تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
4

طلب ۱۰ میلیارد تومانی مخابرات لرستان از مشترکان/مشکل اینترنت در لرستان قطعی فیبر نوری است

  • کد خبر : 24786
  • 30 اردیبهشت 1392 - 9:07

    به گزارش میرملاس ، مسیب قبادیان در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد گفت: در سطح روستاهای لرستان ۸۰ هزار تلفن کابلی و ۳۸ هزار تلفن سیار وجود دارد. وی افزود: از این ۸۰ هزار تلفن ثابت روستایی ۳۶ هزار به علت بدهی قطع هستند. مدیرعامل شرکت مخابرات استان لرستان در ادامه با اشاره به اینکه […]

80137625-2571126

 

 

به گزارش میرملاس ، مسیب قبادیان در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد گفت: در سطح روستاهای لرستان ۸۰ هزار تلفن کابلی و ۳۸ هزار تلفن سیار وجود دارد.

وی افزود: از این ۸۰ هزار تلفن ثابت روستایی ۳۶ هزار به علت بدهی قطع هستند.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان لرستان در ادامه با اشاره به اینکه تمام سیم کارت‌های بی‌سیم روستایی (wll )تبدیل به شماره‌های تالیا می‌شوند، گفت: در حال حاضر حدود ۱۶۰ سایت تلفن بی‌سیم روستایی و ۵۰ هزار مشترک تلفن بی‌سیم روستایی دراستان فعال است.

قبادیان افزود: با وجود حجم سرمایه‌گذاری برای تلفن بی‌سیم روستایی دراستان این طرح با تمایل کم روستاییان مواجه شده و توجیه اقتصادی ندارد.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان لرستان با بیان اینکه شرکت مخابرات استان با تلفیق شبکه تلفن بی‌سیم روستایی و اپراتور تالیا با واگذاری یک خط و دو شماره به مشتریان این طرح را اجرا می‌کند، گفت: در این طرح شماره تلفن در محدوده روستا به صورت تلفن بی‌سیم روستایی و درمحدوده غیر از روستا به صورت تالیا درج می‌شود.

وی در پاسخ خبرنگاران که همه آنها مشکل قطعی اینترنت دارند، گفت: مشکل اینترنت قطعی فیبرنوری است.

قبادیان یادآور شد: شرکت ارتباطات زیرساخت متولی اینترنت در کشور است و چهار نقطه متمرکز توزیع اینترنت در سطح کشور یعنی استان‌های تهران، اصفهان، تبریز و مشهد را تعریف کرده است.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان لرستان گفت: متاسفانه سال گذشته هر سه روز یک قطعی فیبرنوری در استان داشته‌ایم.

وی در خصوص حذف کدهای بین شهری در لرستان خاطرنشان شد: در راستای تسهیل سازی ارتباطات در لرستان به زودی کدهای درون استانی در لرستان حذف می‌شوند.

قبادیان تصریح کرد: در سال گذشته این طرح به صورت پایلوت در استان تهران با اعتباری حدود یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال اجرا شد و تا پایان مرداد ماه آینده این طرح درتمام کشوراجراشود.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=24786

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 8در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۸
  1. جناب قبادی سلام درشهرستان کوهدشت مشکل خیلی زیاده متاسفانه خیلی وقت ها اصلا به کندی صورت می گیرد ازشما به عنوان مدیری کاردان وموفق انتظار رفع مشکل این شهرستان رادارم موفق باشی

  2. ضمن عرض سلام و خسته نباشید خدمت جناب مهندس قبادی
    اول اینکه مشکل سرعت اینترنت طرح جشنواره کوهدشت و قطعی های مکررش بدجوری مشترکین و آزار میده. دوم اینکه ای کاش مسئولین ناکارامد استان توانایی و جسارت شما رو سرلوحه کار خودشون قرار بدن تا این استان از این وضعیت خارج بشه. شما در هر سمت و جایگاهی که خدمت کردید همواره موفق بودید این موفقیت مستلزم داشتن صداقت، تخصص، تعهد و پاکی تان بوده است.
    امیدوارم روزی برسه که در این استان افراد لایقی مانند شما انگشت شمار نباشن.
    پایدار و موید باشید.

  3. شما را به خدا کابلی که پاره میشه یا قطعی فیبر چقدر کار داره جناب قبادی کوهدشت چند ماهه مشکل داریم قبلا از کارت های هزار تومانی استفاده میشد خیلی بهتر بود از الان مثلا بنده سرعت ۲۵۶ دارم

  4. باعرض سلام وخسته نباشیدخدمت برادرعزیزم قبادیان خداوندهمیشه پشت وپناهتان باشدبه امیدسلامتی شماوخانواده تان

  5. شرکت مخابرات با سرویس اینترنتی که تو استان راه انداخت همه رو گول زد اون اوایل با کمترین هزینه بهترین سرعت و سرویس رو ارائه میدادن ولی همین که تعداد مشترکینشون بالا رفت شروع کردن به گرون کردن سرویساشون و هم اینکه روز به روز کیقیت ارائه خدمانتشون پایین میاد
    خیلی……………….

  6. مبین نت بگیر سرعت ۲ مگابایت بر ثانیه خودت را راحت کن و مثل پلنگ دانلود کن همشهری عزیز و غر نزن دیگر

  7. به نظرم میتونی کاندیدای دور آینده مجلس کوهدشت باشی .چون هم سوادشو داری هم روابط عمومی قوی. یکی از همکلاسیای قدیمت

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.