کد خبر : 24931
تاریخ انتشار : ۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۳
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 679 بازدید

نامه دختر امام خميني به رهبر معظم انقلاب

  دكتر زهرا مصطفوی فرزند امام خميني «ره» طی نامه ای به رهبری خواستار تجدیدنظر در تصمیم شورای نگهبان شد و خاطرنشان کرده است: این کار هیچ معنایی جز فاصله انداختن بین دو یار امام و بی توجهی به شوق و اقبالی که مردم کوچه و خیابان به نظام و انتخابات پیدا کرده است ندارد. […]

نامه دختر امام خميني به رهبر معظم انقلاب

 

دكتر زهرا مصطفوی فرزند امام خميني «ره» طی نامه ای به رهبری خواستار تجدیدنظر در تصمیم شورای نگهبان شد و خاطرنشان کرده است: این کار هیچ معنایی جز فاصله انداختن بین دو یار امام و بی توجهی به شوق و اقبالی که مردم کوچه و خیابان به نظام و انتخابات پیدا کرده است ندارد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، متن کامل این نامه بدین شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم
حضور محترم مقام معظم رهبری حضرت آیت اله العظمی آقای خامنه ای مدظله العالی
با عرض سلام و ارادت کامل،
همان روزی که تأئید امام بر رهبری حضرتعالی را از زبان ایشان شنیدم همواره آن نظریه را در مواقع لازم بیان کرده ام تأئید صلاحیت برادر آقای هاشمی را هم شنیدم زیرا امام بعد از نام جنابعالی نام ایشان را هم ذکر کردند. خوشبختانه و به حق حضرتعالی مورد رأی خبرگان قرار گرفتید ، لذا لزومی نمیدیدم تا ذکری در این مورد از ایشان به میان آورم. اما متاسفانه امروز که می بینم شورای نگهبان دست به رد صلاحیت ایشان برای ریاست جمهوری زده است، خواهرانه تذکر می دهم که این کار هیچ معنایی جز فاصله انداختن بین دو یار امام و بی توجهی به شوق و اقبالی که مردم کوچه و خیابان به نظام و انتخابات پیدا کرده است ندارد.

من مدعی نیستم که آقای هاشمی امروزی همان فرد دیروزی است زیرا این تغییرات در تک تک مردم در گذر زمان رخ داده است «وَمَا أُبَرِّىءُ نَفْسِی إِنَّ النَّفْسَ لأَمَّارَةٌ بِالسُّوءِ» اما جدا شدن تدریجی شما از هم بزرگترین لطمه ایست که به انقلاب و نظام وارد میشود چنانچه امام همیشه میفرمودند: این دو وقتی با هم باشند خوبند. خواهشمند است در این امر مهم دخالت فرمائید و نگذارید که یک حرکت همه تلاشها را خراب کند و نشان دهید که چرا امام میفرمود : « ولایت فقیه برای آن است که نگذارد هر کس هر کاری دلش می خواهد بکند و ولایت فقیه می خواهد جلوی دیکتاتوری را بگیرد »

خواهش میکنم فلسفه وجودی ولایت مطلقه فقیه را یک بار دیگر عینّیت ببخشید اطمینان دارم که این درخواست زبان حال بسیاری از دلسوزان نظام است که نگران وضع ایران اسلامی هستند و دلشان برای شنیدن طنین وحدت و همدلی در این کشور می تپد.

ارادتمند  ۹۲/۲/۳۱
زهرا مصطفوی

 

درج شده توسط : امین آزادبخت (مدیر سایت )

دیدگاه ها

دلسوز انقلاب در گفته :

حرف دل مارا می زنی خواهر جان.با حذف ایشان خیلی ها امروز از رای دادن ناامید شدند.
امید که این مشکل حل شود و ملت امیدوار به آرمان های امام و رهبری.متشکرم

[پاسخ]

لا پاسخ در تاريخ چهارشنبه ۱ خرداد , ۱۳۹۲ ۱۶:۴۹:

واقعا درود بر دختر امام

[پاسخ]

حسنك راستگو در گفته :

آخه دختر امام اين نامه ي تو هم كه خودش يه فتنه است . تو اگر ولايت مطلقه ي فقيه رو قبول داري پس ديگه نامه و نامه بازيت چيه .وايسا ببين امامت چي ميگه بگو چشم . واي به روزي كه بگندد نمك .

