تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
11

انتقاد شدید آقامحمدی از وزیر ارشاد / بیمه نشدن خبرنگاران ظلم و قانون شکنی است

  • کد خبر : 24840
  • 31 اردیبهشت 1392 - 3:28

    نماینده مردم خرم‌آباد و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس٬ با تأکید بر لزوم اجرایی شدن حمایت‌های بیمه‌ای از جامعه رسانه‌ای کشور٬ گفت: اگر قرار باشد برای خبرنگاران و روزنامه‌نگاران شرایط حداقلی نظیر بیمه فراهم نشود٬ این عمل مصداق بارز سرپیچی از قانون خواهد بود.   نماینده مردم خرم‌آباد و عضو […]

IMG20203141
 
 
نماینده مردم خرم‌آباد و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس٬ با تأکید بر لزوم اجرایی شدن حمایت‌های بیمه‌ای از جامعه رسانه‌ای کشور٬ گفت: اگر قرار باشد برای خبرنگاران و روزنامه‌نگاران شرایط حداقلی نظیر بیمه فراهم نشود٬ این عمل مصداق بارز سرپیچی از قانون خواهد بود.
 

نماینده مردم خرم‌آباد و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس٬ با تأکید بر لزوم اجرایی شدن حمایت‌های بیمه‌ای از جامعه رسانه‌ای کشور٬ گفت: اگر قرار باشد برای خبرنگاران و روزنامه‌نگاران، شرایط حداقلی نظیر بیمه فراهم نشود٬ این عمل مصداق بارز سرپیچی از قانون خواهد بود.

به گزارش خبرنگار میرملاس ، ابراهیم آقامحمدی در این خصوص تصریح کرد: خبرنگاری و روزنامه‌نگاری از جمله مشاغل خاصی است که فعالیت در آن با استرس‌‌٬ باید و نباید‌ها و مشکلات فراوانی همراه بوده و در این میان اگر برای این قشر پرتلاش٬ شرایط حداقلی نظیر بیمه نیز فراهم نشود٬ این عمل مصداق بارز سرپیچی از قانون و ظلم به این جامعه خواهد بود.

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی٬ افزود: در رسانه‌های رسمی کشور نظیر روزنامه‌ها و خبرگزاری‌ها٬ قانون باید اجرا شود و اگر چنین مسأله‌ای اتفاق نمی‌افتد٬ نهاد‌های متولی امر باید پیگیر مطالبات قشر یاد شده باشند.

آقامحمدی ادامه داد: خبرنگاران در صف مقدم مبارزه با جنگ نرم دشمن و اطلاع‌رسانی و آگاه سازی مردم هستند و اگر بخواهیم این جامعه را از حقوق اولیه خود محروم کنیم٬ این امر مسأله‌ای مذموم است.

این نماینده مردم در مجلس نهم٬ با تأکید بر اینکه اجرایی نشدن بیمه خبرنگاری٬ نهایت اجحاف به جامعه رسانه‌ای است٬ افزود: مجلس آمادگی لازم برای پیگیری مطالبات خبرنگاران که مهم‌ترین قشر رسانه‌ای کشور هستند را دارد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی٬ افزود: برای پی‌گیری مطالبات خبرنگاران اگر لازم باشد٬ مجلس تذکر به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و تحقیق و تفحص از این وزارتخانه را به جریان خواهد انداخت.

 

 

 فراکسیون‌های “هنر و رسانه” و “روابط عمومی و ارتباطات” در اردیبهشت‌ماه سال جاری در مجلس موجودیت خود را اعلام و پی‌گیری مطالبات جامعه رسانه‌ای از جمله بیمه خبرنگاران را یکی از مهم‌ترین اولویت‌های خود عنوان کرده‌اند.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=24840

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.