تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
9

اعتراض به سبک مناظره تلویزیونی:عارف:پاسخ نمی دهم/رضایی:در شان نیست/روحانی:توهین آمیز است

  • کد خبر : 25941
  • 10 خرداد 1392 - 20:53

  به گزارش میرملاس ؛  در بخش دوم این مناظره تلویزیونی، مرتضی حیدری مجری مناظره اقتصادی با اشاره به اینکه در این بخش سئوالاتی چند گزینه ای مطرح می شود گفت: سوالات کوتاه از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری پرسیده می شود و نامزدها باید به صورت بلی و خیر پاسخ دهند. محمدرضا عارف پس از این […]

13-5-31-19393213-5-31-1922429

 

به گزارش میرملاس ؛  در بخش دوم این مناظره تلویزیونی، مرتضی حیدری مجری مناظره اقتصادی با اشاره به اینکه در این بخش سئوالاتی چند گزینه ای مطرح می شود گفت: سوالات کوتاه از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری پرسیده می شود و نامزدها باید به صورت بلی و خیر پاسخ دهند.

محمدرضا عارف پس از این توضیح مجری مناظره اقتصادی به این بخش مناظره اعتراض کرد و گفت به هیچ کدام از تست های شما پاسخ نمی دهم.
رضایی نیز به این نحوه مناظرات اعتراض کرد و گفت من از اول صبر کردم؛ اگر شئونات رئیس جمهور را رعایت نکنیم چگونه یک دولت قوی تشکیل بدهیم. باید با هم مناظره کنیم،  من هم آماده ام.
محمدرضا عارف هم گقت اگر می خواهید مدرک گرانی بدهید و تست بگیرید نه اینکه مناظره ریاست جمهوری بگیرید.
حسن روحانی هم گفت باید نمایندگان نامزدها را می آوردید و بحث می کردید . مردم به این سبک اعتراض خواهند کرد. سبک شما توهین آمیز است.

پس از این نظرات مرتضی حیدری مجری مناظره ها گفت این سبک بر اساس نظرات کارشناسی اساتید دانشگاه و بر اساس ۲۰ الگو انتخاب شده است.
عارف در واکنش به مجری مناظره گفت: باید از ما ۸ نفر می پرسیدید نه از استاد و کارشناس. شما بدون مجوز چگونه این کار را کردید. ما باید بگوییم که می خواهیم رقابت کنیم.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=25941

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 8در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۸
  1. صدا و سیما یک بار دیگر نشان داد که مردم ایران و مخاطبان خود را چه چیزی فرض می کند. از فردا تو کل دنیا مسخره میشیم. حالا ببینید رسانه های “بیگانه” چطوری سطح فکر، شخصیت و شعور مردم و کاندیدها را به سخره بگیرن.

  2. هی جناب اقا یا خانوم یا … حاتم زاده فرزند حاتم طایی نمیدانم این مملکت با کدام ساز برقصد شما زحمت بکش برنامه را بده تا طبق فرررررررررمایش شما عمل کنند. مگر سری قبل بگ بگم و چیز چیز نبود حالا که حالا است هنوز مردم از اون شیوه منظره بیزارند عرض و ابروی هم و مملکت را بردند …. لطفا بس کنید

    • براخاص جان نمیدانم شما چرا از صدا و سیما دفاع می کنید و به کجایتان برخورده است که من این حرف را زدم. فقط به شما توصیه می کنم که نظر بقیه دوستان در این باره ، نظر نمایندگان مجلس و کاندیدها، نظر کارشناسان سیاسی و همچنین کامنت هایی که در سایت های مختلف درباره مناظره ها گذاشته شده و به خوبی بیانگر دیدگاه مردمه مراجعه کنید.
      شما تنها کسی هستید که از روند مناظره ها حمایت کرده اید تا کنون. دو حالت دارد: یا همه نمی فهمند و فقط شما می فهمید و یا ….

  3. اولین مناظره!!!!!!!!!!!!!!! شما بخوانید: مسابقه هفته، بخوانید از کی بپرسم.
    واقعا برای خودم و باز برای خودم متاسفم. پر از درد و رنجم. و برای انسان های شریفی که وقتشان به بازی گرفته شده است.

    در مورد این به اصطلاح مناظره ها به چند نکته اشاره می کنم. تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل.

    ۱- از عکس نمایش داده شده در مناظره شروع می کنم همان عکس ساعت که دقیقا ۷:۱۵ را نشانه رفته بود. خود صدا و سیمای بی رقیب چقدر برای وقت ملت ارزش قایل است؟؟؟؟ ۴ ساعت حدود ۵۰ میلیون رو سر کار گذاشت. این ارزش دادن به وقت ملت است؟؟؟؟

    ۲- صدا و سیما با بی برنامه گی ۴ سال پیش(۸۸) از آن طرف دیوار افتاد که نتوانست مناظره ایی تخصصی با ارائه برنامه نامزد ها برگزار کند و این بار از ترس تکرار بی اخلاقی های سال ۸۸ با برنامه و ظرافت از این طرف دیوار.

    ۳- محصول انحصار رسانه ای، نتیجه جامعه ی تک صدایی همین می شود که هست. برگزار کنندگان مناظره دو طرف بودند. رسانه و نامزدها. در این میان از تنها کسانی که مشورت گرفته نشد نامزدها بوده است. (فوق العاده جالب به نظر می رسه). و جالب تر آنکه آقای حیدری اشاره کردند که از بین ۲۰ سناریو پیشنهاد شده این مدل مناظره مورد اتفاق و تصویب قرار گرفت. دو نکته:

    الف) اگه این بهترین مدل بوده وای به حال اون ۱۹ مدل رد شده
    ب)ممکنم هست سلیقه آقایون بدون رقیب(انحصار رسانه) این مدل رو تصویب کرده باشن و ۱۹ تای رد شده بهترین مدل ها بوده باشن.

    ۴- به نظرم اگر حتی یک رسانه(شبکه ی خصوصی تلوزیون) به عنوان رقیب در صحنه بود صدا و سیمای کنونی هیچ گاه به خودش اجازه نمی داد که با ارائه چنین برنامه ای ملت را به تمسخر بگیرید و وقت(عکس ساعت که دقیقا ۷:۱۵ را نشانه رفته بود) مردم را تلف کند .

  4. بااین پرسش وپاسخها جایگاه رئیس جمهورخیلی پایین آمد.

  5. اتفاقا مناظره ی بسیار بسیار بسیار جالبی بود. خاطرات مرا زنده کرد و به یاد مسابقه ی «نام ها و نشانه ها» از شبکه یک یا دو در سالهای پیش با اجرای مرحوم منوچهر نوذری (ملون) افتادم. البته ناگفته نماند، این مسابقه هرگز به پای آن مسابقه نرسید چون آن مسابقه خیلی جذاب تر بود. حداقل سوالاتش کارشناسی تر بود.
    منتهی در این مسابقه، آقای غرضی بهتر از همه جوک گفت. راستش اگر یک عکس از «بهروز وثوقیِ لرستان» پخش میکرد و از کاندیداها میخواست تا احساسشان را نسبت به سبیلهای او بیان کنند، دیگر کامل کامل می شد.

  6. درود بر آقای عارف

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.