلاهبرداری پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با تحقیقات گسترده و هماهنگی مقام قضایی روز گذشته در سطح شهر خرم آباد کلاهبردار را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان لرستان با تشریح نحوه کلاهبرداری این زن، گفت: خانم کلاهبردار با پیشنهاد به برخی از زنان نمازگزار در یکی از مساجد شهر خرم آباد مبنی بر پرداخت مبالغی به عنوان سپرده گذاری موسسه محلی و دریافت چهار برابر پول سپرده پس از گذشت ۶ ماه از تعدادی از شهروندان کلاهبرداری کرده است.

وی اظهار داشت: سادگی، بی توجهی و بی اطلاعی این افراد از قوانین و مقررات در شکل گیری این پدیده و توفیق کلاهبردار در دستیابی به اهداف خود تأثیر بسزایی داشته است.

سردار علیزاده با اشاره به اینکه تاکنون ۶۲ نفر مالباخته در این رابطه شناسایی شده است، عنوان کرد: کلاهبردار متهم از مالباختگان در مجموع دو میلیارد و ۷۴۲ میلیون و ۸۵۰ هزار ریال کلاهبرداری کرده است که برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

وی با بیان اینکه افراد فرصت طلب و کلاهبردار از هر حیله ای برای دست یابی به هدف خود استفاده می کنند گفت: هوشیاری و توجه بیشتر می تواند در ناکام ساختن کلاهبرداران موثر باشد.

فرمانده انتظامی لرستان در پایان از شهروندان خواست در صورت مشکوک بودن و مشاهد اینگونه افراد بلافاصله از طریق مرکز ۱۱۰با پلیس تماس حاصل کنند.

 
 
 
لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=24684

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.