[پاسخ]

آزادبخت پاسخ در تاريخ چهارشنبه ۱ خرداد , ۱۳۹۲ ۱۴:۴۸:

واقعا که ادب رو رعایت نکردی

[پاسخ]

حسنك راستگو پاسخ در تاريخ چهارشنبه ۱ خرداد , ۱۳۹۲ ۱۴:۵۵:

با من بودي آقا يا خانم آزادبخت ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

[پاسخ]

7چشمه میشنان پاسخ در تاريخ چهارشنبه ۱ خرداد , ۱۳۹۲ ۱۶:۵۳:

خداوکیلی خودت فهمیدی چی گفتی حسنک….!!؟

[پاسخ]

ایرانی پاسخ در تاريخ چهارشنبه ۱ خرداد , ۱۳۹۲ ۲۱:۳۱:

سلام منم باشما موافقم این حرفا چه معنی داره اگه قراره یه رابطه به این خاطر خراب شه همون بهتر زودتر بهم بخوره انگار این سمت یه جورایی موروثیه واقعا الان باور دارم که با چه رهبر فهیم وقانونمندی طرفم.

[پاسخ]

ناشناس پاسخ در تاريخ چهارشنبه ۱ خرداد , ۱۳۹۲ ۲۳:۰۸:

يعني فكر ميكني هاشمي بر اساس قانون رد شد ؟

[پاسخ]

ع.احمد.زال پور پاسخ در تاريخ پنج شنبه ۲ خرداد , ۱۳۹۲ ۱۰:۰۵:

دختر کو ندارد نشان از پدر. . .

[پاسخ]

احسنت بر دختر فهیم معمار انقلاب من اصولگرا هستم اما از رد صلاحیت هاشمی فقط دشمنان انقلاب شادند –

[پاسخ]

7چشمه میشنان در گفته :

درود بر دختر امام، درود و سپاس……

[پاسخ]

اما خمینی عزیز در سن79سالگی به ایران آمد و 11سال انقلاب را به نحو احسن مدیریت کرد.اگر راست میگویند حالا که اینطور شد تمام کسانیکه در سن79 سالگی و بالاتر هستند در هر پست و مقامی باید کنار بروند

[پاسخ]

ناشناس پاسخ در تاريخ چهارشنبه ۱ خرداد , ۱۳۹۲ ۱۶:۳۸:

امید جان ریاست جمهوری با همه چی فرق میکنه عزیزم

[پاسخ]

امید پاسخ در تاريخ چهارشنبه ۱ خرداد , ۱۳۹۲ ۱۷:۲۳:

ریاست جمهوری که بالاتر از رهبری یک مملکت نیست

[پاسخ]

ناشناس پاسخ در تاريخ چهارشنبه ۱ خرداد , ۱۳۹۲ ۱۸:۰۵:

مثلاً يك جوان رئيس جمهور بود چه كار كرد ؟
رياست جمهوري هم پستيه كه احتياج به تجربه داره هرچي پيرتر بهتر

[پاسخ]

توپراک در گفته :

فقط هاشمی دچار کهولت سن شدند پس مابقی چی که همسن ادم وحوا هستند پس چرا سمتهای بالای دارند هرجا لازم بدانید یه طرح جدید ارئه میدید پس خون ریخته شده شهدا رو به یاد نمیارید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

[پاسخ]

آرمان پاسخ در تاريخ چهارشنبه ۱ خرداد , ۱۳۹۲ ۱۷:۲۴:

کاش امام خمینی زنده بود

[پاسخ]

مردم ولایت مدار طرهان در گفته :

خدا روح امام را با روح شهدا محشور بگرداند واولاد ایشان را در زمره یاران حسین قرار دهد انشا الله

احسنت به این تدبیر

[پاسخ]

مردم ولایت مدار طرهان در گفته :

بی جهت نیست که دختر امامی

[پاسخ]

حاشیه نشینان بدبخت زاگرس در گفته :

تدبیر امام خمینی برای این روزهای سخت بود اگر گوش شنوایی باشد

[پاسخ]

درود بر یادگاران امام عزیز.

[پاسخ]

كوهدشت در گفته :

زنده باد نام امام وياد امام درود بر دختر امام ننگ بر تازه به دوران رسيده هايي كه فرزندان امام رافتنه ميدانند

[پاسخ]

ناشناس پاسخ در تاريخ چهارشنبه ۱ خرداد , ۱۳۹۲ ۲۳:۰۸:

زنده باد

[پاسخ]

90درصد مردم لرستان در گفته :

دروود خدا بر خمینی و اهل بیتش. از رهبر فرزانه و عزیزمان میخواهیم که برای خاطر شاد کردن دل 60 میلیون ایرانی حکم حکومتی خود را بدهند. و هاشمی که ریشه انقلاب هست را تایید کنند.

