تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
10

برگزاری جشن میلاد حضرت علی (ع) در دانشگاه علوم پزشکی لرستان

  • کد خبر : 25008
  • 02 خرداد 1392 - 2:36

    رجب ماهی پرمنزلت و پر فضیلت است که در آن اعمالی همچون روزه داری، استغفار، جاری کردن اذکار جلاله بر زبان، برپاداشتن نماز و اعتکاف توسط بزرگان دین توصیه و سفارش فراوان شده است.   به مناسبت میلاد مولود کعبه، حضرت امیرالمومنین علی (ع) و روز پدر، همچنین سالروز فتح خرمشهر مراسم جشن […]

75126 (1)
 
 
رجب ماهی پرمنزلت و پر فضیلت است که در آن اعمالی همچون روزه داری، استغفار، جاری کردن اذکار جلاله بر زبان، برپاداشتن نماز و اعتکاف توسط بزرگان دین توصیه و سفارش فراوان شده است.
 

به مناسبت میلاد مولود کعبه، حضرت امیرالمومنین علی (ع) و روز پدر، همچنین سالروز فتح خرمشهر مراسم جشن باشکوهی با حضور ریاست، اعضا هیات رئیسه، مدیران، کارکنان دانشگاه به همت ستاد برگزاری مراسم دانشگاه علوم پزشکی در سالن ورزشی دانشگاه برگزار شد.

 در این مراسم اردشیر شیخ آزادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان ماه رجب را ماه خیر و برکت دانست و اظهار داشت: نیاز به معنویت و پرستش خداوند یکی از نیازهای اساسی انسان است. درآیین و مقدسات ما مسلمانان و به ویژه شیعیان در برخی ایام بستر و زمینه قوی‌تری برای قرب به معبود فراهم است به طوری که رسول اکرم (ص) در خصوص ماه مبارک رجب می‌فرماید ماه رجب شهرالله اعظم است لذا رجب ماهی پرمنزلت و پر فضیلت است که در آن اعمالی همچون روزه داری، استغفار، جاری کردن اذکار جلاله بر زبان، برپاداشتن نماز و اعتکاف توسط بزرگان دین توصیه و سفارش فراوان شده است.

قائم مقام وزیر بهداشت در استان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری و خلق حماسه سیاسی توسط ملت ایران بیان داشت: مقام عظمای ولایت با تبیین ویژگی‌ها، شاخص‌ها و میزان‌هایی که برای این انتخابات ترسیم کردند حجت را بر همگان برای حضور پرشور در انتخابات و انتخاب اصلح تمام کرده‌اند و انشاءالله حضور پرشور مردم و خلق حماسه سیاسی و اقتصادی دشمنان کینه توز اسلام و انقلاب را مات و مبهوت و مایوس خواهد کرد.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین حلواییان با قرائت اشعار و احادیثی به تشریح ابعاد شخصیتی حضرت امیرالمومنین علی (ع) پرداخت و افزود: حضرت علی (ع) انسانی وارسته و بزرگ و خدایی بود که جلوه‌هایی از عظمت و بزرگی خداوند در شخصیت ایشان مشهود بود، لذا ایشان الگویی مناسب برای عشق به خداوند و سرمشق کاملی برای زندگی انسان‌ها و جوانان می‌باشد.

اجرای مولودی خوانی، اجرای نمایش و موسیقی از دیگر برنامه های این مراسم بود که مورد استقبال حاضران قرار گرفت.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=25008

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.