تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
10

ورزشگاه پلدختر فرسوده و پاسخگوی ورزشکاران شهرستان نیست

  • کد خبر : 25583
  • 07 خرداد 1392 - 20:32

  رئیس اداره ورزش و جوانان پلدختر از فرسوده بودن تنها ورزشگاه شهید سرمالیان این شهر خبر داد و گفت: این ورزشگاه که بیش از ربع قرن از ساخت آن می‎گذرد فرسوده و عمر مفید خود را از دست داده است. امیدعلی کاییدی گفت: ورزشگاه شهید سرمالیان تنها ورزشگاه موجود شهرستان است که با توجه به خیل […]

n00052834-b

 

رئیس اداره ورزش و جوانان پلدختر از فرسوده بودن تنها ورزشگاه شهید سرمالیان این شهر خبر داد و گفت: این ورزشگاه که بیش از ربع قرن از ساخت آن می‎گذرد فرسوده و عمر مفید خود را از دست داده است.

امیدعلی کاییدی گفت: ورزشگاه شهید سرمالیان تنها ورزشگاه موجود شهرستان است که با توجه به خیل عظیم ورزشکاران و قهرمانان پاسخگوی نیاز آن‌ها نیست که برای رفع این موضوع و بازسازی کامل این مجموعه ورزشی و یا ساخت ورزشگاه جدید به اعتبار ویژه نیاز است.

رئیس اداره ورزش و جوانان پلدختر با بیان اینکه این شهرستان از کمبود امکانات و زیرساخت‎های ورزشی رنج می‎برد، تصریح کرد: این ورزشگاه دارای قدمتی ۳۰ ساله و بافت آن فرسوده بوده و بهتر است، با اختصاص اعتباری ویژه یا مورد بازسازی کامل قرار گیرد و یا اینکه ورزشگاه جدیدی در پلدختر احداث شود.

وی گفت: سرانه فضای ورزشی شهرستان پلدختر ۷۰ سانتی‎متر است که خوشبختانه از این منظر از میانگین جلو هستیم و با افتتاح طرح‎های جدید ورزشی آن را به یک متر ارتقا دهیم.

کاییدی افزود: در شهرستان پلدختر یک‎هزار و ۷۹۷ ورزشکار سازمان یافته در هشت سالن ورزشی با مساحت هفت هزار و ۷۸ مترمربع به فعالیت ورزشی مشغول هستند.

کاییدی اظهار امیدواری کرد: شهرستان پلدختر از دیرباز در زمینه ورزش و چهره‎های شاخص ورزشی در لرستان حرف‎های زیادی برای گفتن داشته و دارد و با برنامه‎ریزی و اختصاص اعتبار لازم سالن‎های جدیدی در پلدختر احداث شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان پلدختر به قهرمانان و ورزشکاران نامی و مطرح شهرستان پلدختر اشاره کرد و گفت: میرزاپور، کوشکی، امرایی، کاییدی و غیره از جمله ورزشکاران و قهرمانان نامی این شهرستان هستند.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=25583

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.