تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
6

انهدام دو تیم تروریستی توسط سربازان گمنام امام زمان (عج)

  • کد خبر : 24819
  • 31 اردیبهشت 1392 - 1:46

  دو تیم تروریستی که در آستانه انتخابات سرنوشت‌ساز ریاست جمهوری در حال انتقال تعداد زیادی سلاح به کشور بودند، توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) شناسایی شدند.   به گزارش میرملاس نیوز ، روابط عمومی وزارت اطلاعات با صدور اطلاعیه‌ای از شناسایی و انهدام دو تیم تروریستی واردات سلاح در مرزهای غربی و شرقی […]

13910412000034_PhotoA

 

دو تیم تروریستی که در آستانه انتخابات سرنوشت‌ساز ریاست جمهوری در حال انتقال تعداد زیادی سلاح به کشور بودند، توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) شناسایی شدند.

 

به گزارش میرملاس نیوز ، روابط عمومی وزارت اطلاعات با صدور اطلاعیه‌ای از شناسایی و انهدام دو تیم تروریستی واردات سلاح در مرزهای غربی و شرقی کشور خبر داد.

متن اطلاعیه شماره یک وزارت اطلاعات در این خصوص که از سوی سایت رسمی این وزارتخانه منتشر شده، به شرح ذیل است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

به استحضار ملت شریف ایران می رساند که در آستانه برگزاری انتخابات سرنوشت‌ساز آتی، دشمنان ملت به تشدید فعالیت‌های مخرّب و تمهید مقدمات برای فتنه‌انگیزی‌های گوناگون اقدام کرده‌اند.

از آنجا که این وزارتخانه از مدت‌ها پیش مقاصد دشمن را پیش بینی و تحرکات عوامل آنها را رصد و آمادگی های لازم برای مقابله را ایجاد کرده بود، لذا در مقطع اخیر موفق به شناسایی و خنثی سازی شماری از توطئه‌ها و سناریوهای دشمن شده که شرح هر یک از آنها را پس از رفع محذوریت‌های امنیتی، اطلاع رسانی خواهد کرد.

از جمله آخرین توطئه‌های کشف شده، مربوط به ورود تعداد فراوانی سلاح سبک به کشور است؛ ردگیری های اطلاعاتی و امنیتی به عمل آمده، منجر به شناسایی و ضربه به دو تیم تروریستی عامل ورود «سلاح سبک» از مرزهای غربی و شرقی کشور شده است.

این تیم‌ها در حال انتقال تعداد معتنابهی «کلت کمری» و «نارنجک جنگی» به مرکز کشور بودند که با اقدامات هوشمندانه، به موقع و فداکارانه سربازان گمنام امام زمان (عج) در استان‌های کرمانشاه و سیستان و بلوچستان، کلیه سلاح‌ها کشف و تروریست‌ها بازداشت و تحویل مرجع قضایی شدند.

 

 

 
 
لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=24819

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. درودبرشماکه اگرشمانبودیدمعلوم نبوچی پیش میومد

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.