کد خبر : 24770
تاریخ انتشار : ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۰۱:۵۷
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 1,004 بازدید

نماینده سابق مجلس مسئول ستاد هاشمی در لرستان/ سید عیسی موسوی مسئول ستاد شد

  به گزارش خبرنگار میرملاس نیوز ؛ اخبار منتشره حکایت از تعیین سید عیسی موسوی نژاد نماینده خرم آباد در ششمین دوره مجلس شورای اسلامی به سمت ریاست ستاد انتخاباتی آیت اله هاشمی رفسنجانی در استان لرستان دارد. این نماینده اصلاح طلب پیشین مجلس در انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری نیز ریاست ستاد انتخاباتی میرحسین موسوی […]

 

به گزارش خبرنگار میرملاس نیوز ؛ اخبار منتشره حکایت از تعیین سید عیسی موسوی نژاد نماینده خرم آباد در ششمین دوره مجلس شورای اسلامی به سمت ریاست ستاد انتخاباتی آیت اله هاشمی رفسنجانی در استان لرستان دارد. این نماینده اصلاح طلب پیشین مجلس در انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری نیز ریاست ستاد انتخاباتی میرحسین موسوی را در اختیار داشت. قبل از این احتمال سپردن مسئولیت ستاد هاشمی به قدرت اله ایمانی نماینده اصولگرای خرم آباد در هفتمین دوره مجلس شورای اسلامی بیش از دیگران بود. اغلب نمایندگان ادوار گذشته لرستان نیز با توجه به رابطه شان با هاشمی می تونند از گزینه های ستادی وی در منطقه باشند. اکبر هاشمی رفسنجانی کاندیدای مستقل انتخابات یازدهم ریاست جمهوری با سابقه دو دوره ریاست جمهوری، بیش از دو دوره ریاست مجلس شورای اسلامی ، ریاست و نیابت رئیسی مجلس خبرگان رهبری و قریب به ربع قرن ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام و ریاست هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی از بدو تأسیس تا کنون است. هاشمی همواره از منتقدان دولت نهم و دهم به ریاست محمود احمدی نژاد بوده است. در مقابل نیز نوک پیکان حملات اطرافیان احمدی نژاد بیش از هر کس دیگری بسوی هاشمی نشانه می رود.

درج شده توسط : امین آزادبخت (مدیر سایت )

دیدگاه ها

درود بر اصلاحات
درود بر سيدعيسي موسوي نژاد نماينده شجاع خرم اباد در مجلس ششم

[پاسخ]

ابراهیمی الشتر در گفته :

درودبراصلاحات وموسوی به امید پیروزی برای هاشمی دلاور

[پاسخ]

لر اصیل در گفته :

با سلام
به امید معاون اولی استاد فرزانه دکتر عباسی فرد در دولت آیت الله……

[پاسخ]

یه دلسوز پاسخ در تاريخ دوشنبه ۳۰ اردیبهشت , ۱۳۹۲ ۱۴:۰۶:

انشاله
چرا که آقای عباسی فرد لیاقتشون را دارد

[پاسخ]

یه دلسوز پاسخ در تاريخ دوشنبه ۳۰ اردیبهشت , ۱۳۹۲ ۱۴:۰۹:

اگه بشه باور کنید خدا رو هزار مرتبه شکر میکنم پس همه ما لرها باید با جان و دل بهش کمک کنیم

[پاسخ]

مجتبی طرهانی در گفته :

کاش میشد با صدور بیانیه ای از طرف هم استانی های عزیز حمایت همه جانبه خودمون رو از سردار سازندگی اعلام کنیم , تا با این کارمون موجبات پبوند ریاست جمهور اینده رو با استانمون فراهم کنیم. استانی که با توجه به اثار باستانی که در اون وجود داره میتونه قطب اول صنعت گردشگری بشه , با این همه نیروی کار جوون و پر امید پتانسیل تبدیل شدن به یه قطب اقتصادی رو داره و ساده ترین راه هم اینه که اب های جاری استان رو به سمت زمین های کشاورزی هدایت کنیم تا شاهد شکوفایی این صنعت تو استان خودمون باشیم و… . به امید روزی که شاهد پایان بی توجهی مسئولان دولتی و نظام با مناطق محروم باشیم.

