تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

برخی از روسای دانشگاه‌های لرستان تذکر گرفتند

  • کد خبر : 25934
  • 10 خرداد 1392 - 20:03

    معاون سیاسی و امنیتی استاندارای لرستان گفت: برخی روسای دانشگاه‌های لرستان که نسبت به اجرای برنامه‌های انتخاباتی در راستای تقویت مشارکت دانشجویان در این رویداد مهم ضعیف عمل کردند تذکر گرفتند. به گزارش میرملاس ؛ شریعت نژاد بعدازظهر پنج شنبه ۹ خرداد در نشست خبری تصریح کرد: در اجرای برنامه های انتخاباتی برخی […]

 

 

معاون سیاسی و امنیتی استاندارای لرستان گفت: برخی روسای دانشگاه‌های لرستان که نسبت به اجرای برنامه‌های انتخاباتی در راستای تقویت مشارکت دانشجویان در این رویداد مهم ضعیف عمل کردند تذکر گرفتند.

به گزارش میرملاس ؛ شریعت نژاد بعدازظهر پنج شنبه ۹ خرداد در نشست خبری تصریح کرد: در اجرای برنامه های انتخاباتی برخی دانشگاههای استان خوب و برخی بد و ضعیف عمل کردند که به روسای دانشگاههای ضعیف در اجرای این برنامه ها و کرسی های آزاداندیشی تذکر دادیم.
 
وی با اذعان به اینکه ابتدا نظر بر این بود که سخنرانی کاندیداها در دانشگاههای استان ممنوع شود ادامه داد: با این حال اعلام کردیم که اگر این چنین شود پس دانشگاهها چگونه می توانند نقش خود را برای تحقق مشارکت حداکثری رقم بزنند.
 
معاون سیاسی و امنیتی استاندارای لرستان عوامل برگزاری یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا در لرستان را ۲۰ هزار نفر اعلام کرد و گفت: در این ارتباط دو هزار سیستم یارانه نیز که فرایند برگزاری انتخابات به غیر از اخذ رای به وسیله آنها انجام می شود بکار گرفته می شوند.
 
شریعت نژاد با اذعان به اینکه برخلاف انتخابات سال ۸۸ دشمن برای قبل و بعد از انتخابات سال ۹۲ برنامه ریزی کرده است ادامه داد: بر اساس اسنادی که منتشر نشده اند اما به آنها دسترسی پیدا شده است دشمن در این انتخابات بدنبال کاهش مشارکت و مخدوش کردن امنیت انتخابات است.
 
وی با تاکید بر اینکه در حال حاظر یک فرآیند آرامش سیاسی بر کشور حاکم است خاطرنشان کرد: اگر چه در گذشته وزارت کشور خود موتور متحرکه التهابات سیاسی بوده است اما خوشبختانه در این برهه  تمام توصیه ها بر برگزاری انتخابات سالم و اجرای مر قانون است  و در مجموع با درایت وزیر کشور یک آرامش سیاسی بر کشور حاکم است.
 
معاون سیاسی و امنیتی استاندارای لرستان گفت: برگزاری رایانه ای انتخابات این امتیاز را دارد که اصالت شناسنامه و اینکه صاحب آن چند بار رای داده است را مشخص می کند و اینکه امکان دخل و تصرف در نتایج را از بین می برد چرا که آمار آراء ماخوذه همزمان با اخذ رای در اختیار وزارت کشور قرار می گیرد اما متاسفانه با وجود این فرآیند عده ای در انتخابات مجلس نهم با تهمت زدن علیه من شعار دادند که آنها را به خدا واگذار می کنم.
 
شریعت نژاد ادامه داد: اگر چه برخی مشکلات و گرانی ها مردم را تحت فشار قرار داده است اما مردم با کلیت نظام مشکلی ندارند و با هوشمندی و بصیرت در انتخابات حضور گسترده ای خواهند داشت.
 

وی تصریح کرد: دولت نقاط قوت زیادی داشته است و البته نقاط ضعفی هم شویم داشته است اما اینکه بیاییم با سیاه نمایی تمام خدمات دولت ها را زیر سوال ببریم این در ذهن فرزندان ما این سوال را ایجاد می کند پس جمهوری اسلامی چیست.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=25934

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.