تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

فرشاد حیدری : رفتنم از بانک ملی را تکذیب می‌کنم / تا ابلاغ رسمی در خدمت خواهم بود

  • کد خبر : 25471
  • 06 خرداد 1392 - 14:54

    به گزارش خبرنگار میرملاس ؛ فرشاد حیدری در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالاتی مبنی بر اخبار منتشر شده درباره برکناری مدیرعامل بانک ملی اظهار داشت: هنوز این مورد به صورت رسمی به بنده ابلاغ نشده و تا مادامی که ابلاغ نشده است در خدمت‌ خواهم بود. وی در واکنش به صحبت‌های رئیس […]

1369247264_heidari-.-farshad2
 
 
به گزارش خبرنگار میرملاس ؛ فرشاد حیدری در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالاتی مبنی بر اخبار منتشر شده درباره برکناری مدیرعامل بانک ملی اظهار داشت: هنوز این مورد به صورت رسمی به بنده ابلاغ نشده و تا مادامی که ابلاغ نشده است در خدمت‌ خواهم بود.

وی در واکنش به صحبت‌های رئیس کل بانک مرکزی مبنی بر اخطار به موسسات اعتیاری و برکناری ۱۰ مدیر بانکی افزود: روابط عمومی بانک مرکزی هم این موضوع را تکذیب کرد. منظور رئیس کل بانک مرکزی بانک‌ها نبود بلکه خطاب صحبت‌های وی موسسات مالی و اعتباری بوده است.

مدیرعامل بانک ملی با تاکید بر اینکه این بانک از نظر اجرای مقررات پولی و بانکی دارای دقیق‌ترین سیستم بانکی است تصریح کرد: به هیچ عنوان موضوع صحبت رئیس کل بانک مرکزی درباره موسسات و بانکهای متخلف بانک ملی نبوده است.

حیدری در پاسخ به این پرسش که گفته می‌شود وزیر اقتصاد حکم برکناری شما را صادر کرده بود اما به دلیل حمایت آقای رحیمی شما در این سمت باقی ماندید گفت: به این گونه صحبت‌ها عموما حرف غیردقیق می‌گویند؛ هر آمدنی یک رفتنی دارد. هر وقت ابلاغ رسمی شد بنده با کمال میل می‌روم.

 
وی افزود: به هیچ عنوان موضوع صحبت رییس کل بانک مرکزی ، بانک ملی نبوده است ضمن آنکه این بانک و کارمندانش از باب اجرای قوانین و مقررات یکی از پاک دست‌ترین کارمندان شبکه بانکی هستند.
 
گفتنی است جناب فرشاد حیدری اهل لرستان و شهرستان کوهدشت می باشد و یکی از افتخارات این استان و شهرستان محسوب می شوند که امیدورایم در این سمت باقی بمانند و شاهد تداوم موفقیت ها و خدمات دلسوزانه ایشان باشیم.
 
 
لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=25471

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 5در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۵
  1. موفق باشی اقای حیدری بنده با بانک ارتباطم در حد مشتری بودن است اما از شجاعت وجسارت شما در پیگیری پروژه پتروشیمی کوهدشت وحمایت از کارکنان لایق بانک ملی خصوصا استفاده از نیروهای معتمد همشهریتان در پایتخت قدردانی مینمایم –

  2. انشااه که موفق باشید جناب اقای حیدری-ای کاش شهرستان ما این حس حسادت را کنار گذاشته و دعا کنند که افرادی مثل شما را در راس امور مملکتی داشته باشیم-مگه چه اشکالی دارد شهر ما نخبگانی مثل شما دارد؟باعث افتخار است-البته نباید از۸۰درصد مردم کوهدشت که حس حسادت کورشان کرده و به خاطر حسادت به هیچ جایگاهی نمیرسند بیشتر از این انتظار داشت که با یک خبر کذب فوری ان را در سایت رسانه ای میکنند

  3. برکنارم بشی بازم باعث افتخاری

  4. مشکل جامعه ما این است همه میخواهند فرد مهمی باشند نه فرد مفیدی ، و هرگه اشخاصی به مانند دکتر حیدری که خود را فدای جامعه بانکی می نماید تا مشکلات عدیده ای که آقازاده ها به وجود آوردند رو دباره با خشت جان خویش آباد کند ، بازهم درگیر همین آقازاده ها می شوند و درخواست های مکرر بی مورد از ایشان می کنند و پاکی این بزرگ مرد هست که در برابر این افیون می ایستد تا نظام بانکی را تداوم بخشد .
    پیامی خطاب به آقای دکتر حیدری : باید از فراتر از تصویر های ذهنی به اطراف و دنیای پیرامون خود نگاه کرد ،زیرا همین تصاویر ذهنی می تواند شما را از واقعیت جدا کند .
    به کوری چشم دشمنان وطن موفقیت های پی درپی و سلامتی در زندگی در سایه خالق متعال ، آرزوی ما برای حضرتعالی می باشد .

  5. سلام.زنده باد آقای حیدری که به کوهدشت امیدوارمون کرد.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.