تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
5

سخنان شدیداللحن مشایی: دوران رسوایی فرا رسیده است

  • کد خبر : 25092
  • 03 خرداد 1392 - 12:10

      مشاور رئیس جمهور در دیدار و گفت‌وگویی صمیمی با جمعی از جوانان و نخبگان سراسر کشور به سوالات آنان در زمینه‌های مختلف از جمله در خصوص مسایل سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی پاسخ داد. مهمترین گزاره‌های این سخنرانی: ● {در واکنش انتقادها از حضور احمدی‌نژاد در وزارت کشور} چه طور رئیس جمهور […]

 12051_591

 

 

مشاور رئیس جمهور در دیدار و گفت‌وگویی صمیمی با جمعی از جوانان و نخبگان سراسر کشور به سوالات آنان در زمینه‌های مختلف از جمله در خصوص مسایل سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی پاسخ داد.

مهمترین گزاره‌های این سخنرانی:

● {در واکنش انتقادها از حضور احمدی‌نژاد در وزارت کشور} چه طور رئیس جمهور می‌تواند در پایان دور اول ریاست جمهوری برای ثبت نام خود به ستاد انتخابات وزارت کشور برود، ولی نمی‌تواند برای معرفی یا همراهی شخص دیگری به آنجا برود؟

● متأسفانه برخی از دستگاه‌هایی که باید به شدت از سیاسی کاری پرهیز کنند، تحت تأثیر اخبار برخی سایت‌ها و خبرگزاری‌ها قرار گرفته و فراموش می‌کنند واکنش‌های آن‌ها اعتماد جامعه را زیر سئوال می‌برد.

● یک فضایی ساخته‌اند که از اول نشان دهند ما غیرقانونی و مخالف قانون هستیم؛ این فضا سازی‌ها اصلا معنی ندارد چون ما نیازی نداریم که خلاف و مخالف قانون باشیم؛ آنهایی به بی‌قانونی نیاز دارند که به خانه‌های مردم می‌ریزند و از یک سایت می‌ترسند.

● تعطیل کردن یک سایت یعنی چه؟ یعنی ترسیدن از حرف و پیام؛ و کسی که از حرف و پیام می‌ترسد از جنس پیامبر، امام، دین، آسمان، حقیقت و جوهر درخشان انسان نیست.

● {خطاب به حامیان خود} صبور باشید. ما فقط در مسیر قانون حرکت می‌کنیم؛ ما تحت نظر ولی فقیه هستیم و ظلم را هم برنمی‌تابیم چرا که معتقدیم ولی فقیه هم ظلم را برنمی‌تابند.

● حتی اگر در کار ما وقفه‌ای ایجاد شد، شما امیدوار باشید و بدانید که ما تا شب انتخابات داغ داغ حضور داریم حتی اگر به ما فرصت صحبت در تلویزیون را ندهند.

● من معتقد هستم که پیروزی ما صد در صد و قاطع است.

● من هیچ وقت از پاسخ فرار نکرده‌ام و به تمام سوالات پاسخ می‌دهم چرا که معتقدم جامعه‌ای که سئوال نمی‌کند آنتروپی جدی دارد و می‌رود که خاموش شود.

● اگر پرسشگری از جامعه حذف شود، جواب هم حذف می‌شود. اگر سؤال به هر دلیلی از جامعه حذف شد، پاسخ موضوعیت ندارد و  هر حرف غلط و بی‌منطقی می‌تواند در جامعه پرچمدار شود.

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=25092
  • ارسال توسط :
  • 220 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای سخنان شدیداللحن مشایی: دوران رسوایی فرا رسیده است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.