تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
4

دریاچه کیو دائمی می‌شود

  • کد خبر : 25347
  • 05 خرداد 1392 - 10:22

  شهردار خرم‌آباد گفت: با انتقال آب چشمه گلستان دریاچه کیو خرم‌آباد دائمی می‌شود. به گزارش میرملاس ؛ هرمز نصیری شامگاه شنبه در مراسم کلنگ‌زنی طرح انتقال آب چشمه گلستان به دریاچه کیو خرم‌آباد که به مناسبت سالروز فتح خرمشهر انجام گرفت، گفت: دریاچه کیو خرم‌آباد چندسالی است که در برخی از فصول سال خشک […]

IMG_7783

 

شهردار خرم‌آباد گفت: با انتقال آب چشمه گلستان دریاچه کیو خرم‌آباد دائمی می‌شود.

به گزارش میرملاس ؛ هرمز نصیری شامگاه شنبه در مراسم کلنگ‌زنی طرح انتقال آب چشمه گلستان به دریاچه کیو خرم‌آباد که به مناسبت سالروز فتح خرمشهر انجام گرفت، گفت: دریاچه کیو خرم‌آباد چندسالی است که در برخی از فصول سال خشک می‌شود، اما با طرح انتقال آب چشمه گلستان به دریاچه فصلی کیو خرم‌آباد این دریاچه دائمی می‌شود.

وی افزود: برای اجرای این پروژه یک طرح مطالعاتی انجام شده است که در این راستا از افراد صاحب نظر استفاده شده و پس از تصویب طرح کارشناسی عملیات اجرایی این طرح انتقال آب امروز آغاز شده است.

شهردار خرم‌آباد گفت: برای اجرای طرح انتقال آب چشمه گلستان به دریاچه کیو خرم‌آباد مبلغ یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان از بخش اعتبارات جاری شهرداری خرم‌آباد در نظر گرفته شده است.

نصیری تصریح کرد: در صورت تأمین اعتبار مورد نیاز برای اجرای این پروژه، طرح انتقال آب چشمه گلستان به دریاچه کیو در مدت زمان ۶ ماه به بهره‌برداری می‌رسد.

سراب گلستان با ارتفاع ۱۱۸۰ متر از سطح مبنا در دامنه تپه تاریخی قلعه فلک الافلاک قرار گرفته است و یکی از منابع تامین کننده آب شرب خرم‌آباد است.

* افتتاح ۵ بوستان محله‌ای در خرم‌آباد

شهردار خرم‌آباد از افتتاح پنج بوستان محله‌ای در این شهر خبر داد و گفت: پنج بوستان محله‌ای به مساحت دو هکتار در مناطق مختلف شهر خرم‌آباد افتتاح شد.

نصیری یادآورشد: برای افتتاح این بوستان‌های محله‌ای۴۶۰ میلیون تومان هزینه شده است.

وی افزود: این بوستان‌های در مناطق فاز یک ارتش، قاضی آباد، گلدشت شرقی، جنب کارخانه آراد و خیرآباد خرم‌آباد احداث شده‌اند.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=25347

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. چرا کارى کنم که آرد پشیمانى؟
    زمانى که داشتید سلیقه اى بدون کار کارشناسى بجاى رو گذر ، زیرگذر میزدید باید فکرشو میکردید؟ حالا رفتید هزینه إضافى و دوباره کارى ؟ لابد انتظار تعریف و تمجید هم دارید؟ به این میگن مدیریت شهرى!؟

  2. درودخدابرشهردارعزیزخرم آبادآقای نصیری/مامردم کوهدشت ازمدیریت وتجربه ایشون استفاده نبردیم

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.