- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

انتظار مردم پلدختر از رییس جمهور آینده / بکارگیری نیروهای جوان و کارآمد و استفاده از همه ظرفیت‌ها

 

13920301000182_PhotoA

 

به گزارش میرملاس ؛  ۱۶ روز دیگر به انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری در کشورمان باقی مانده است، در این چند روز باقی‌مانده هرچه به روز رای‌گیری نزدیک می‌شویم، تنور انتخابات ریاست جمهوری داغ و داغ‌تر می‌شود.

از گفت‌وگوی‌های خبری گرفته تا جلسه‌ها و ملاقات‌های مردمی نامزدها همه و همه این جنب و جوش‌ها به خاطر انتخاب دومین شخص مملکت است، به راستی از میان هشت نامزد ریاست جمهوری مردم به چه کسی رای می‌دهند؟!

 یک فوق لیسانس کامپیوتر معتقد است، رئیس جمهور آینده باید کسی باشد که بتواند پاسخگوی بخش اعظمی از خواسته‌های مردم باشد.

امین عینی‌پور افزود: امروز مهمترین خواسته مردم اشتغال است، این خواسته مطالبه‌ای است که تاکنون هیچ یک از دولت‌ها بر خلاف وعده‌های خود به آن عمل نکرده‌اند.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه نیروی کار تحصیل کرده در کشور زیاد است، گفت: استفاده از این ظرفیت مهم می‌تواند کشور را به سمت تولید و رشد اقتصادی سوق دهد.

فریدون براتی دیگر شهروند پلدختری با اشاره به برنامه‌های نامزدها که از صدا و سیمای پخش می‌شود، گفت: در این چند روز انتخابات نامزدها صحبت‌ها و برنامه‌های خوبی برای دولت آینده ارائه داده‌اند، اما باید گفت، آیا این برنامه وعده‌ای برای جمع‌آوری رای مردم است، یا تصمیمی برای حل مشکلات آحاد مردم ؟!

این کارشناس سیاسی اضافه کرد: عمل نکردن دولتمردان گذشته به برخی از وعده‌های خود مانند اشتغالزایی، استفاده از نیروهای کارآمد و عدالت و… در مردم یک بی‌اعتمادی ایجاد کرده است.

وی اظهار داشت: آن چیزی که امروز از وعده‌های دولت‌های گذشته نصیب مردم شده مدیران ناکار آمد، بیکاری و عدم تقسیم مساوی امکانات است.

براتی رتبه نخست لرستان در بیکاری و سهم ناچیز اعتبارات استان را نمونه‌های دیگر از بی‌عدالتی دانست.

وی افزود: از میان هشت نامزد اگر کسی بتواند این اعتماد را به مردم باز گرداند می‌تواند از رقبای خود پیشی بگیرد.

در ادامه یک کارشناس پلدختری اذعان کرد: دولت آینده باید از تمام ظرفیت اقوام مختلف کشور در کابینه استفاده کند.

وی استفاده از این ظرفیت‌ها را باعث اتحاد هرچه بیشتر مردم می‌داند و خاطر نشان کرد: امروز که دشمنان نظام تمام تلاش خود را برای تفرقه افکنی و جنگ فرقه‌ای بکار بسته‌اند، این مهم می تواند نقشه آنان را نقش برآب کند.

عاطفه جودکی که چند سالی است، بیکار است، اضافه کرد: متاسفانه پارتی بازی، سیاسی کاری در شهرهای کوچک باعث شده که کسی به حق خود نرسد.

وی نمونه این را در شهر پلدختر فراوان دانست و معتقد است، رئیس جمهور آینده باید کسی باشد که با ظلم، سیاسی بازی و پارتی بازی مبارزه جدی کند و همواره پیرو ولایت فقیه باشد.

به هرحال ۱۶ روز دیگر به ماراتن نفس‌گیر انتخابات ریاست جمهوری باقی است، انشاالله مردم ایران اسلامی در این چند روز باقی با تحقیق بیشتر و آگاهانه کسی را میهمان پاستور کنند که علاوه بر داشتن ویژگی‌های یاد شده دارای قابلیت و توانایی تحقق وعده‌های خود باشد.