تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
7

مطهری: قیمت بنز هاشمی در حد پراید است

  • کد خبر : 24697
  • 29 اردیبهشت 1392 - 1:47

    نماینده مردم تهران در مجلس با انتقاد از اظهارات اخیر امام جمعه موقت تهران درباره ویژگی‌های رییس‌جمهور آینده و «غیرمنطقی» خواندن بخش از این سخنان گفت: فکر نمی‌کنم بنز آقای هاشمی گرانتر از پژوی آقای جنتی باشد. علی مطهری در حاشیه جلسه علنی امروز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: آقای جنتی می‌گوید به […]

 

 

نماینده مردم تهران در مجلس با انتقاد از اظهارات اخیر امام جمعه موقت تهران درباره ویژگی‌های رییس‌جمهور آینده و «غیرمنطقی» خواندن بخش از این سخنان گفت: فکر نمی‌کنم بنز آقای هاشمی گرانتر از پژوی آقای جنتی باشد.

علی مطهری در حاشیه جلسه علنی امروز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: آقای جنتی می‌گوید به کسی که سوار بنز می‌شود رای ندهید، ولی بحث برسر این است که اگر برخی مقامات سوار بنز می‌شوند، این کار بنا بر تشخیص تیم حفاظت انجام می‌شود. از طرف دیگر بنزهایی که این مقامات سوار می‌شوند، بنزهای ۲۰، ۳۰ سال پیش است که قیمتش در حد پراید است، به نظرم این حرف خیلی خامی بود.

وی در واکنش به این‌که اظهارنظر جنتی تاکیدی بر لزوم دوری رییس‌جمهور آینده از اشرافی‌گری بود، گفت: موضوع برسر این است که تیم حفاظت آقای هاشمی برای ایشان مشخص می‌کند که با بنز و ماشین ضدگلوله برود، این کار به دلیل موقعیت ایشان است، آقای جنتی هم با پژو تردد می‌کنند که فکر نمی‌کنم بنز آقای هاشمی گرانتر از پژوی آقای جنتی باشد.

وی با سخیف دانستن «عوام‌فریبی» ابراز عقیده کرد: در انتخابات‌های گذشته مردم را فریب دادیم و آرای‌شان را به سمتی سوق دادیم که به این بدبختی‌ها رسیدیم. پس دیگر این روش‌ها را تکرار نکنید.

نماینده مردم تهران در مجلس در پاسخ به این‌که آیا می‌توان صحبت‌های جنتی را به عنوان دبیر شورای نگهبان به معنای گام برداشتن برای رد صلاحیت هاشمی تعبیر کرد؟ گفت: اگر ایشان می‌خواهد گام بردارد، چرا در نماز جمعه اعلام می‌کند، خب در جای خود گام بردارد.

وی در پاسخ به این‌که انتخابات آینده را چند قطبی می‌دانید؟ نیز ابراز عقیده کرد: انتخابات آینده در واقع رقابتی بین گفتمان اعتدال‌خواهی و افراط‌گری است. دیگر بحث اصولگرایی و اصلاح‌طلبی مطرح نیست. در واقع اصولگرایان و اصلاح‌طلبانی معتدل در یک صف و افراط‌گرایان و تندروها در صف دیگر قرار دارند. بقیه دسته‌بندی‌ها را قبول ندارم. این‌که بگویند یک طرف اصولگرایان، یک طرف اصلاح‌طلبان و یک طرف جریان هاشمی است یا این‌که هاشمی را به جریان اصلاحات منتسب کنند، درست نیست.

وی در ارزیابی از اظهارنظرهایی در مورد خط‌ ‌دهی به هاشمی از طرف اصلاح‌طلبان گفت: واقعیت این است که بخش قابل توجهی از اصولگرایان حامی هاشمی هستند، این‌طور نیست که ایشان محصور در بین اصلاح‌طلبان باشند. منتهی عده‌ای از تندروهای اصولگرا شیطنت می‌کنند و می‌گویند که هاشمی کاندیدای اصلاح‌طلبان است. همچنین می‌گویند که حامیان هاشمی همان حامیان موسوی هستند، این صحبت‌ها مقداری بی‌تقوایی است، باید واقعیت را دید که ایشان در بین اصولگرایان حامیان مهمی دارند.

مطهری درباره این‌که فکر می‌کنید هاشمی تایید و یا رد صلاحیت شود؟ مدعی شد: قطعا آقای هاشمی تایید صلاحیت می‌شوند، اصلا اگر ایشان تایید نشوند، اصل انقلاب و نظام زیرسوال می‌رود. از طرف دیگر مشایی را باید با قاطعیت رد کرد و هاشمی را با قاطعیت تایید کرد.

