تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
6

فرزند هاشمی هم رد صلاحیت شد!

  • کد خبر : 25336
  • 05 خرداد 1392 - 9:22

    صلاحیت محسن هاشمی فرزند هاشمی رفسنجانی هم برای انتخابات شورای شهر رد شد! براساس آخرین نتایج اعلام شده از بررسی صلاحیت‌ها در انتخابات شوراهای اسلامی، محسن هاشمی نیز در فهرست رد صلاحیت ‌شدگان قرار دارد. این درحالی است که او پیشتر مدیرعامل متروی تهران بوده است. آنچه در رد صلاحیت او جالب به […]

 313292_470

 

صلاحیت محسن هاشمی فرزند هاشمی رفسنجانی هم برای انتخابات شورای شهر رد شد!

براساس آخرین نتایج اعلام شده از بررسی صلاحیت‌ها در انتخابات شوراهای اسلامی، محسن هاشمی نیز در فهرست رد صلاحیت ‌شدگان قرار دارد. این درحالی است که او پیشتر مدیرعامل متروی تهران بوده است. آنچه در رد صلاحیت او جالب به نظر می‌رسد، همزمانی تقریبی آن با احرازنشدن صلاحیت آیت‌ا… هاشمی رفسنجانی برای انتخابات ریاست جمهوری است.
وی گفت: هیأت اجرایی که مرا رد صلاحیت کرد، به هیأت نظارت اعتراض خود را ارجاع داده‌ام و هیأت نظارت نیز همان رأی قبلی را تأیید کرد. وی در پاسخ به این سئوال که یک بحث عمومی وجود دارد که میان رد صلاحیت شما و آقای هاشمی رابطه‌ای وجود دارد؟ گفت: فکر نمی‌کنم هیچ ربطی میان آن‌ها وجود داشته باشد. رد صلاحیت من قبل از موضوع احرازنشدن صلاحیت در انتخابات ریاست جمهوری بود. آن موقع فرض نبود که حاج آقا می‌آیند. تاریخ مربوط به من قدیمی‌تر است. چون ما در هیات‌های اجرایی رد‌صلاحیت شدیم.

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=25336

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.