تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
5

سفر سفیر افغانستان به خرم‌آباد

  • کد خبر : 25216
  • 04 خرداد 1392 - 10:00

  عضو هیئت‌ رئیسه‌ اتاق بازرگانی خرم‌آباد گفت: سفیر افغانستان به خرم‌آباد سفر می‌کند. به گزارش میرملاس ، بهروز حیدری در جمع خبرنگاران خرم‌آباد اظهار داشت: در ادامه‌ پذیرش مقامات و هیئت‌های مختلف تجاری بازاریابی از کشورهای گوناگون، این بار اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد پذیرای سفیر افغانستان و رایزن اقتصادی سفارت این […]

13920203000380_PhotoA

 

عضو هیئت‌ رئیسه‌ اتاق بازرگانی خرم‌آباد گفت: سفیر افغانستان به خرم‌آباد سفر می‌کند.

به گزارش میرملاس ، بهروز حیدری در جمع خبرنگاران خرم‌آباد اظهار داشت: در ادامه‌ پذیرش مقامات و هیئت‌های مختلف تجاری بازاریابی از کشورهای گوناگون، این بار اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد پذیرای سفیر افغانستان و رایزن اقتصادی سفارت این کشور در تیر ماه ۹۲ است.

وی افزود: اعزام و پذیرش هیئت‌های تجاری بازاریابی و همچنین رایزنی با مقامات کشورهای مختلف از جمله برنامه‌هایی است که به صورت جدی در دستور کار اتاق قرار دارد، تا در خلال آن بتوانیم مسیرهای تازه‌ای را برای توسعه ‌مناسبات دو جانبه ‌اقتصادی باز کنیم.

عضو هیئت‌ رئیسه‌ اتاق خرم‌آباد گفت: در همین زمینه بعد از اعزام هیئت تجاری بازاریابی به اقلیم کردستان عراق که در ماه جاری به انجام می‌رسد، اعزام هیئت دیگری را به گرجستان در دستور کار داریم که امیدواریم در مجموع به نتایجی که مورد نظرمان است، دست یابیم.

وی تصریح کرد: از نظر اتاق بازرگانی خرم‌آباد راه برون‌رفت از تنگناهایی که در زمینه‌ اقتصادی لرستان با آن‌ها مواجه است، توسعه‌ مناسبات تجاری صنعتی با مناطق دیگر است، تا در نهایت در سایه‌ اقدامات این‌گونه‌ای توسعه‌ لرستان محقق شود.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=25216

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. خیلی خوبه میشه مشکل بیکاری ها ومعظلات اجتماعی لرستان رو ریشه یابی و حل کرد !!!

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.