وی همچنین در پاسخ به این‌که آیا هاشمی برای گرم کردن تنور انتخابات وارد عرصه شده است؟ گفت: این صحبت درست نیست. البته به طور طبیعی با ورود آقای هاشمی تنور انتخابات هم گرم می‌شود ولی صرفا این‌طور نیست که بگوییم ایشان برای داغ کردن فضای انتخابات وارد شده‌اند و نتیجه برایش مهم نیست. طبیعی است که آقای هاشمی مثل بقیه کاندیداها با انجام محاسباتی وارد صحنه شده‌ است البته طبیعتا به طور ضمنی فضای انتخابات با ورود ایشان فضای گرم‌تری می‌شود.

وی در مورد این‌که آیا در ستاد هاشمی فعال هستید؟ گفت: بنده سمتی در ستاد آقای هاشمی ندارم و سخنگویی بنده نیز در ستاد ایشان درست نیست، طبیعتا سخنگو در این ستاد مشخص می‌شود. 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=24697

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 30در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳۰
  1. جانا سخن از زبان ما میگویی ایول

  2. هاشمی خوب یا بد اهل این ریاکاریهای بی کلاس نیست. اگر ریاکاری کند، ریاکاری اش با کلاستر از این روشهاست. کسی که به سن بالای ۶۰ سال برسد و بنز نداشته باشد، توان ریاستجمهوری نیز ندارد. احمدی نژاد پنیر و چای شیرین میخورد آخر و عاقبت کشور را به اینجا رساند. استفاده از از بنز توسط هشمی و استفاده از پراید از طرف جلیلی هرچند صادقانه نیست، اما نمایانگر تفاوت دو گفتمان است: گفتمان زندگی و گفتمانِ شعار و ناکجاآباد و در نهایت فقر و وضع موجود.

  3. اگر رقابت بین اعتدال وتندروی است و هاشمی مظهر اعتدال است یعنی تندروهای طیف اصلاحات به هاشمی رای نمی دهند ؟ مثلا به لنکرانی یا جلیلی یا حدادعادل رای میدهند؟ نه آقای مطهری ! تئوری پردازی به جنابعای نیامده شما بهتراست همان عنوان اصولگرای پشیمان یا اصلاح طلب جدیدرا حفظ کنید. اما حقیقت رقابتها چیز دیگری است رقابت طیف بین اسلامگرایان و غربگرایان همین.حالاشما هاشمی را در هر طیف که مایلی ببینی ببین.

  4. دوستان عزیز و گرامی همه مردم ایران می دانند تنها کسی که می تواند ما را از این فلاکت و بدبختی و تحریم و گرانی و در آخر دلار ۵۰۰۰ هزار تومانی نجات دهد آقای هاشمی رفسنجانی می باشد پس چرا بحث الکی می نمایید . و اما شما جناب آقای کندرو که فرموده اید رقابت بین اسلامگرایان و غربگرایان می باشد آیا شما که ادعای اسلامگرایی دارید تا کنون چند بار برای نماز جماعت به مسجد محلتان رفته اید . چند بار شب برای نماز شب از خواب بیدار شده اید آیا بحال نماز صبحتان قضا شده است راستی اصلا نماز می خوانید . حتما در خانه هم ماهواره ندارید تور رو خدا بس است دیگر دست از این همه شعار بردارید همه ما میدانیم که هیچکس به اندزه آقای هاشمی برای این مملکت زحمت نکشیده . شما فکر می کنید ما باسیاست و تدبیر چه کسی توانستیم هشت سال در برابر تمام دنیا بجنگیم بدون اینکه حتی یک وجب از خاکمان را از دست بدهیم . آیا تا بحال با خود اندیشیده اید که در آن بحبوحه جنگ طاقت فرسا که رشید ترین و پاکترین فرزندان این آب و خا ک در جبهه با دشمن می جنگیدند و تمام دنیا ایران را تحریم نموده بودند گلوله آر پی جی ۱۰۰۰۰ هزار تومانی از کجا و با کدام پول به جبهه می رسید . حال شما کمی وجدانهای خفته خود را قلقلک دهید تا از خواب غفلت بیدار شوند . این که فرزندان آقای هاشمی بد هستند به ایشان چه ربطی دارد . مگر فرزند نوح که پیامبر خدا بود کافر نیود مگر برادر امام حسین با ایشان در کربلا بود دیگر بس است شما را بخدا دست بردارید از این همه تفرقه افکنی

