کد خبر : 24863
تاریخ انتشار : ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۹
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 798 بازدید

رد صلاحیت هاشمی و مشایی قطعی شد

    شنیده‌ها از منابع آگاه حاکی از آن است که کار بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری در شورای نگهبان به پایان رسیده در نهایت 8 نفر از داوطلبان احراز صلاحیت شدند.    تسنیم: شنیده‌ها حاکی از آن است که عدم‌احراز صلاحیت هاشمی رفسنجانی و اسفندیار رحیم مشایی برای کاندیداتوری در انتخابات یازدهمین دوره […]

IMAGE635047481395380312

 

 

شنیده‌ها از منابع آگاه حاکی از آن است که کار بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری در شورای نگهبان به پایان رسیده در نهایت 8 نفر از داوطلبان احراز صلاحیت شدند.

 
 تسنیم: شنیده‌ها حاکی از آن است که عدم‌احراز صلاحیت هاشمی رفسنجانی و اسفندیار رحیم مشایی برای کاندیداتوری در انتخابات یازدهمین دوره ریاست‌جمهوری قطعی شده است. 

 شنیده‌ها از منابع آگاه حاکی از آن است که کار بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری در شورای نگهبان به پایان رسیده در نهایت 8 نفر از داوطلبان احراز صلاحیت شدند. 
 
شنیده شده که عدم‌احراز صلاحیت اسفندیار رحیم مشایی و اکبر هاشمی رفسنجانی برای کاندیداتوری در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری قطعی شده است. 
 
همچنین محمد غرضی از جمله 8 نفر احراز صلاحیت شده است. 

نقل از خبرگزاری مهر؛ اسامی این هشت نفر به ترتیب حروف الفبا به این شرح است:

۱- “غلامعلی حداد عادل ”

۲- “سعید جلیلی”

۳- “محسن رضایی”

۴- “حسن روحانی”

۵- “محمدرضا عارف”

۶- “محمدباقر قالیباف”

۷- “محمد غرضی ”

۸- “علی اکبر ولایتی”

گفتنی است؛ هنوز شورای نگهبان به صورت رسمی این اسامی را اعلام نکرده و اسامی ذکر شده صرفا شنیده ها می‌باشد.

 

 

درج شده توسط : امین آزادبخت (مدیر سایت )

دیدگاه ها

واق از دهنشان پريده؟

[پاسخ]

5897 پاسخ در تاريخ سه شنبه ۳۱ اردیبهشت , ۱۳۹۲ ۲۲:۱۵:

آن مرد در باران گرفتار طوفان شد و نیامد .

[پاسخ]

در انتخابات شركت نخواهم كرد

[پاسخ]

شركت نميكنيم در انتخابات

[پاسخ]

واسه ردصلاحيت آقاي هاشمي كهولت سن اعلام شده!خودشان …..

[پاسخ]

حقشان بوده

[پاسخ]

ریاست جمهور باید صبح اهواز باشه و ظهر تهران و عصر هم بره سازمان بین الملل فرق داره با کسی که فقط یک سخنرانی در هفته دارد، من شرکت میکنم چه ایشون باشه چه نباشه

[پاسخ]

حاشیه نشینان بدبخت زاگرس پاسخ در تاريخ چهارشنبه ۱ خرداد , ۱۳۹۲ ۱۶:۱۸:

تو شرکت کن اشکال نداره

[پاسخ]

رای بی رای

[پاسخ]

خسرو پرویزپور در گفته :

تمکین به نظر شورای محترم نگهبان به معنای استنکاف از خود رایی و قانون گریزی است در جمهوری اسلامی همه امور بر مدار قانون تحقق میابد و سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب در ملاک قانون بهترین ادله برای این تمکین خواهد بود
امام راحل فرمودند:”مخالفت با نظر شورای نگهبان،مخالفت با اسلام است”.
در شرایط کنونی ،کشور ما،نیازمند افراد بی حاشیه و بی تنش است بنابر این آنچه شورای محترم نگهبان تشخیص دهد اولتر از نگاه ماست و تکلیف ما انتخاب اصلح از میان آنان است.

[پاسخ]

حاشیه نشینان بدبخت زاگرس پاسخ در تاريخ چهارشنبه ۱ خرداد , ۱۳۹۲ ۱۷:۵۸:

یعنی اگر شورای نگهبان گفت همه مردم باید بمیرند باید تمکین کنیم.

