تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

بیانیه جبهه اصلاح‌طلبان ؛ عارف و روحانی “اجماع” کنید

  • کد خبر : 25805
  • 09 خرداد 1392 - 13:29

    جبهه اصلاح‌طلبان ایران با صدور بیانیه‌ای از حسن روحانی و محمدرضا عارف درخواست کرد با ائتلاف و اجماع خودشان پیشتاز ترجیح مصلحت کشور بر مصلحت شخصی باشند. بیانیه انتخاباتی شماره ۳ جبهه اصلاح‌طلبان منتشر شد.   در بخشی از این بیانیه آمده است: جبهه اصلاح‌طلبان ایران قریب به یک‌سال است با برنامه‌ریزی و […]

45976_554
 
 
جبهه اصلاح‌طلبان ایران با صدور بیانیه‌ای از حسن روحانی و محمدرضا عارف درخواست کرد با ائتلاف و اجماع خودشان پیشتاز ترجیح مصلحت کشور بر مصلحت شخصی باشند.
بیانیه انتخاباتی شماره ۳ جبهه اصلاح‌طلبان منتشر شد.

 
در بخشی از این بیانیه آمده است: جبهه اصلاح‌طلبان ایران قریب به یک‌سال است با برنامه‌ریزی و تلاش گسترده جهت مشارکت حداکثری و حضور تمامی سلایق سیاسی در یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری با اجتماع جمعی از احزاب سیاسی اصلاح‌طلب و آزاد‌اندیش در چارچوب نظام و با تعهد و پایبندی به حق آزادی و احساس مسئولیت و درک این موقعیت تاریخی تلاش خویش را به کار گرفت.  
 
این بیانیه همچنین می‌افزاید: جبهه‌اصلاح‌طلبان ایران با توجه به وضعیت پیش آمده  از آقایان حسن روحانی و محمدرضا عارف درخواست می‌کند که با اجماع و ائتلاف خویش نشان دهند که مصلحت کشور را برمصلحت شخصی ترجیح داده و آمال افراطیون را خنثی می‌کنند.
 
همچنین در بخشی پایانی این بیانیه تاکید شده است که اعضای این جبهه آمادگی برای هرگونه اقدام تبلیغاتی، مطبوعاتی، تشکیلاتی، ستادی و برنامه‌ریزی برای پیروزی نامزد اجماعی را دارند. 
منبع : باشگاه خبرنگاران
 
لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=25805

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. با سلام این خیلی خوبه که اجماع کنند تا عارف برنده بشه

  2. باید اجماع کنند

  3. فقط عارف

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.