    • درجواب بخدا قسم یک بی طرف ” خیلی خیلی خوشحالم که معیارتان ودغدغه تان نماز ومسجد محله وماهواره است.
      اما جواب : من اکثر اوقات برای نماز به مسجد محله یا مسجد صاحب الزمان (عج) و بعضی مواقع هم به مسجد جامع میروم. درموردنمازشب : خیر نمازشب نمی خوانم. درمورد اصل نماز : بله نماز میخوانم البته گاهی هم قضا میشود بعدا به جا میارم . درمورد ماهواره : بایدبگم خیر ” من ماهواره ندارم . البته برخی مواقع درمنزل فامیل یا همسایگان که برای دیدار واحوالپرسی میروم ماهواره هم میبینم. اما درمورد آقای هاشمی : دوست عزیز! این هاشمی ” اون هاشمی نیست که شما درذهنتان دارید. درمورد ازدست ندادن وجب خاک هم بگویم من هم مانند شما خوشحالم که دشمن نتوانست یک وجب ازخاک مارا ببرد اما نباید این را به پای هاشمی بنویسیم. ولی امروز دشمن به فکر برنامه هایی می باشد که مقدمات آن را در دولت خاتمی فراهم نمود وچه بسا باروی کارآمدن لیبرال ها و غربگرایان تندرو باردیگر به نام تنش زدایی واعتدال و تعامل با دنیا ” یک وجب خاک که هیچ بلکه همه عزت کشور را درقالب یک معاهده گلستان ازنوع اطو کشیده اش و یک قرارداد ترکمانچای هسته ای به دشمن تحویل دهیم .

  5. دوستان عزیز و گرامی همه مردم ایران می دانند که تنها کسی که می تواند ما را از این فلاکت و بدبختی و تحریم و گرانی و در آخر دلار ۵۰۰۰ هزار تومانی نجات دهد آقای هاشمی رفسنجانی می باشد پس چرا بحث الکی می نمایید . و اما شما جناب آقای کندرو که فرموده اید رقابت بین اسلامگرایان و غربگرایان می باشد آیا شما که ادعای اسلامگرایی دارید تا کنون چند بار برای نماز جماعت به مسجد محلتان رفته اید . چند بار شب برای نماز شب از خواب بیدار شده اید آیا تا بحال نماز صبحتان قضا شده است راستی اصلا نماز می خوانید . حتما در خانه هم ماهواره ندارید . بس است دیگر دست از این همه شعار بردارید همه ما میدانیم که هیچکس به اندازه آقای هاشمی برای این مملکت زحمت نکشیده . شما فکر می کنید ما باسیاست و تدبیر چه کسی توانستیم هشت سال در برابر تمام دنیا بجنگیم بدون اینکه حتی یک وجب از خاکمان را از دست بدهیم . آیا تا بحال با خود اندیشیده اید که در آن بحبوحه جنگ طاقت فرسا که رشید ترین و پاکترین فرزندان این آب و خا ک در جبهه با دشمن می جنگیدند و تمام دنیا ایران را تحریم نموده بودند گلوله آر پی جی ۱۰۰۰۰ هزار تومانی از کجا و با کدام پول به جبهه می رسید . حال شما کمی وجدانهای خفته خود را قلقلک دهید تا از خواب غفلت بیدار شوند . این که فرزندان آقای هاشمی بد هستند به ایشان چه ربطی دارد . مگر فرزند نوح که پیامبر خدا بود کافر نیود مگر برادر امام حسین با ایشان در کربلا بود دیگر بس است شما را بخدا دست بردارید از این همه تفرقه افکنی

  6. رحمت بر پدر ومادرت

  7. من حاضرم بنزهاشمی روبا قیمت دوتا پرایدبخرم

  8. ۱- همه میدونن که کنظور ایت الله جنتی به طور صریح آقای هاشمی بود.
    ۲- طبق قانون، دبیر شورای نگهبان و به اصطلاح ناظر انتخابات!!! نباید این گونه موضعگیری کند و نظری شخصی خود را از تریبون شورای نگهبان و نماز جمعه اعلام کند.
    ۳- بنز آقای هاشمی مال خودشان نیست بلکه متعلق به تیم حفاظت ایشان از شاخه “انصار المهدی” سپاه است که حدود ۲۸ سال است در اختیار ایشان گذاشته شده است اما مالک آن سپاه است.
    ۴- قیمت این بنز با توجه به اینکه مدلش پایینه خیلی کمه و الان از پژو آقای جنتی کمتره.
    ۵- به فرض هم که بنز آخرین سیستم باشه و مال خود آقای هاشمی باشه، رئیس جمهور بنزسوار بهتره یا رئیس جمهور گدا گشنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  9. بیخیال هاشمی عشق است مشایی

  10. چکار با این پیرمرد دارین خودش دوس داره بازم طعم شیرین باختو تجربه کنه البته این بار مقابل اسفندیار مشایی

  11. زنده باد مطهر درود بر هاشمی

  12. هفته گذشته، مناظره‌ای میان “حجت‌الاسلام سیدعباس نبوی”و “صادق زیبا کلام” که خود را نماینده آیت‌الله رفسنجانی می‌داند، برگزار شد.
    متـــن ایــــن مناظره را روی وبــتون قرار بدیـــن.

