تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
6

پیریایی : کلیدی‌ترین واژه در مسایل سیاسی رهبری ولایت مطلقه فقیه است

  • کد خبر : 25485
  • 06 خرداد 1392 - 15:55

  استاندار قم گفت: مهم‌ترین و کلیدی‌ترین واژه در مسایل سیاسی ما از بدو نهضت و تا پیروزی انقلاب و ثبات و تثبیت جمهوری اسلامی رهبری ولایت مطلقه فقیه بوده است. به گزارش میرملاس ؛  کرم‌رضا پیریایی امروز در مراسم بهره‌برداری از یادمان ۱۴ شهید گمنام دفاع مقدس در جوار کوه خضر نبی اظهار داشت: […]

tm.aspx

 

استاندار قم گفت: مهم‌ترین و کلیدی‌ترین واژه در مسایل سیاسی ما از بدو نهضت و تا پیروزی انقلاب و ثبات و تثبیت جمهوری اسلامی رهبری ولایت مطلقه فقیه بوده است.

به گزارش میرملاس ؛  کرم‌رضا پیریایی امروز در مراسم بهره‌برداری از یادمان ۱۴ شهید گمنام دفاع مقدس در جوار کوه خضر نبی اظهار داشت: این روزها، روزهای وزش نسیم لطف الهی است که باید از لحظات و ساعات آن به بهترین شکل استفاده کنیم.

وی در ادامه عملیات بیت‌المقدس را دارای نتیجه بزرگ دانست و از فتح خرمشهر به عنوان امداد الهی یاد کرد و اظهار داشت: اگر برای خدا گام برداریم خدا مسیر را به ما نشان داده و پروردگار به کار ما برکت می‌دهند.

استاندار قم با بیان اینکه پیام سوم خرداد برای همیشه جاودانه است زیرا این روز از روزهای خداست، ابراز داشت: البته همه روزها روز خداست اما برخی از روزها با کارکرد و رویکرد و البته با برکت الهی چنین فرصت‌های طلایی ایجاد می‌کند.

وی در ادامه با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای ساخت یادمان شهدای گمنام گفت: چند ماه پیش وعده‌ای در خصوص اتمام این یادمان داده و به آن وعده عمل شد، که انجام به موقع وعده‌ها مایه خیر و برکت و رشد است.

پیریایی یادمان شهدای گمنام و موزه دفاع مقدس را فرصت مناسبی برای شکل‌گیری یک منطقه معنوی از یاد شهیدان دانست و اظهار داشت: باید به فکر ساخت المان‌هایی در بخش‌ها و در نقاط مختلف شهر باشیم که این المان‌ها دارای ویژگی‌های شهر مقدس قم باشد.

وی تاکید کرد: باید مبارزات مردم قم قبل از انقلاب، نقش قم در ۵۰ سال گذشته، نقش قم در ۱۴ و ۱۵ خرداد، نقش قم در دفاع مقدس به همراه ظرفیت‌های دینی و معنوی قم در این المان‌ها تعریف شود.

استاندار قم با بیان اینکه باید در این زمینه مسئولان استان برنامه‌ریزی کنند، خاطرنشان کرد: پنج هکتار فضایی که در این منطقه در اختیار داریم فضای مناسبی برای گرامیداشت ارزش‌هایی است که مقام معظم رهبری و امام راحل همواره به آنها توصیه کرده‌اند.

وی بر ساخت موزه دفاع مقدس، برنامه‌ریزی برای ساخت اطراف یادمان شهدای گمنام و تصویب اعتبارات مورد نیاز تاکید کرد و افزود: این فعالیت‌ها کارکرد مهمی در عرصه عمران و فرهنگ حماسه ایجاد می‌کند.

پیریایی با اشاره به اینکه امسال سال حماسه‌ها است، خاطرنشان کرد: طلیعه حماسه سیاسی را ظرف یک ماه آینده در سراسر کشور خواهیم دید.

وی با تاکید بر برنامه‌ریزی برای حضور گسترده در انتخابات اظهار داشت: قم باید در این زمینه الگو و نمونه باشد.

استاندار قم با اشاره به اینکه حماسه سیاسی در نگاه رهبری حضور گسترده مردم است، یادآور شد: چشم دشمنان از توان و بالندگی ملت ایران و حضور گسترده در انتخابات مانند همیشه کور خواهد شد.

وی تصریح کرد: از نخستین روزهای انقلاب تا امروز که مردم سالاری دینی روی ریل انتخابات در کشور ما پیش رفته است تمام انتخابات‌ها حماسه بوده است و انتخابات پیش رو اوج حماسه است.

پیریایی تاکید کرد: باید همه مسئولان، مردم، نخبگان و مجموعه قم دست به دست هم دهند تا قم در این حماسه هم از نظر کمی و هم از نظر کیفی نمونه شود.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم ضمن ادامه حماسه سیاسی در عرصه ملی و بین‌المللی به موازات آن مبانی ویژه‌ای برای حماسه اقتصادی شکل بگیرد.

استاندار قم با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته در استان قم در راستای خلق حماسه اقتصادی گفت: در این زمینه تلاش کردیم با مشارکت بخش خصوصی و دیگر بخش‌ها نقش مشارکت قم در خلق حماسه اقتصادی را به خوبی ایفا کنیم.

وی با اشاره به رشد و توسعه قم گفت: به دور از سیاه‌نمایی‌هایی که انجام می‌شود امروز قم دارای رونق است و گرایش به زندگی در این شهر بسیار بیشتر از گذشته است.

وی با تاکید بر برادری، صمیمیت و پیروی از رهبری در فعالیت‌ها تصریح کرد: مهم‌ترین و کلیدی‌ترین واژه در مسایل سیاسی ما از بدو نهضت تا پیروزی انقلاب و ثبات و تثبیت جمهوری اسلامی رهبری ولایت مطلقه فقیه بوده است.فارس

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=25485

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. انصافاً آقای پیریایی مدیر لایق و توانمندی است، موقع ورود به قم را به خاطر بیاورید و الآن رو هم ببینید، چطور با علما و هیئات مذهبی و اقشار مختلف مردم قم تعامل کرد که از آن چالش به این وفاق و همدلی رسیده.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.