تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
8

ستاد انتخاباتی دکتر جلیلی در لرستان افتتاح شد

  • کد خبر : 25016
  • 02 خرداد 1392 - 3:02

      به گزارش میرملاس ؛ ستاد انتخاباتی دکتر سعید جلیلی در لرستان صبح امروز در نخستین ساعات روز چهارشنبه و در شرایطی که تا آن هنگام هیچ کدام از کاندیداهای دیگر ستادی را برپا نکرده‌ بودند، رسماً افتتاح و آغازبکار کرد. حامد احمدی راد مسئول ستاد انتخاباتی دکتر جلیلی در لرستان در این […]

DSC_9128
 
 
 
به گزارش میرملاس ؛ ستاد انتخاباتی دکتر سعید جلیلی در لرستان صبح امروز در نخستین ساعات روز چهارشنبه و در شرایطی که تا آن هنگام هیچ کدام از کاندیداهای دیگر ستادی را برپا نکرده‌ بودند، رسماً افتتاح و آغازبکار کرد.
حامد احمدی راد مسئول ستاد انتخاباتی دکتر جلیلی در لرستان در این زمینه با اشاره به آغاز بکار رسمی فعالیت‌های تبلیغاتی کاندیداهای ریاست جمهوری گفت: تأکید دکتر جلیلی بر تبعیت از قانون است و بر همین اساس با اعلام رسمی زمان تبلیغات انتخاباتی از سوی رییس ستاد انتخابات کشور، این ستاد نیز فعالیت خود را با افتتاح دفتر مرکزی شروع کرد.
وی با اشاره به این اینکه تبعیت از قانون تبلیغات انتخابات وظیفه اصلی و شرعی تمامی فعالان ستاد انتخاباتی دکتر جلیلی در لرستان است، گفت:  فعالان این ستاد با پیشبرد سلسله برنامه‌های تبلیغی و هدایت و راهبری عاشقان و علاقمندان به گفتمان انقلاب اسلامی زمینه خلق حماسه‌ای دیگر در روز حماسه سیاسی را با تأکید بر «اخلاق‌مداری» فراهم خواهند کرد.
مسئول هماهنگی ستادهای خودجوش مردمی حامی دکتر سعید جلیلی در لرستان با بیان اینکه تا روز پنج‌شنبه سه ستاد موازی دیگر در سطح استان خواهند شد گفت: این ستادها با عنواین مشخص و شورای مرکزی مستقل تحت حمایت ستاد هماهنگی فعالیت خود را با صدور بیانیه‌ای آغاز خواهند کرد.
وی همچنین به  تشکیل کمیته «رأی اولی‌ها» اشاره کرد و گفت: در هفته آینده اجتماع با شکوه «رأی اولی»ها در حمایت از دکتر سعید جلیلی برگزار خواهد شد.
احمدی‌راد همچنین گفت: در هفته آینده سخنرانان ویژه‌ای برای تبیین اندیشه‌های دکتر سعید جلیلی به لرستان سفر خواهند کرد، که طبق برنامه جزییات این نشست‌های سیاسی اعلام خواهد شد.
 وی ادامه داد: ۹ستاد شهرستانی و ۱۵ ستاد در بخش‌های مختلف استان تشکیل شده‌اند که با ابلاغ حکم روسای ستاد در نقاط شهری مختلف، ظرف روزهای پنجشنبه و جمعه ستادهای انتخاباتی در تمامی نقاط شهری استان افتتاح و آماده پذیرایی از عموم علاقمندان به دکتر سعید جلیلی خواهند شد.
گفتنی است، ستاد انتخاباتی سعید جلیلی با عنوان «حیات طیبه» که کار هماهنگی ستادهای خودجوش مردمی را نیز بر عهده دارد، به آدرس خرم‌آباد – خیابان ولیعصر(عج) – نرسیده به سی‌متری پژوهنده و با شماره‌ تلفن‌های ۸۰-۳۲۰۳۲۷۹ و ۲۶-۳۲۳۵۷۲۵ و۳۲۳۴۷۰۰ و نمابر ۰۶۶۱۳۲۳۲۳۷۶ آماده پاسخگویی به عاشقان «گفتمان انقلاب اسلامی» است.
لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=25016

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 6در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۶
  1. جلیلی به لطف خدا بردمونه…

  2. ریاست ستاد دکتر جلیلی در استان لرستان دکتر مهرداد ویسکرمی می باشد نام آقای احمدی راد جدید و ناشناس می باشد

  3. یعنی واقعاً یه رجل سیاسیه؟

  4. گفتمان انقلاب اسلامی اون هم با جلیلی یه چیز تازه میباشد

  5. ایشان که سابقه مدیریتی ندارند

  6. به خانم اشتون تبریک میگم……

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.