- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

انتقاد ستاد انتخاباتی روحانی از صداوسیما

ستاد انتخاباتی حسن روحانی نسبت به آنچه «جعل خبر، تحریف و سانسور و سو‌گیری غیر منصفانه در بخش های خبری مختلف رادیو – تلویزیون» خواند، انتقاد کرد.
 

193

 

به گزارش میرملاس ؛  ستاد انتخاباتی حسن روحانی نامزد انتخابات ریاست جمهوری یازدهم با صدور اطلاعیه‌ای نسبت به رویکرد صدا و سیما در قبال این کاندیدای اصلاح‌طلب، انتقاد کرد.

متن این اطلاعیه به شرح ذیل است:

«در حالی که صدا وسیمای جمهوری اسلامی ایران طبق فرمایش مقام معظم رهبری باید مروج فرهنگ و اخلاق اسلامی و پیرو خط انصاف و بی طرفی در جامعه باشد، متأسفانه در برهه حساس کنونی در آستانه انتخابات ریاست جمهوری شاهد بد اخلاقی گسترده در رسانه‌های وابسته به این سازمان هستیم.

پس از اینکه دکتر روحانی با صراحت لهجه و شهامت مثال زدنی در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری شبکه دوم سیما انتقادات فرو خورده شده ۸ سال اخیر از سیاست‌های رسانه ملی را مطرح کرد و باعث ایجاد موج شور و شعف در دل دوستداران حق و حقیقت در سطح جامعه شد، متأسفانه شاهد سوگیری غیر منصفانه در سایت‌های خبری و بخش های خبری مختلف رادیو و تلویزیون بوده‌ایم؛ از جعل خبر کذب تا تحریف و سانسور صحبت‌های دکتر روحانی، همه را طی چند روز اخیر مشاهده کرده‌ایم.

شائبه خارج شدن رسانه ملی که متعلق به همه مردم ایران است، از دایره انصاف به‌صورت جدی و خطرناک عرصه اطلاع رسانی در ایران اسلامی را تهدید می‌کند.

ستاد انتخاباتی دکتر حسن روحانی ضمن اعتراض به این رویه جانبدارانه، امیدوار است از این پس شاهد توقف این روال باشیم و البته پیگیری حقوقی اقدامات صداو سیما از سوی کمیته حقوقی ستاد در حال انجام است».