- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

بیش از ۲ هزار نفر از علما، اساتید، دانشجویان لرستان از آیت‌الله مصباح تشکر کردند !

13911108000464_PhotoA

 

 

طی نامه‌ای ۲ هزار و ۴۲۲ نفر از علما، اساتید، دانشجویان و مردم لرستان از آیت‌الله مصباح یزدی به‌خاطر معرفی کاندیدای اصلح دکتر کامران باقری‌لنکرانی تقدیر و تشکر کردند.

 

به گزارش  فارس ، در نامه علما، اساتید، دانشجویان و مردم لرستان به آیت‌الله مصباح یزدی به‌خاطر معرفی کاندیدای اصلح دکتر کامران باقری‌لنکرانی آمده است: خداوند بزرگ را سپاس، در عصری زندگی می‌کنیم که نظام مقدس جمهوری اسلامی بر پاگشته است و تحت زعامت ولایت مطلقه فقیه راه را از چاه می‌شناسیم.

در ادامه این نامه آمده است: در عصری که علمای بصیر و مجاهدان راه حق براساس تکلیف الهی خود، پشتیبان ولی فقیه زمان هستند و منویات و اشاره‌های روشنگرانه ایشان را به بدنه گسترده امت منتقل می‌کنند.

در دوران فتنه و غبار ابهام، چشمان تیزبین و بصیر علمای ربّانی تا عمق جریان‌های مختلف در جامعه را شناخته و بیان پیامبرگونه ایشان، شجاعانه و صریح، راه را به پیروان راستین اسلام و انقلاب نشان می‌دهد.

نقض غرض است، اگر رهبران عالی‌قدر نظام این خورشیدهای پُرفروغ برآمده از کتاب و سنت برای رهروان پاک‌نیت در سراسر کشور، چراغ‌های هدایت و مصابیح روشنگر را معرفی ننمایند و آنان را در بی‌خبری و ابهام، رها سازند.

فیلسوف و استاد اخلاق عزیز! ذوشهادتین بودن شما، به تعبیر امام(ره) برای ما حجت است.

مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در مورد شخصیت جناب‌عالی می‌فرماید: «من قدر آقای مصباح را می‌دانم، ایشان خلأ مطهری و طباطبایی را در زمان ما پر کرده‌اند… در شما(علامه مصباح) سه چیز جمع است، علم، صفا و بصیرت و به معنای حقیقی کلمه دارای بصیرت هستید، ایشان همچنین در جایی دیگر می‌فرمایند: «در انتخابات به افراد بصیر مراجعه کنید.»

برای ما که از بنِ دندان ولی فقیه را نائب امام زمان(عج) می‌دانیم، مراجعه به جناب‌عالی عین تکلیف است.

لذا از عنایت همیشگی شما به ارادتمندان خود و ارائه طریق در خصوص معرفی نامزد اصلح انتخابات «جناب آقای دکتر کامران باقری لنکرانی»، جبهه سپاس بر زمین می‌نهیم و خداوند را به خاطر وجود پر برکت شما شکر می‌کنیم.

اطمینان داشته باشید، فرزندان انقلابی خمینی کبیر(ره) و خامنه‌ای آزاده(مدظله العالی) در انجام اوامر ولی فقیه سر از پا نشناخته، هستی خود را فدا می‌کنند.

در پایان اعلام می‌داریم، ارادتمندان شما با دقت و هوشیاری فضای انتخابات را رصد می‌کنند و از فتنه‌گری‌های دشمنان کاملاً آگاهاند و ذره‌ای تزلزل به فضل الهی در آنان وجود ندارد.