تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
11

حدادعادل: دلیل عدم احراز صلاحیت متکی برایم روشن نیست

  • کد خبر : 25011
  • 02 خرداد 1392 - 2:46

      نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: اصولگرایان در برنامه های تبلیغاتی صدا و سیما حضور دارند و بعد از نظرسنجی های مختلف، یک نفر را انتخاب خواهیم کرد.   به گزارش واحد مرکزی خبر، غلامعلی حداد عادل امروز در جمع دانشجویان دانشکده نفت اهواز افزود: ائتلاف محفوظ است و قول و قرار بین […]

News-635040478252618040
 
 
 
نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: اصولگرایان در برنامه های تبلیغاتی صدا و سیما حضور دارند و بعد از نظرسنجی های مختلف، یک نفر را انتخاب خواهیم کرد.
 
به گزارش واحد مرکزی خبر، غلامعلی حداد عادل امروز در جمع دانشجویان دانشکده نفت اهواز افزود: ائتلاف محفوظ است و قول و قرار بین ما وجود دارد؛ برای جلوگیری از تعدد اصولگرایان یک نفر به عنوان نامزد نهایی معرفی می شود.
 
وی در جواب یکی از دانشجویان که با رد صلاحیت هاشمی مشارکت مردم در انتخابات کم نمی شود، گفت: اینطور نیست که در پایین آمدن مشارکت مردم تاثیر زیادی داشته باشد در این دوره از انتخابات اصلاح طلب، اصولگرایان،محافظه کاران و مستقل حضور دارند.
 
وی گفت: شبکه  بی بی سی خود را دلسوز ایران نشان می دهد و عده ای که از ایران به دلایل مشکلات سیاسی فرار کرده اند خود را حامی ایران می دانند و با حضور در برنامه های مختلف این شبکه در خصوص آزادی و انتخابات در ایران بحث و تحلیل می کنند.
 
حداد عادل افزود: این افراد ۶۰ سال پیش برای نفت ما برنامه ریزی کردند و امروز کیسه برای فرهنگ مملکت ما دوخته اند.
 
حداد عادل در پاسخ به پرسش یکی از دانشجویان در خصوص تعطیلی دانشگاه ها در ایام انتخابات گفت: حسن این کار این است که دانشجویان در شهرهای خود به فعالیت سیاسی می پردازند و کوتاه شدن ترم از معایب آن است.
 
وی در خصوص عدم احراز صلاحیت منوچهر متکی و تایید صلاحیت غرضی گفت: من عضو شورای نگهبان نیستم و اگر بودم شاید تصمیم دیگری می گرفتم؛ این که دلایلشان برای رد صلاحیت چه بوده است برای من هم روشن نیست.
 
حداد عادل در جواب یکی از دانشجویان که چرا اعضای شورای نگهبان بالای ۹۰ سال دارند اما برای ریاست جمهوری شرایط سنی در نظر می گیرند گفت: این قیاس، قیاس درستی نیست رئیس قوه مجریه با توجه به کار های اجرایی که دارد باید دارای شرایط سنی مناسبی باشد تا کهولت سن باعث نشود از کارهای اجرایی دولت باز ماند.
 
 
لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=25011

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.