- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

استخدام پلیس فتا ۹۲

edefcd072fe3dd859048731a9a66726e [1]

 

به گزارش میرملاس ؛ به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ” مسعود ابراهیمیان” با بیان این خبر اظهار داشت: فرماندهی انتظامی استان اصفهان در نظر دارد به منظور تکمیل کادر نیروی انسانی خود از بین برادران واجد شرایط در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته های تغذیه و پزشک عمومی استخدام کند.
وی حداقل معدل برای متقاضیان را ۱۵ و حداقل سن را بین ۲۷ و ۲۸ عنوان کرد و افزود: متقاضیان استخدام که دارای رشته تغذیه هستند به صورت افسری و پزشکان عمومی به صورت کارمندی استخدام خواهند شد.
این مقام مسئول بیان داشت: متقاضیان می توانند با در دست داشتن اصل و کپی تمامی صفحات شناسنامه و کارت ملی ، اصل و کپی گواهی موقت دانشگاهی، برگه اعزام به خدمت (فاقد مهر غیبت ) ، کارت پایان خدمت و یا کارت معافیت غیر پزشکی به همراه شش قطعه عکس ۴×۳ به مراکز گزینش و استخدام پلیس استان واقع در خیابان طیب، کوی سرلت و یا به یکی از مراکز گزینش و استخدام واقع در ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان محل سکونت خود مراجعه کنند.
سرهنگ ابراهیمیان خاطر نشان کرد: داوطلبان پس از ثبت نام و گذراندن مراحل عمومی استخدام در آزمون مربوطه شرکت و پس از قبولی در آزمون و گذراندن دوره های تخصصی به صورت پیمانی در فرماندهی انتظامی استان اصفهان استخدام خواهند شد.
این مقام انتظامی با بیان اینکه افرادی که به صورت پیمانی استخدام می شوند از تمام مزایای نیروهای کادر و رسمی برخوردار خواهند بود گفت: این افراد پس از گذراندن سه سال در صورت علاقمندی خود و کسب شرایط لازم به صورت رسمی استخدام خواهند شد.

اعلام نتایج آزمونی که مهر ماه ۹۱ برگزار شد

اعلام زمان و مکان آزمون استخدامی و امکان گزینش مجدد

طی تماس سایت با این سازمان ، اعلام شده که امکان تماس مجدد با متقاضیان محتمل می باشد، در نتیجه اگر در این مرحله از تعدادی از متقاضیان برای شرکت در آزمون دعوت به عمل نیامده است، ممکن است در آینده از آنها دعوت به همکاری شود ، زیرا تعدادی از متقاضیان دعوت شده در طی مراحل استخدام حذف خواهند شد.

اطلاعیه ۲۳ مهر

داوطلب گرامی متقاضی استخدام در پلیس فتا، چنانچه به جنابعالی جهت شرکت در آزمون ورودی پلیس فتا، اطلاع رسانی گردیده، به نکات ذیل با دقت توجه فرمایید:
۱. زمان آزمون: روز جمعه مورخ ۹۱/۰۷/۲۸، ساعت ۸:۰۰ حضور قبل از ساعت مذکور الزامی است.
۲٫ مکان آزمون: دانشگاه علوم انتظامی به آدرس، تهران- انتهای اتوبان شهید همت غرب بعد از پل کن.
۳. مواد آزمون:
الف) مواد آزمون رشته‌های زیر گروه یا مرتبط با کامپیوتر: هوش- زبان انگلیسی- شبکه‌های کامپیوتری- سیستم‌های عامل- ساختمان داده- برنامه‌نویسی.
ب) مواد آزمون رشته‌های زیر گروه یا مرتبط با برق: هوش- زبان انگلیسی- الکترونیک- مدارهای الکتریکی- تجزیه و تحلیل سیگنال و سیستم.
۴٫ وسایل مورد نیاز: کارت شناسایی معتبر- خودکار آبی- مداد مشکی نرم- پاک‌کن.
۵. تذکرات مهم:
الف) از به همراه داشتن وسایل اضافی از قبیل کیف دستی، ساک، تلفن همراه و غیره اجتناب نمایید (از پذیرش و ورود به جلسه آزمون اینگونه افراد خودداری خواهد شد)
ب) به داوطلبانی که جهت مراجعه به وب‌سایت پلیس فتا اطلاع رسانی نگردیده، واجد شرایط تشخیص داده نشده اند، لذا از مراجعه به محل آزمون جداً خودداری نمایند.

پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به منظور تامین نیروی انسانی(مرد) مورد نیاز خود از بین جوانان مومن متعهد و کارآمد از طریق آزمون ورودی و دیگر مراحل ( مصاحبه ، معاینات پزشکی و … ) با شرایط مندرج در این آگهی استخدام می‌کند .

توجه مهم :

لطفا هرگونه سوال خود در موضوع استخدام و شرایط آن را از ساعت ۹ الی ۱۱ ازشماره های درج شده در آگهی استخدام که بپیوست خبر می باشد پرسیده و از درج پیام پرسشی در این موضوع ها بپرهیزید . وب سایت پلیس فتا فقط وظیفه اطلاع رسانی داشته و نقشی در امورات مربوط به استخدام ندارد.

برای دیدن استخدام کلیک کنید [2]