تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
9

هاشمی رفسنجانی:ﺍﮔﺮ ﻋﺎﻗﻼﻧﻪ ﻫﻢ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﺳﺘﻨﺪ ﺑﺎ ﻣﻦ ﺑﺮﺧﻮﺭﺩ ﮐﻨﻨﺪ ﺑﻬﺘﺮ ﺑﻮﺩ ﺑﮕﺬﺍﺭﻧﺪ ﺑﯿﺎﯾﻢ

  • کد خبر : 24989
  • 02 خرداد 1392 - 1:23

  اکبر هاشمی رفسنجانی ساعتی قبل در دیدار اعضای ستادهای انتخاباتی اش با اشاره به وضعیت ایجاد شده و رد صلاحیتش توسط شورای نگهبان گفت: ﺍﺯ ﻫﻤﻪ ﻣﺮﺩﻡ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﻢ ﮐﻪ ﻣﺎﯾﻮﺱ ﻧﺸﻮﻧﺪ . ﺍﻣﯿﺪ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺣﻔﻆ ﮐﻨﻨﺪ ﻭ ﻧﮕﺬﺍﺭﻧﺪ ﯾﺎﺱ ﻭ ﻧﺎﺍﻣﯿﺪﯼ ﺑﻪ ﺁﻧﻬﺎ ﻏﻠﺒﻪ ﮐﻨﺪ. ﺭﻭﺯﯼ ﻣﯽ ﺭﺳﺪ ﮐﻪ ﺑﺎﺯ ﻓﺮﺻﺘﯽ ﻓﺮﺍﻫﻢ […]

images

 

اکبر هاشمی رفسنجانی ساعتی قبل در دیدار اعضای ستادهای انتخاباتی اش با اشاره به وضعیت ایجاد شده و رد صلاحیتش توسط شورای نگهبان گفت: ﺍﺯ ﻫﻤﻪ ﻣﺮﺩﻡ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﻢ ﮐﻪ ﻣﺎﯾﻮﺱ ﻧﺸﻮﻧﺪ . ﺍﻣﯿﺪ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺣﻔﻆ ﮐﻨﻨﺪ ﻭ ﻧﮕﺬﺍﺭﻧﺪ ﯾﺎﺱ ﻭ ﻧﺎﺍﻣﯿﺪﯼ ﺑﻪ ﺁﻧﻬﺎ ﻏﻠﺒﻪ ﮐﻨﺪ. ﺭﻭﺯﯼ ﻣﯽ ﺭﺳﺪ ﮐﻪ ﺑﺎﺯ ﻓﺮﺻﺘﯽ ﻓﺮﺍﻫﻢ ﺷﻮﺩ ﺗﺎ ﺍﻓﺮﺍﺩ ﺩﯾﮕﺮﯼ ﺑﯿﺎﯾﻨﺪ ﻭ ﮐﺎﺭﯼ ﮐﻪ ﻻﺯﻡ ﺍﺳﺖ ﺭﺍ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﺩﻫﻨﺪ.

به گزارش میرملاس به نقل از پارسینه؛ ﻫﺎﺷﻤﯽ ﺩﺭ ﺑﺨﺶ ﺩﯾﮕﺮﯼ ﺍﺯ ﺳﺨﻨﺎﻧﺶ ﺑﺎ ﺍﻧﺘﻘﺎﺩ ﺷﺪﯾﺪ ﺍﺯ ﻭﺿﻊ ﺍﺩﺍﺭﻩ ﮐﺸﻮﺭ ﻭ ﻣﺸﮑﻼﺗﯽ ﮐﻪ ﻋﺰﺕ ﺍﯾﺮﺍﻧﯿﺎﻥ ﺭﺍ ﺩﺭ ﺳﺮﺍﺳﺮ ﺩﻧﯿﺎ ﻣﻮﺭﺩ ﺧﺪﺷﻪ ﻗﺮﺍﺭ ﺩﺍﺩﻩ ﮔﻔﺖ : «ﺍﮔﺮﮐﺴﯽ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ﺭﯾﺰﯼ ﮐﻨﺪ ﻭ ﺑﻪ ﻋﻤﺪ ﺑﺨﻮﺍﻫﺪ ﺿﺮﺑﻪ ﺍﯼ ﺑﺰﻧﺪ، ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﺑﺪﺗﺮ ﻧﻤﯽ ﺗﻮﺍﻧﺪ ﮐﺸﻮﺭ ﺭﺍ ﺍﺩﺍﺭﻩ ﮐﻨﺪ .»

