تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
10

زیباکلام: اگر عنوان سخنان جلیلی را بردارید همان نطق‌های احمدی‌نژاد در سال ۸۴ است

  • کد خبر : 25406
  • 05 خرداد 1392 - 20:47

  زیباکلام در یک مناظره تأکید کرد: یکی از چهره‌هایی که نورانی‌ترین بیرق مقاومت را در دست دارد، آقای سعید جلیلی است که به نظر من نامزد اصلی جریان اصولگرا خواهد شد. وی افزود: خیلی جالب و حیرت‌آور است که وقتی ایشان راجع به انتخابات و آینده کشور صحبت می‌کند مطلقاً حرفی از مسائل عینی و […]

ziba

 

زیباکلام در یک مناظره تأکید کرد: یکی از چهره‌هایی که نورانی‌ترین بیرق مقاومت را در دست دارد، آقای سعید جلیلی است که به نظر من نامزد اصلی جریان اصولگرا خواهد شد.

وی افزود: خیلی جالب و حیرت‌آور است که وقتی ایشان راجع به انتخابات و آینده کشور صحبت می‌کند مطلقاً حرفی از مسائل عینی و حقیقی جامعه نمی‌زند، بلکه راجع به مسائل انتزاعی در خلأ و اینکه خط امام، انقلاب و مقاومت را به جلو ببریم سخن می‌گوید. او کاری به به تورم، گرانی و سقوط جایگاه ایران در عرصه بین‌المللی که ظرف این ۸ است که قدرت در دستشان بود ایجاد شده، ندارد.

این کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: ‌اکنون در عرصه بین‌المللی اینقدر که کانادا،‌ نروژ و سوئد اصرار دارند علیه ما رأی دهند، آمریکا، ‌اسرائیل و انگلیس ندارند. بسیاری از کشورهایی که دلیلی نداشت دشمن ما شوند به لطف اصولگرایان دشمنمان شدند. چه دلیلی داشت آلمان، فرانسه و … دشمن جمهوری اسلامی ایران شوند.

زیباکلام تأکید کرد: از سوی دیگر بخش خصوصی شاهد ورشکست شدن شرکت‌ها و مؤسسات است، اما آقای جلیلی طوری صحبت می‌کند که انگار قرار است رئیس‌جمهور کشور دیگری شود نه ایران و از دنیا، فضا و گفتمان دیگری صحبت می‌کند.

وی با بیان اینکه نظر جلیلی نزدیکترین گفتمان به احمدی‌نژاد است، اظهار داشت: اگر عنوان سخنان جلیلی را بردارید همان نطق‌های احمدی‌نژاد در سال ۸۴ است.

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=25406

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 6در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۶
  1. ایول دکتر عزیز

  2. اینا چه ضرری می کنند ، گوشت بره نمی خورند که می خورند ، تفریح سالم ندارند که دارند ، زندگی مرفه ندارندکه دارند و…. به اینا چه مربوط که مردم بیچاره از ساده ترین امکانات زندگی محرومند ، به اینان چه مربوط که مردم حتی شام شب ندارند که بخورند اینا در اداره کشور خودشون ناتوان ماندند حالا می خواهند مدیریت جهان را در دست بگیرند

  3. خدا عوضت بده من که عرضه ندارم همچین حرفایی بزنم آخر شب میندازنم تو گونی
    ولی ایول تو مردی و آزاده
    قربانت

  4. جلیلی گزینه احمدی نژاد است به او رای ندهید

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.