تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
10

حاشیه های اولین همایش انتخاباتی جلیلی/ پاسخ هواداران جلیلی به کنایه علی مطهری

  • کد خبر : 25197
  • 04 خرداد 1392 - 1:16

  اولین همایش انتخاباتی سعید جلیلی با حضور هواداران وی در ورزشگاه شهید شیرودی تهران با تاکید بر مقاومت دوران دفاع مقدس و مقاومت هسته ای در میان پرچم هایی از سوریه و لبنان برگزار شد .  به گزارش میرملاس به نقل از مهر، اولین همایش انتخابات سعید جلیلی دبیر شورای عالی امنیت ملی عصر […]

 
اولین همایش انتخاباتی سعید جلیلی با حضور هواداران وی در ورزشگاه شهید شیرودی تهران با تاکید بر مقاومت دوران دفاع مقدس و مقاومت هسته ای در میان پرچم هایی از سوریه و لبنان برگزار شد . 

به گزارش میرملاس به نقل از مهر، اولین همایش انتخابات سعید جلیلی دبیر شورای عالی امنیت ملی عصر امروز در ورزشگاه شهید شیرودی  در تهران برگزار شد.

 این همایش  از ساعت ۵ بعدظهر شروع شد در  ساعت آغازین شروع همایش بدلیل پر شدن صندلی های ورزشگاه حضار به وسط زمین ورزشگاه هدایت  شدند.

در این همایش که سرودهای انقلابی به مناسبت آزادسازی خرمشهر پخش می شد، شعارهایی همچون “حرف ما یک کلام جلیلی قهرمان”، “تا قتح بدر و خیبر یک یا حسین دیگر”،”حسین حسین شعار ماست جلیلی افتخار ماست”، “نه سازش نه تسلیم یار جلیلی هستیم”، توسط حاضرین در ورزشگاه درحمایت از جلیلی سر داده شد.

همچنین در این همایش برخی از چهره های سیاسی و فرهنگی نیز در حمایت از جلیلی حضور داشتند که از جمله آنان محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، خواجه سروی، حمید رسایی، مهدی کوچک زاده، تقوی حسینی  نمایندگان مجلس و شاعرانی همچون میر شکاک و علیرضا قزوه و  آرش میراسماعیلی جودوکار ایرانی حضور داشتند.

محمد حسینی در پاسخ به این سوال خبرنگار مهر که پرسید به چه دلیل در این همایش حضور دارید؟ آیا به نظر شما آقای جلیلی کاندیدای اصلح هستند؟ گفت: من بدلیل شخصی اینحا هستم و الان که با شما صحبت می کنم وزیر نیستم بلکه محمد حسینی هستم. وی از جواب دادن به سوالات دیگر خودداری کرد.

در نیمه های همایش همچنان جمعیت به صورت گروهی وارد سالن می شدند و در حال ورود به سالن شعار هایی را در حمایت از جلیلی سر می دادند.

جلیلی با همین یک پا کیلومترها از آقازاده‌ها جلوتر است

همپنین در این همایش در واکنش به مصاحبه اخیر علی مطهری که به طعنه پیشنهاد برگزاری مسابقه دو بین جلیلی و هاشمی و مسابقه کشتی میاد حداد عادل و هاشمی را مطرح کرده بود، اطلاعیه ای قرائت شد. در بخشی از این بیانیه آمده بود: جلیلی با همین یک پا کیلومترها از آقازاده‌ها جلوتر است.

اولین سخنران این همایش سید ناصر حسینی پور نویسنده کتاب “پایی که جا ماند” بود.

وی طی سخنانی گفت: ما دو راه پیش روی خود داریم؛ راه اول پذیرش آقایی و سروری نظام سلطه و راه دوم پذیرش سالاری و سروری مکتب اهل بیت (ع).

همچنین این نویسنده تصریح کرد: کسانی که راه دوم را انتخاب کرده‌اند، باید در دنیا سختی بکشند و فرزندان روح‌الله کسانی بودند که سروری مکتب اهل بیت (ع) را انتخاب کردند.

“شهید زنده ما برگ برنده ما” ،”حرف ما یک کلام مقاومت و السلام” شعارهایی بود که در ادامه همایش سر داده شد.

همچنین علیرضا قزوه شاعر کشورمان به عنوان دومین سخنران به پشت تریبون رفت و گفت: “این همابش، اولین همایش انتخاباتی و میتینگ سیاسی است که من در آن شرکت می کنم و کسی هم من را دعوت نکرده است. این سخن غزوه تشویق حضار را در پی داشت.

وی ادامه داد: “من شاعرم اما اینجا زیباترین شعر ها را همچون “شهید زنده ما برگ برنده ما” شنیدم.” سپس به قرائت اشعاری در وصف جلیلی پرداخت.

 علی باقری رئیس ستاد انتخاباتی جلیلی آخرین سخنرانی بود که قبل از جلیلی پشت تریبون رفت . وی با با بیان اینکه برگ برنده امروز ما یکی از همرزمان باکری و همت و شهید خرازی است، گفت: برگ برنده ما در مصاف با دشمن یکی است و آن هم سعید جلیلی است، جلیلی تنها رای ماست و باید بدانیم رای به جلیلی رای به یک فرد یا جانباز نیست، رای به جلیلی، رای به یک فرمانده دریا‌دل نیست، رای به یک مذاکره‌کننده قوی و هوشمند و مقاوم نیست بلکه رای به ایران مستقل، پیشرفته و ایران نمونه و ایران پیش رو در تمدن اسلامی در دهه آینده است.

پس از سخنرانی باقری، جلیلی با پیراهنی سفید که آن را به سبک دوران جنگ روی شلوار انداخته بود وارد ورزشگاه شد. حضار که با شعار “الله اکبر ” خوشحالی خود را از دیدن جلیلی ابراز می کردند، شروع به سر دادن شعار هایی در حمایت از وی کردند.

جلیلی در بخشی ار سخنرانی خود با یاداوری این سخن حضرت امام(ره) که ما در جنگ تحمیلی نشان دادیم می‌توان اسلام را فاتح جهان کرد، اظهارداشت: امروز کسی که سکاندار قوه مجریه می‌شود باید بتواند با برنامه‌ریزی و باور دقیق به این گفتمان عرصه‌ایی را فراهم کند که ظرفیت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری کشور در جهت تحقق این گفتمان آزاد شود و اگر این موضوع صورت گیرد تمام آنچه در فتح خرمشهر داشتیم مانند آن پیروزی در اقتصاد، فرهنگ و هنر نیز محقق خواهد شد. که این صحبت جلیلی واکنش و تشویق حضار را در پی داشت.

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=25197

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. منظور آقای مطهری به جانباز بودن آقای جلیلی نیست منظورش این بوده که جوانترین کاندید ریاست جمهوری است بیاد با آقای هاشمی مسابقه دو بزاره ازاین لحاظ گفته که جوانترین کاندید است….
    بعدش ملت ما ایران خیلی کج فهمیم وجو گرفته از کاه کوه میسازیم!!!

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.