ﻭﯼ ﺑﺎ ﺍﺷﺎﺭﻩ ﺑﻪ ﺑﻪ ﺳﺨﺘﯽ ﻫﺎﯼ ﮐﺎﺭ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺴﯽ ﮐﻪ ﺑﺨﻮﺍﻫﺪ ﺩﻭﻟﺖ ﺑﻌﺪﯼ ﺗﺤﻮﯾﻞ ﺑﮕﯿﺮﺩ ﮔﻔﺖ : «ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﺷﺮﺍﯾﻂ ﺳﺨﺖ، ﺍﮔﺮ ﻋﺎﻗﻼﻧﻪ ﻫﻢ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﺳﺘﻨﺪ ﺑﺎ ﻣﻦ ﺑﺮﺧﻮﺭﺩ ﮐﻨﻨﺪ ﺑﻬﺘﺮ ﺑﻮﺩ ﺗﺼﻤﯿﻢ ﻣﯽ ﮔﺮﻓﺘﻨﺪ ﺑﮕﺬﺍﺭﻧﺪ ﺑﯿﺎﯾﻢ ﻭ ﮐﺎﺭ ﮐﻨﻢ ﻭ ﭘﺲ ﺍﺯ ۶ ﻣﺎﻩ ﮐﻪ ﺯﯾﺮ ﺑﺎﺭ ﮔﺮﻓﺘﺎﺭﯼ ﻫﺎ، ﺻﺪﺍﯼ ﻣﺮﺩﻡ ﺑﻠﻨﺪ ﻣﯽ ﺷﺪ ﻣﯽ ﺁﻣﺪﻧﺪ ﻭ ﺑﻪ ﺍﺻﻄﻼﺡ ﻣﺎ ﺭﺍ ﺭﺳﻮﺍ ﻣﯽ ﮐﺮﺩﻧﺪ .»

ﻫﺎﺷﻤﯽ سخنانش را ﺑﺎ ﺍﯾﻦ ﺟﻤﻠﻪ ﺑﻪ ﭘﺎﯾﺎﻥ ﺑﺮﺩ که «ﺩﻋﺎ ﮐﻨﯿﺪ ﻭ ﻣﻮﺍﻇﺐ ﺑﺎﺷﯿﺪ ﺣﺮﮐﺖ ﻭ ﻣﻮﺟﯽ ﮐﻪ ﺁﻏﺎﺯ ﺷﺪﻩ ﺑﻪ ﻧﺤﻮﯼ ﺍﺩﺍﻣﻪ ﭘﯿﺪﺍ ﮐﻨﺪ»

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=24989

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 9در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۹
  1. هاشمی حرف دل ما رو سید حسن خمینی توی نامش نوشته…
    دوستت داریم
    تو محبوب تر شدی بخدا

  2. هاشمی ما منتظرتیم

  3. هاشمی ای ایوب زمان خداوندهمیشه توررابرای دوستدارانت نگهداردماخیال کردیم بعدازانتخابات نفس راحتی می کشیم ودررفاه هستیم اما……

  4. درود بر محبوب قلبها هاشمی رفسنجانی
    بر هیچ کس پوشیده نیست که رد صلاحیت شما سیاسی و مغرضانه بوده وگرنه کسی مثل اقای جلیلی نه رجل سیاسی است و نه مدیر و مدبر. سوال از همه عزیزانی که کامنت میزارن اینه: شما را به وجدان بیدارتان قسم میدهم: کسی که چند بار با خانم کاترین اشتون ملاقات کرده ایا رجل سیاسی است؟؟؟؟
    و همین فرد اگر مدیر و مدبر و بود پس چرا در این ۲ سال مذاکره هسته ای که ایشان مسئول مذاکرات بودند۷ یا ۸ قطعنامه کمر شکن علیه ایران صادر شد؟؟؟؟

    • روزنامه آمریکایی واشنگتن پست:
      سعید جلیلی را شخصی انعظاف ناپذیر ، ایدئولوژیک و ضد آمریکا و نزدیک به رهبری توصیف کرد و اذعان داشت به نظر می رسد جلیلی در انتخابات پیشتاز باشد.
      فصاحت و بلاغت از ویژگی های یک کاندیدای ریاست جمهوری محسوب می شود و اینطور که رفتار جلیلی در گذشته نشان داده ، وی علاوه بر خصوصیت مذکور، یکی از منتقدان سرسخت آمریکا و مدافع سیاست “مقاومت” به شمار می رود و ظاهرا یک فرد با ایمان و قوی برای ریاست جمهوری ایران در راه است.
      جلیلی در مصاحبه های خود بارها گفته است که آمریکا در طول ۳۴ سال گذشته نتوانسته سیاست موفقی در قبال ایران داشته باشد و از این به بعد هم نخواهد توانست و این نشان می دهد که آمریکا با شخص بسیار محکم تری روبرو است.
      به خود متن انگلیسی مراجعه کنید بیشتر متوجه می شوید.

