- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

سلیمانی پس از انتخاب به‎عنوان مربی تیم جوانان پیکان: هر والیبالیست لرستانی برای تست بیاید، حمایت می‎کنیم

20110207151434 [1]
سلیمانی پس از انتخاب به‎عنوان مربی تیم جوانان پیکان:
هر والیبالیست لرستانی برای تست بیاید، حمایت می‎کنیم
هنوز دوست دارم بازی کنم

قول داده بود به اولین کسی که خبر دهد به تیمی پیوسته ما باشیم و با ارسال پیامک به قولش عمل کرد و بلافاصله با او تماس گرفتیم که متن این گفت‎وگو در ادامه مشاهده می‎شود.

محمد سلیمانی در گفت‎وگو با خبرنگار میرملاس نیوز، گفت: به مدت یک‎سال با تیم والیبال جوانان پیکان قرارداد بسته‎ام. پیشنهاد شد که سرمربی این تیم شوم اما به سبب نداشتن تجربه‎ی ‎لازم و عدم شناخت از بازیکنان این پیشنهاد را رد کردم و به‎نظرم کار در عرصه‎ی مربیگری بهتر است با پست “مربی” شروع شود.

این والیبالیست لرستانی با اشاره به این‎که سرمربی تیم والیبال جوانان پیکان، احمد لاهوتی است ادامه داد: ۶-۷ بازیکن ما عضو تیم‎های ملی جوانان و نوجوانان هستند و برای تکمیل نفرات تیم از علاقه‎مندان تست می‎گیریم.
وی با اشاره به این‎که قراردادش با تیم پیکان یک‎ساله است، تأکید کرد: فعلاً بدنم آماده و چند سال دیگر می‎توانم بازی کنم. قصد دارم در فصل جدید لیگ برتر بار دیگر با قدرت به والیبال بازگردم.

سلیمانی اظهار کرد: اگر پیشنهادی از تیم‎های تهرانی داشته باشم قرارداد می‎بندم در غیر این‎صورت فقط کار مربیگری را دنبال می‎کنم. هنوز که هیچ تیمی برای فصل جدید اعلام آمادگی نکرده و من هم پیشنهادی ندارم.
والیبالیست سابق تیم ملی با تأکید بر این‎که لرستانی‎ها می‎تواند در تست‎های تیم پیکان شرکت کند، تصریح کرد: در این صورت ما از آنها حمایت می‎کنیم اما انتخاب شدن بستگی به لیاقت خودشان دارد. روزهای دوشنبه هر هفته ساعت ۱۴ ما تست می‎گیریم و خیلی خوشحال می‎شویم والیبالیست‎های مستعد لرستانی هم بیایند و تست بدهند. متولدین سال ۷۵ به بعد می‎توانند برای حضور در تیم جوانان حضور یابند.