تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
5

ستاد بانوان دکترولایتی در بروجرد افتتاح گردید

  • کد خبر : 25978
  • 11 خرداد 1392 - 1:45

شاهرخی،رییس ستاد ولایتی در لرستان در مراسم افتتاح ستاد بانوان بروجرد:در ستاد دکتر ولایتی به زنان بهای زیادی داده شده است به گزارش خبرنگار میرملاس ؛ در پی استقبال  بی نظیر ودرخواست بانوان بروجردی برای تشکیل ستادی در حمایت از دکتر علی اکبر ولایتی، و با اعلام موافقت شاهرخی رییس ستاد دکتر ولایتی در استان […]

IMG15381171

شاهرخی،رییس ستاد ولایتی در لرستان در مراسم افتتاح ستاد بانوان بروجرد:
در ستاد دکتر ولایتی به زنان بهای زیادی داده شده است
به گزارش خبرنگار میرملاس ؛ در پی استقبال  بی نظیر ودرخواست بانوان بروجردی برای تشکیل ستادی در حمایت از دکتر علی اکبر ولایتی، و با اعلام موافقت شاهرخی رییس ستاد دکتر ولایتی در استان لرستان ، در مراسمی با حضور عبدالحمید گودرزی، مسئول ستاد ولایتی در بروجردو جمعی از فعالان سیاسی و اجتماعی این شهر ستاد بانوان  دکترولایتی در بروجرد افتتاح گردید.
سید محمد شاهرخی ،رییس ستاد دکتر ولایتی در لرستان در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات کلیه دست اندرکاران با اشاره به نقش بانوان در صحنه های مختلف سیاسی اجتماعی کشور گفت: زنان یکی از ارکان مهم جامعه هستند که  همپای مردان حضور و نمود آنان در عرصه های مختلف اعم از: ایام انقلاب ،دوران دفاع مقدس و دیگر عرصه ها کاملا بارز  ونقش شان برجسته  بوده است.
وی در ادامه با بیان لزوم حضور بانوان درعرصه  انتخابات اظهار داشت: در ستاد آقای دکتر ولایتی به زنان بهای زیادی داده شده است. همه ما باید در انتخابات حضور داشته و آگاهانه رای بدهیم .حماسه سیاسی با انتخاب اصلح تحقق خواهد پذیرفت.
شاهرخی  ضمن نقد عملکرد دولت در زمینه سیاست خارجی افزود: دستگاه دیپلماسی ما تقریبا نیمه فعال بوده و نتوانسته ارتباطات خوبی با دیگر کشورها برقرار کند. یکی از مباحثی که در روزهای اخیر بیان شده است این بوده که رسانه های غربی اظهار می داشتند که دکتر ولایتی کاندیدای برگزیده رهبرمعظم انقلاب است تا بعدا با سناریوهای دروغی دیگر و در صورتی که ولایتی رای نیاورد بگویند رهبری معظم انقلاب در میان مردم جایگاهی ندارد.
 وی تاکید نمود: اما آقای دکتر ولایتی هیچگاه از مقام معظم رهبری مایه نگذاشته است و همیشه در خدمت رهبری و نظام بوده و امینی صادق برای رهبر معظم انقلاب بوده اند. شاهرخی افزود: این سناریو دشمن و حرف هایی که در این چند روز زدند نشان از هراس و واهمه آنان از پیروزی دکتر ولایتی دارد ،انشااله ما به برکت حضرت ولی عصر(عج) پیروز میدان خواهیم بود.
رییس ستاد دکتر  ولایتی در لرستان با بیان فراز هایی از سخنرانی های دکتر ولایتی در رابطه با مسکن مهر و یارانه ها اظهار داشت: دکتر ولایتی برنامه های بسیار خوبی را برای هدفمندی یارانه ترسیم نموده تا هم مشکل تورم حل گردد و هم بخش تولید بتواند سهم خود را از هدفمندی یارانه ها بدست آورد. در صورتی که دکتر ولایتی رییس جمهور شود لایحه ای را تقدیم مجلس خواهد کرد که تحولی در زمینه مسکن مهر خواهد شد.
در این مراسم عبدالحمید گودرزی ،رییس ستاد ولایتی در بروجرد باارائه گزارشی از فعالیت ستاد و همچنین توجه و اقبال عمومی به ولایتی گفت: در انتخاب فرد اصلح ملاک و معیارها را رهبری فرمودند و همچنین فرمودند که انتخابات مایه افتخار است و تاریخ درخشان انقلاب اسلامی نشان داده است که حضور مردم در صحنه های سیاسی و اجتماعی موجب آبروی نظام است.
وی تاکید نمود: اولین شاخصه ای که می تواند پایه های نظام را در منطقه و جهان مستحکم تر کند حضور مردم در صحنه است.
گودرزی با بیان ویژگی های ستاد دکتر ولایتی افزود: ما در ستاد دکتر ولایتی به هیچ کاندیدایی توهین نکرده و همه برای ما محترم هستند.ولی اینجا بحث اصلح بودن است. نشانه اصلح بودن اصول گرا بودن، قانون گرایی و اخلاص داشتن است.
رییس ستاد ولایتی در بروجرد بیان داشت: حضور ولایتی در مسند ریاست جمهوری می تواند گره گشای بسیاری از مشکلات کشور باشد. خط قرمز ما ولایت فقیه است و دکتر ولایتی در طی دوران خدمتش نشان داده است که ولایت پذیر ترین فرد است.
در این مراسم که با حضور پرشور بانوان بروجردی برگزار شد قوامی، جوان ترین مخترع جهان و دکتر خانجانی قاری قرآن و عضو انجمن بین المللی زمین و ریاضی حمایت خود را از دکتر ولایتی اعلام کردند.     

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=25978

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.