  13. تردیدی ندارم سهم علی مطهری از شهیدمطهری در حد صفر است زیرا میدانم اگر شهید مطهری زنده بود در کنگره مردان مقاوم” قانون و شریعت” این سرزمین نظیر حضرت آیت الله جنتی با فصاحت و بلاغتی برجسته تمجید و تکریم میکرد ، سخنان غیر منطقی آقای مطهری در مجلس شورای اسلامی علاوه بر مسئولیت شرعی دارای ابعاد کیفری است ،ادله تمسک به مصونیت قانونی نمایندگان هرگز مجوز تاختن به رجل سیاسی و نهادهای قانونی نمی باشد، تحلیل سخنان آقای مطهری تنها گمانه ای را که تقویت میکند این است که او نیزمانند سران فتنه در حال خروج از دائره نظام اسلامی است،سخنان او دارای لایه هایی زهر آگین بود.

  14. درود بر مطهری

  15. یه روزی می گفتن رئیس جمهور باید درد طبقه مستضعف رو درک کنه، الان علناً می گن رئیس جمهور بنزسوار خوبه یا گدا گشنه؟!
    .
    ما به همه کاندیداها احترام می گذاریم و همه از نظر ما محترم هستند، اما هر کسی که این مطالب رو می خونه بدونه اینهایی که از پول و ثروت دفاع می کنن فردا هیچ ارزشی برای شما و فکر شما قائل نخواهند بود، چرا؟ چون پول ندارین، پون از نظر اینا همه ما وشما گدا گشنه ایم.
    ..
    این اصلاحاتی است که شما از آن دم می زنید؟ بیلونر بهتر از فقیر – شکم گنده بهتر از لاغر – بنز سوار بهتر از پژو سوار- پس اونایی که ماشین ندارند، قطعاً از نظر شما ارزشی هم ندارن.
    .
    هـــــر کســــی تفکـــــر دارد، خودش «سیـــــفا» بنماید.

  16. با نظر آقای پرویزپور کاملا موافقم چون علی مطهری نون جمهوری اسلامی رو میخوره و سفره رو پاره میکنه این خیلی زشته از فرزند شهید مطهری بعیده

  17. خدا وکیلی اینا رو بیخیال به فکر یک آدم پرانرزی برای فعالیت اجرایی مملکت باشید کسی که در موفقیت آزموده شده است
    جناب دکتر قالیباف

  18. آقای پرویزپور آیا زمان آن نرسیده که از این افکار .نا صحیح خود دست بردارید دوازده سال نمایندگی شهرستان هشت سال ریاست جمهوری احمدی نژاد چه دسته گلی بر سر مردم زدید.بس است شما را به خدا به خون شهیدان هر دوی ما حقیقت را با چشمان بینا زیر پا نگذارید.

  19. این اتومبیل با قیمتی معادل ۶۹۵۰۰ یورو و با احتساب هر یورو و با در نظر داشتن این مورد که این ماشین متعلق به ۳۰ سال پیش است، به ارزش ۲۷۸ میلیون تومان می باشد.

  20. به اشراف گراها رای ندیدن آگاه باشین دوره همین آقا تورم شد۴۹/۵درصد شد بحران های اجتماعی ،فرهنگی ایران رو در نوردید گرو ه های معاند می خواستن ایران با کمک بیگانه ها بگیرن -چون فقط به فکر ثروت وقدرت خودشونن واز این میدن به اون بصیر باشید./

    • در دوران هاشمی ( در سال ٧۴ ) تورم به ۴٩ درصد رسید . بله ! درست است منتها این را هم بگویید که آن تورم را خود هاشمی پایین کشید و به جای تلاش برای حل این مشکل به سفربازی و پرچم چرخانی و برگزاری میتینگ های میلیاردی و بگم بگم نپرداخت و این را هم بگویید که با وجود آن تورم و گرانی بازار کسب و کار از رونق نیفتاد و تولید ملی شکوفا شد

  21. کی آن تورم را خود ایشان پایین کشید؟
    تولید ملی شکوفا شد بیشتر برای ثروتمندان.
    ایشان نبودند که می خواستند فعالیت سیاسی دانشجویان را تعطیل کنند؟
    حالا اینا سنشون قد نمیده دلیل نمی شه که …..

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.