تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
6

جبهه ایستادگی در حمایت از هاشمی اجماع دارد

  • کد خبر : 24815
  • 31 اردیبهشت 1392 - 1:36

    عضو شورای جبهه ایستادگی کشور و دبیر کل حزب اسلامی ایران زمین گفت: این جبهه با اعلام حمایت از محسن رضایی، در خصوص حمایت از آیت الله هاشمی رفسنجانی نیز در این دوره از انتخابات به اجماع رسیده است. ابوالقاسم رئوفیان بعد از ظهر دوشنبه در حاشیه سفر به اردبیل طی گفتگو با […]

 

40801_910

 

عضو شورای جبهه ایستادگی کشور و دبیر کل حزب اسلامی ایران زمین گفت: این جبهه با اعلام حمایت از محسن رضایی، در خصوص حمایت از آیت الله هاشمی رفسنجانی نیز در این دوره از انتخابات به اجماع رسیده است.

ابوالقاسم رئوفیان بعد از ظهر دوشنبه در حاشیه سفر به اردبیل طی گفتگو با خبرنگار مهر اضافه کرد: شورای مرکزی جبهه ایستادگی در جلسه اخیر خود با نقد و بررسی معایب و محاسن آیت الله هاشمی، با اکثریت اعضا ضمن حمایت از محسن رضایی نامزد ریاست جمهوری، در مورد هاشمی نیز به اجماع رسید.

وی با بیان اینکه این جبهه برای انتخابات پیش رو سه نامزد خواهد داشت، افزود: جبهه ایستادگی بنا به معرفی سه چهره داشت که در این خصوص با چند نامزد دیدار و گفتگو کرده ایم، با پورمحمدی و ابوترابی نیز گفتگو کرده بودیم که کنار کشیدند.

دبیر کل حزب اسلامی ایران زمین تصریح کرد: البته نامزد اصلی این جبهه محسن رضایی است و در آخرین جلسه خود نیز در مورد آیت الله هاشمی اجماع کردیم و هیچ عضوی مخالف حمایت از هاشمی نبود. طی روزهای آینده نیز با حسن سبحانی قرار است برای انتخاب نامزد دیگر دیدار و گفتگو کنیم.

وی در خصوص احتمال کناره گیری رضایی به نفع هاشمی یادآور شد: یکی از نزدیکان هاشمی این موضوع را چند روز پیش مطرح کرده بود، اما رضایی مخالفت کرده و اعلام داشته که تا آخر خواهد ماند. اما شک نداریم که در صورت عدم انتخاب رضایی و روی کار آمدن آیت الله هاشمی وی در هرم دولت قرار خواهد گرفت.

رئوفیان با بیان اینکه هر کسی که انتخاب شود باید بر اساس فرمایش رهبر انقلاب با دو بال اصولگرایی و اصلاح طلبی کشور را به پیش ببرد، عنوان کرد: در دولت باید دولت فراگیر شکل بگیرد.

وی تصریح کرد: بارها گفته ام که دولت فراگیر رضایی و وحدت ملی آیت الله هاشمی مترادف هستند، دولت وحدت ملی هاشمی یعنی کسانی که از هر گروه و جناحی هستند و قابلیت لازم برای پیشرفت کشور را دارند، این نگاه حزب ایران اسلامی نیز هست، مشی ما اصولگرایی اصلاح طلبی است.

عضو شورای جبهه ایستادگی کشور با بیان اینکه هاشمی معایب و محاسنی دارد، اما برخی بی انصافی می کنند، یادآور شد: اینکه فلانی بنز دارد یا هواپیما دارد حرف های بیهوده ای است که باید در این مقطع رها کنیم.

وی با بیان اینکه با آمدن هاشمی معادلات سیاسی جامعه دگرگون شده است، متذکر شد: امروز در عرصه انتخابات شاهد برخی بداخلاقی ها و تهمت و تخریب هستیم که کار درستی نیست و باید در سیاست به اخلاق و معنویت پایبند باشیم.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=24815

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. جانم فدات هاشمی

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.