  5. جناب هاشمی توعزیز بودی عزیز تر شدی درضمن اگه تایید میکردن شما سی میلیون رای داشتی بقیه را چکار میکردن چیزی برای دوستان اصولگرا نمی ماند فقط اینه که شما تایید نمیکنن

  6. چند هفته دیگه که یکی از این هشت “منتخب”، “انتخاب” شد و در عرض دو سال مملکت رو بیشتر به عقب برد تازه اون موقع می فهمند که چه اشتباهی کرده اند. (انان که الان نمی توانند بفهمند). البته اگر زنده باشند.

  7. آقای هاشمی با سلام و تحیات:

    ۱ـاکنون که انقلاب اسلامی مراحل صدور خود را می گذراند و پیچهای تاریخی را پشت سر میگذارد لازم است اهتمام نیروهای انقلاب به مسائل اساسی تمرکز یابدلذا عدم احرازصلاحیت حضرتعالی به مفهوم نفی آنجناب نیست.

    ۲ـسخنان و کلام خواص جامعه در هر فرصتی بیم ها و امید هایی را در پی داشته است اما از فحوای کلام جنابعالی نقض شفافیت و چند گانگی در برداشتها موج میزند پیام دوستان انقلاب و اصولگرایان دلسوز انقلاب اینست که شفافیت در کلام را رعایت فرموده تا مبادا خطوط فتنه و انحراف و رسانه های بیگانه برداشتی ناصواب را حاصل نمایند.

    ۳ـحضرتعالی از یاران ،مدیران و خواص انقلاب اسلامی بوده اید،بی تردید نظام اسلامی نمیخواهد چهره ارزشمند جنابعالی بزعم فرمایش آنجناب پس از ۶ماه در زیر بار گرفتاریها مخدوش شود.

    ۴ـشرط عقلایی برای تمامی عزیزان که با رای عدم احراز مواجه شده اند تمکین به نظر ارزشمند شورای محترم نگهبان که محصول مجاهدت امام راحل و شهیدان سرافراز و منبعث از قانون مترقی اساسی می باشد و لاغیر.

  8. بسم اللّه‏ الرحمن الرحیم

    جناب حجت‏الاسلام مجاهد متعهد، آقای هاشمی عزیز

    مرحوم مدرس که به امر رضاخان ترور شد، از بیمارستان پیام داد: «به رضاخان بگویید من زنده هستم». مدرس حالا هم زنده است. مردان تاریخ تا آخر زنده هستند. بدخواهان باید بدانند هاشمی زنده است چون نهضت زنده است.

    امریکا و دیگر ابرقدرتها بدانند ملت ما زنده است. اجتماعات عظیم این دو ـ سه روز شاهد زنده بودن انقلاب است. اینان با این تلاشهای احمقانه نمی‏توانند انقلاب اسلامی ما را ترور کنند؛ نمی‏توانند شخصیت انسانی ـ اسلامی مطهری و هاشمی را ترور کنند؛ هر چند ترورها حساب شده و سازمان یافته باشند و از لابه‏لای آنها جای پای ابرقدرتها و جنایتکاران بین‏المللی به چشم بخورد.

    ملت با تمام قوا باید در مقابل دسیسه‏ها مقاومت کنند، توطئه‏ها را بشکنند؛ با کمال مراقبت انقلابی این جنایتکاران را شناسایی کنند و به دادگاههای انقلابی معرفی کنند. پاسداران انقلاب و رؤسای آنان موظفند از این شخصیتهای ارزندۀ انقلابی حفاظت کنند و رفت وآمدهای مشکوک را تحت نظر بگیرند؛ اگر چه خود آنان راضی نباشند. ملت بزرگ اسلامی مصمم است به نهضت اسلامی خود ادامه دهد، و اجازۀ دخالت خیانتکاران را در کشور خود ندهد. ما ملتهای بزرگ اسلامی را به همکاری در این نهضت اسلامی ایران دعوت می‏کنیم.

    باید دست جنایتکاران از ممالک اسلامی و از عموم مستضعفین قطع شود، و وعدۀ الهی به همت اقشار ملتهای اسلامی تحقق یابد. من به آقای هاشمی ـ فرزند برومند اسلام ـ تبریک می‏گویم که در راه هدف تا نزدیک شهادت به پیش رفت. و سلامت و ادامۀ خدمت ایشان را از خدای تعالی خواستارم. والسلام علیه و علی عباداللّه‏ الصالحین.

    روح‏اللّه‏ الموسوی الخمینی

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.