[پاسخ]

چرا هاشمي رد صلاحيت شد

[پاسخ]

حاتم زاده در گفته :

اگرچه هنوز رایزنی ها برای تایید صلاحیت هاشمی از سوی علما و مراجع قم و همچنین نمایندگان مجلس ادامه دارد و احتمال اضافه شدن ایشان به جمع تایید شده ها زیاد است اما……………………..
سوال اینست که کسی که صلاحیت ریاست جمهوری ندارد، چگونه در مسند مهمتری (رئیس مجمع) می نشیند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

کسانی که می گویند دلیل رد شدن او پیری است، یا ساده لوح هستند یا هنوز نمی دانند رئیس جمهور چه توانایی هایی باید داشته باشد.

هاشمی هر چه که باشد، همچنان یکی از ستون های نظام است. افتادنش، نظام را سست تر می کند. بنشینید و ببینید……………………….

[پاسخ]

بهاري پاسخ در تاريخ چهارشنبه ۱ خرداد , ۱۳۹۲ ۰۹:۵۱:

هاشمي تاييد ميشود منتظر بمانيد.

[پاسخ]

الف پاسخ در تاريخ چهارشنبه ۱ خرداد , ۱۳۹۲ ۰۹:۵۳:

كاملا با شما موافقم

[پاسخ]

حاشیه نشینان بدبخت زاگرس پاسخ در تاريخ چهارشنبه ۱ خرداد , ۱۳۹۲ ۱۸:۰۰:

خدا پدرت را بیامرزد

[پاسخ]

میر ملاس آن مرد نیامد الهی شکر .

[پاسخ]

دوست گرامی «حاتم زاده» عزیز:
ایشون برای ما محترم هستند، کسی هم نخواسته ایشان را بیاندازد، سعی نکنیدبه دیگران مطلبی نادرست را القا کنید.اما:
اگر
(از نظر شما) مجمع تشخیص مصلحت نظام مهمتر از ریاست جمهوری است
پس
باید ایشون که مهتر هستند همانجا بنشینند، درست است؟
.
معادله ساده ای است، نه؟!

[پاسخ]

حاتم زاده پاسخ در تاريخ چهارشنبه ۱ خرداد , ۱۳۹۲ ۱۶:۰۹:

جناب “ناشناس”. با سلام و ارادت.
1- درباره اینکه می گید کسی نمی خواد ایشان را بیاندازد با شما زیاد بحث نمیکنم چون با این حرفتون معلومه که یک دهه است از فضای سیاسی و انتخاباتی، رویکرد سپاه و صدا و سیما، رویکرد شورای نگهبان، جریان مصباح و نوچه های معروفشان بی خبر هستید. اگر بی خبرید بروید و مطالعه کنید. اگر خود را به بی خبری می زنید که دیگه از من کاری بر نمیاد.
2- من و شما در مقامی نیستیم که تعیین کنیم ایشان کجا بنشینند. منظور من این بود که وقتی ایشان صلاحیت ریاست مجمع را دارند که فراتر از سایر قوا و مسول حل اختلافات بین آنهاست، به طریق اولی صلاحیت ریاست یکی از همین قوا را نیز باید داشته باشند.
3- با توجه به اینکه رئیس جمهور نقش فعال تر و تاثیرگذارتری در جامعه دارد، در شرایط کنونی بهتر این است که همانطور که خیلی از مراجع، روحانیون، نخبگان و مدیران درخواست کرده اند، از تجربه، درایت و منش اعتدالی ایشان در پست ریاست جمهوری استفاده شود.
4- رئیس جمهور باید تمام چیزهایی را که احمدی نژاد در این 8 سال نشان داد که ندارد، داشته باشد. و همه خوب می دانند که هاشمی همان ویژگی ها را (لااقل بیشتر از سایر کاندیداها) دارد.

[پاسخ]

زنده باد بهار پاسخ در تاريخ چهارشنبه ۱ خرداد , ۱۳۹۲ ۱۸:۰۱:

مردی مثل احمدی نژاد از لجاظ مردمی بودن خادم تر شجاع تر به فکر قشر محرم بودن پر کارتر و….رئیس جمهور ایران نشده و بعد ایشونم کسی نمیاد پس الکی کسی مثل تو نمی تونه احمدی نژاد رو کوچیک کنه چ حیف که نذاشتن

[پاسخ]

ناشناس پاسخ در تاريخ چهارشنبه ۱ خرداد , ۱۳۹۲ ۱۸:۳۰:

دوست عزیز، مستدل حرف نمی زنید، متاسفانه جنس حرفاتون از حرفهای کوچه و بازار است.
.

[پاسخ]

حالا شما توضیح بده رئیس جمهور چه توانایی هایی باید داشته باشد تا یاد بگیریم.

[پاسخ]