تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

پاسخ یکی از عشایر لر به توهین سایت رجا نیوز ( حامى آقاى جلیلى)

  • کد خبر : 25681
  • 08 خرداد 1392 - 15:50

  پاسخ سایت تابناک به توهین سایت رجا نیوز ( حامى آقاى جلیلى)“مطلبی را که در ادامه می‌آید، یکی از مخاطبان‌ برای تابناک نوشته است. «تابناک» نیز با احترام به احساسات همه ایرانیانی که در ‌تاریخ و به ویژه در مراحل حساس پس از انقلاب، جان و مال خود را فدای وطن و دین خود […]

1117_544

 

پاسخ سایت تابناک به توهین سایت رجا نیوز ( حامى آقاى جلیلى)
“مطلبی را که در ادامه می‌آید، یکی از مخاطبان‌ برای تابناک نوشته است. «تابناک» نیز با احترام به احساسات همه ایرانیانی که در ‌تاریخ و به ویژه در مراحل حساس پس از انقلاب، جان و مال خود را فدای وطن و دین خود کرده‌اند، ضمن انتشار این مطلب، از همه رسانه‌ها می خواهد که سرمستی دو روزه انتخابات را به بهای پشت کردن به ملت و اقوام ایرانی برای خود نخرند.”

ما عشایری‌ هستیم. دست و پای ترک خورده عشایر را دیده‌ایم که برای تکه‌ای نان حلال، عرق جبین، پهنای صورت‌های آفتاب‌سوخته‌شان را در‌می‌نوردید و نان حلال بر سر سفره‌شان می‌گذاشتند.
ما عشایری هستیم؛ از همان عشایری که در یک قرن اخیر، بارها نخستین سد دفاعی در مقابل تهاجم دشمن بوده و هزاران شهید داده است. ما به این که از ریشه نخستین ایرانیانیم و یک عمر با عزت در میان مردمانی پاک و زحمتکش زندگی می‌کنند، فخر می‌فروشیم.
در بستر چنین قوم بزرگی متولد شدیم که هیچ گاه در برابر ظلم سر خم نکرده‌اند و ما نیز آن زمان که ظلم و عدل را دریافتیم، اسلحه به دست گرفتیم و برابر ظلم ایستادیم و با عشایرزاده‌های دیگر علیه ظالم وقت جنگیدیم، خون دادیم، پیروز شدیم و تا آمدیم عطر انقلابمان را ببوییم، بر ما و بسیاری از جمله گروهی از همین عشایر باغیرت تکلیف شد که به جنگ برویم تا ناموس این مملکت در امان بماند و دست‌هایمان چه کوچک تعبیرش کنید و چه بزرگ و عشایری، بار دیگر با اسلحه گره خورد.
هشت سال سینه به سینه غول جنگیدیم. غول که سربازانی از هفتاد و دو ملت داشت و آمده بود تا بار دیگر غرور ایرانی را با شکستی دیگر لگدمال کند اما در این جنگ همین جوانان کرد و لر و ترک و عرب با کمترین امکانات در دسترس، برابر پیشرفته‌ترین تجهیزات نظامی شرق و غرب ایستادند، خون دادند، زانو زدند، نشستند و بر زمین افتادند و همچنان پرچم ایران را عمود در دست نگاه داشتند و ثابت کردند غیرت ایرانی، حرافی نیست.
چه روزهایی که این جوانان عشایرزاده در خط مقدم و زیر سنگرهای نیم متری مقابل گلوله توپ می‌ایستادند و خط را واگذار نمی‌کردند و همزمان گروهی دیگر از همین عشایرزاده‌ها، چندشبانه روز‌ با زجرآورترین روش‌ها خود را بیدار نگه می‌داشتند و پشت بی‌سیم محورها را مدیریت می‌کردند و دشمنی که بزرگترین استراتژیست‌های نظامی جهان را به خدمت گرفته بود، به زانو در‌می‌آوردند و حماسه‌هایی چون فتح خرمشهر را به یاری الهی رقم می‌زدند.
آری، ما با دستان عشایری‌مان در چنین روزهایی اسلحه به دست می‌گرفتیم تا گروهک‌ها نتوانند دست در دست دشمن در قلب کشور باشند.
ما عشایرزاده‌ایم؛ همان عشایری که به فرموده‌اش پشتوانه‌های استقلال ایران بودند و خواهند بود، همان عشایری که به فرموده‌اش خزائن مملکت و مفاخر کشور هستند و همان عشایری که به فرموده رهبر انقلاب، ‌دقت در ویژگی‌هایشان از صداقت، شجاعت، اخلاق، ایمان و استقامت آنها حکایت دارد. من یک عشایرزاده ام و به ثبت این حقیقت در تاریخ ایران که به عنوان یک عشایری برای این آب و خاک جنگیدم، افتخار می‌کنم.
ما عشایرزاده‌ایم. آن زمان که برخی مدعیان ناپخته امروز، در حال نوشتن مشق شب بودند، مشق شب همسنگران شهیدمان، رفع عطش یک گردان با یک قمقمه آب بود؛ همان رزمندگانی که پس از برافراشتن بیرق ایران در خط مرزی و حفظ تمامیت ارضی قلب خاورمیانه، در پایین‌ترین سطح ممکن تحصیلاتشان را پیش گرفتند تا در سنگری دیگر برای این مملکت خدمت کنند.
و چه باک در این راه نیز به ناجوانمردانه‌ترین شیوه‌های ممکن، ما عشایرزادگان و دیگر هم‌سنگرانمان را ترور شخصیت کنند و همان راهی را در پیش بگیرند که صدام و صدامیان در پیش گرفته بودند و در اوج دفاع مقدس، برای سر سربازتان جایزه تعیین کرده بودند.
آری، ما عشایرزاده‌ایم و ایستاده‌ایم تا آخرین نفس هر چه در توان داریم برای سرافزاری این مملکت عینیت ببخشیم… .

