- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

زیباکلام: اگر عنوان سخنان جلیلی را بردارید همان نطق‌های احمدی‌نژاد در سال ۸۴ است

ziba

 

زیباکلام در یک مناظره تأکید کرد: یکی از چهره‌هایی که نورانی‌ترین بیرق مقاومت را در دست دارد، آقای سعید جلیلی است که به نظر من نامزد اصلی جریان اصولگرا خواهد شد.

وی افزود: خیلی جالب و حیرت‌آور است که وقتی ایشان راجع به انتخابات و آینده کشور صحبت می‌کند مطلقاً حرفی از مسائل عینی و حقیقی جامعه نمی‌زند، بلکه راجع به مسائل انتزاعی در خلأ و اینکه خط امام، انقلاب و مقاومت را به جلو ببریم سخن می‌گوید. او کاری به به تورم، گرانی و سقوط جایگاه ایران در عرصه بین‌المللی که ظرف این ۸ است که قدرت در دستشان بود ایجاد شده، ندارد.

این کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: ‌اکنون در عرصه بین‌المللی اینقدر که کانادا،‌ نروژ و سوئد اصرار دارند علیه ما رأی دهند، آمریکا، ‌اسرائیل و انگلیس ندارند. بسیاری از کشورهایی که دلیلی نداشت دشمن ما شوند به لطف اصولگرایان دشمنمان شدند. چه دلیلی داشت آلمان، فرانسه و … دشمن جمهوری اسلامی ایران شوند.

زیباکلام تأکید کرد: از سوی دیگر بخش خصوصی شاهد ورشکست شدن شرکت‌ها و مؤسسات است، اما آقای جلیلی طوری صحبت می‌کند که انگار قرار است رئیس‌جمهور کشور دیگری شود نه ایران و از دنیا، فضا و گفتمان دیگری صحبت می‌کند.

وی با بیان اینکه نظر جلیلی نزدیکترین گفتمان به احمدی‌نژاد است، اظهار داشت: اگر عنوان سخنان جلیلی را بردارید همان نطق‌های احمدی‌نژاد در سال ۸۴ است.