[پاسخ]

سلام آقاي آزادبخت لطفا اين نظر را ديگه با قلم محو كننده ات محو نكن.حذف هاشمي هيچ كس را به اندازه ملكشاهي نماينده شهرمان شاد نكرد چون با وجو هاشمي ملكشاهي بايد تكليفش را با طرفداران اصلاح طلب و اصولگرايش روشن مي كرد.(بايد ميگفت اصلاح طلب است يا اصول گرا)

[پاسخ]

ع.احمد.زال پور در گفته :

حضرت امام خمینی(ره) فرمودند:تا هاشمی هست،نهضت هم هست.
حال نگاه کنید که این هشت سال که بین رهبری و هاشمی فاصله ایجاد کردند،چه به سرِ این مملکت آمده.
مردم ما با خون دل این همه تحریم و بخصوص گرانی و تورم را تحمل می کنند،اما مسئولین،در این مدت به فکره مردم نبودند.
یارانه ها هم اگر قیمت ها کنترل می شد،شاید تاثیرگذار بود،اما وقتی قیمت ها بالای سه برابر شد و در ذهنتان تصور کنید که جمعیت ایران را در 45000تومان ضرب کنید،خب وقتی در طول دو-سه روز این پول دوباره به بازار میریزد و با خرید کالاهایی با قیمت 3 برابر شده ، پول باز به جیب دولت و سرمایه داران می رود.
تنها دلخوشی مردم هم اون موقعی است که رسید رو از خود پرداز برمیدارند و نگاهی می کنند،با دیدن یه کم پول در حسابشان ذوقی به اندازه ی دیدن یک پرنده ی زیبا بر روی درخت بهشون دست میده.
چی بگم خب؟اینکه نشد سیاست و اقتصاد.
جز همه ی آن کسانی که وام های میلیاردی می گیرند و لذت می برند و برج ها و آسمانخراش ها را میسازند،بقیه ی مردم ناراضی هستند از این . . .

[پاسخ]

تورج پاسخ در تاريخ جمعه ۳ خرداد , ۱۳۹۲ ۰۰:۰۳:

جناب آقاى زال پور عزيز با شما موافقم
اقتصاد بايد آزاد ميشد يعنى هدفمندى يارانه ها بايد اجرا مى شد كسى با اصل موضوع مشكلى نداره. ولى بايد ابتدأ شرايط و زير ساخت آن آماده ميشد مثل دستگاه نظارتى سالم، بالا بردن ًفرهنگ عمومى و… مصداق اين حرفم اينه كه شما بخواهيد يه وزنه اى رو بلند كنيد ولى درعين حال كمر درد شديد داشته باشيد! يا دست تون و گچ گرفته باشيد! با اين روش اجراى طرح، فاصله طبقاتى چندبرابر شد، تورم بيش از حد( چون نقديندگى وارد بازار شد) و مردم رو معتاد يا با ادب بگم : محتاج كرد.
البته صدا وسيما هم بى تقصير نبود در اين ظلمى كه ملت شد چون سريال زيباى حضرت يوسف رو بد موقع اى پخش كرد!!!

[پاسخ]

دوستدار نظام در گفته :

راستي جنتي چند سال دارد كه هاشمي را رد صلاحيت كرد الان ايشان با اين كارش خودش بايد استفا دهد

[پاسخ]

بي نام در گفته :

احسنت بر دختر امام. درود بر ايشان. بانوي بزرگوار ما شما را تحسين مي كنيم. من هم دلم به اين نظام مي سوزد كه منافق امده و بين نظام تخم نفاق را پخش كرده. عده اي از مسولين عده ي ديگر را نمي توانند ببينند. به جاي اينكه بيايند با وحدت و همدلي براي آباداني مملكت تلاش كنند ، يك عده به تخريب و زير آب زدن ديگران مشغولندو جالب است كه اين كار در دين اسلام ناپسند نيست و هيچ كسي نيست كه اقلا تذكري به مسولين بدهد كه دست از تخريب برداريد كه تخريب مثل تهمت است. تخريب گناهي است نا بخشودني. مومن كه نبايد ديگري را تخريب كند. به نظر من همه ي ايراني ها ي تخريب گر ، دين شان ، اعمالشان زير سوال است.
بعد هم رد صلاحيت بزرگ مرد تاريخ ايران ، اشتباهي است كه اينك آيندگان در موردش بدرستي قضاوت مي كنند. ما همه مي دانيم كه ايشان با هدف خدمت آمده بودند . در برهه اي كه ايران ورشكسته ي مالي است. بدهكار است. ندارد كه حقوق بدهد.. در زماني كه اوضاع ايران بسيار بد است. ما هم مي خواستيم ايشان بيايند و اين مملكت را سر و سامان بدهند. مي بينيد كه نمي گذارند. خدا مي داند چه سودي به آنها دارد. ولي دختر امام ما تا زنده هستيم خاك پاي ايت الله هاشمي هستيم. فدايي ايشانيم و حاضريم در راه ايشان جان خود را فدا كنيم. درود بر هاشمي

[پاسخ]