- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد از عملکرد قابل قبول رسانه‌ها در جریان انتخابات مجلس قدردانی کرد.

[1]

به گزارش مبرملاس نیوز به نقل از ایسنا ؛ معاون مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از عملکرد قابل قبول رسانه‌ها در جریان انتخابات مجلس شورای اسلامی قدردانی کرد.

محمدجعفر محمدزاده در گفت‌وگو با ایسنا؛  با اشاره به فضای آرامش و عقلانیت حاکم بر مطبوعات و خبرگزاری‌ها در روزهای منتهی به انتخابات و پس از آن اظهار کرد: رسانه‌ها توانستند در این انتخابات، بستری مناسب برای طرح آرا و نظرات چهره‌های سیاسی فراهم آورند و با شور‌آفرینی و تمرکز بر ترغیب مردم به حضور در پای صندوق‌های رای در افتخار این حماسه ملی شریک شوند.

معاون مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: پس از برگزاری انتخابات نیز اغلب روزنامه‌ها، تیتر‌ها یا عکس‌های نخست خود را به انعکاس گزارش‌ها و اخبار انتخابات و حضور چشم‌گیر و میلیونی مردم اختصاص دادند.

محمدجعفر محمدزاده با اشاره به رویکرد مطلوب رسانه‌ها در انعکاس شایسته این حماسه ملی گفت: افشای اهداف و اغراض دشمنان ملت، طرح دیدگاه‌های مختلف جریان‌های سیاسی درون‌ نظام، رعایت چارچوب‌های قانون انتخابات و بازتاب شایسته حماسه مردمی حضور در انتخابات از ویژگی‌های بارز رسانه‌ها در این مقطع بوده است.