[پاسخ]

آشنا پاسخ در تاريخ دوشنبه ۳۰ اردیبهشت , ۱۳۹۲ ۱۹:۰۸:

دوست عزیز شما فقط از طرف خودت نظر بده….در ادوار گذشته استان لرستان همیشه از کاندیدهای شکست خورده حمایت میکرده که عاقبتمون این شد امسال هم شک ندارم که دوباره اینچنین میشه ودرست وقتی هیچ شانسی برای اقای هاشمی نیست از ایشان حمایت میکنه…تمام شهر های بزرگ از قالیباف حمایت میکنند ..ما ساز مخالف میزنیم

[پاسخ]

مجتبی طرهانی پاسخ در تاريخ سه شنبه ۳۱ اردیبهشت , ۱۳۹۲ ۰۸:۲۶:

اخه کدوم استان از قالیباف حمایت میکنه !!!! قالیباف رئیس جمهور هم بشه طبق گفته خودش فقط رو ساخت و ساز تهران تمرکز میکنه . هر چند من تا حالا تهرانی رو ندیدم که رایش قالیباف باشه , همشهری بذار یه چیزی رو بهت بگم , چند وقت پبش قالیباف یکی از بچه های دانشکده ما رو کشونده بود شهرداری بهش گفته بود که اردوهای تفریحی رایگان تشکیل بده با هزینه شهرداری برای بچه های دانشجو در قبالش فقط زیر بنری که برا اردو میزنن بنویسید با تشکر از شهرداری تهران , همین دزیاچه چیتگر که با افتتاحش یه مانور تبلیغاتی بزرگ داد هنوز 50درصد هم تکمیل نشده , اتوبان امام علی و هزار طرح نیمه کاره دیگه رو هم غیر علمی و با سرعت داره به بهره برداری می رسونه

[پاسخ]

ناشناس پاسخ در تاريخ سه شنبه ۳۱ اردیبهشت , ۱۳۹۲ ۰۹:۱۲:

دوست عزیز فکر کنم خیلی از جامعه فاصله داری!!!!!

[پاسخ]

خودتونو اذیت نکنید قالیباف رئیس جمهور

[پاسخ]

ناشناس پاسخ در تاريخ دوشنبه ۳۰ اردیبهشت , ۱۳۹۲ ۱۷:۲۹:

نه بابا

[پاسخ]

جمعی از مردم ولایت مدار منطقه طرهان (کوهدشت) در گفته :

ما مردم غیور و همیشه در صحنه طرهان حمایت همه جانبه و پشتیبانی قاطعانه خود را از سردار سازندگی ایران یار و یاور امام و رهبری ( که امام فرمود: من همیشه به هاشمی اعتماد داشته ام) هاشمی قهرمان اعلام میداریم به امید موفقیت ایشان

[پاسخ]

گراوند(تهران) در گفته :

ما مردم لرستان این بار انشااله با حمایت از آیت اله هاشمی فرهیختگی خود را به ایرانیان عزیز نشان خواهیم داد. درود برهاشمی سلام بر دکتر عباسی فرد(انصافا هر دو عزیز صبر مجسم و حلم مجسم هستند)

[پاسخ]

ابوالفضل در گفته :

خداياچنا ن كن سرانجام كار توخوشنودباشي ومارستگار

[پاسخ]

هر چند بنده مخالف هاشمی نیستم اما فکر نکنم آقای هاشمی کاری برای مردم لر انجام نمی دهد . .یادمان نمی رود که وقتی پتروشیمی لرستان را به اراک بردند بجایش آقای هاشمی طرح طوبی را به استان لرستان آوردند و می گفتند لرستان سرزمین خوبی برای کشاورزی دارد -کجاست طرح طوبی (زیتونکاری) و کشاورزی ما؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ با ایشان آبی گرم نخواهد شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ نمزونم یه جور دورونه / هرچی بدبختی سهم لورنه

[پاسخ]

درود بر سید عیسی موسوی نژاد،شیرمرد لرستان که نظیرش در تاریخ به ندرت خواهد آمد.

[پاسخ]