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=25681

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 8در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۷
  1. احسنت بر غیرت عشایر زادگان که اصالت و فرهنگ اصیل خود را از یاد نمی برند. من با افتخار می گویم یک عشایر زاده ام . رجانیوز با درج این مطلب توهین آمیز نشان داد برای طرفداری از کاندیدای مورد نظر خود و حامیان افراطیش به اندازه ی سکه ای ارزش ندارد البته مردم همیشه با مطالب غیر واقع و توهین امیز این سایت آشنایی کامل دارند.. دوستی این افراد برای آن کاندیدا از هزار دشمن هم بدتر خواهد بود.

  2. زنده باد مردمان لک ولر

  3. آری از پشت کوه آمده ام…

    چه می دانستم این ور کوه باید برای ثروت،حرام خورد؟!

    برای عشق خیانت کرد

    برای خوب دیده شدن دیگری را بد نشان داد

    … برای به عرش رسیدن دیگری را به فرش کشاند

    وقتی هم با تمام سادگی دلیلش را می پرسم

    می گویند: از پشت کوه آمده!

    ترجیح می دهم به پشت کوه برگردم

    و تنها دغدغه ام سالم برگرداندن گوسفندان

    از دست گرگ ها باشد،

    تا اینکه این ور کوه باشم و گرگ!

  4. توهین و تمسخر نهایت ضعف فرد مسخره کننده است
    خدایا ما کجای تاریخ هستیم که چنین است وضعمان ؟؟!!! ای داد و بیداد . . .
    مگر ندیدند و نخواندند سلسله اتابکان و حکایت وکیل الرعایا (کریم خان زند ) را . . .

  5. کسی که توهین میکند به یک قوم بزرگ چه انتظاری از او می رود که در مقابل خانم اشتون کم نیارد هرچه در این سالها می کشیم از بی تدبیری آقای جلیلی است هوشیار باشید

  6. کار رجا رو به پای آقای جلیلی نباید نوشت ایشون خودشونم به این حرکت انتقاد داشتند.

  7. درودبررضای

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.