تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
10

طی بیانیه ای دانشجویان و نخبگان لرستانی از برنامه‌های محسن رضایی استقبال کردند

  • کد خبر : 25990
  • 11 خرداد 1392 - 11:58

  به گزارش میرملاس؛  در بیانیه دانشجویان و نخبگان لرستانی با بیاناتی از امام راحل آمده است که ما باید بدانیم که اگر ملت‌ها چیزى را خواستند، تحقق پیدا مى‏کند، سرنوشت هر ملتى به دست خودش است، هر ملتى باید سرنوشت خودش را خودش تعیین کند، با اراده ملت‌ها، اراده‏اى که تبع اراده خداست، اراده‏اى […]

IMG_9154

 

به گزارش میرملاس؛  در بیانیه دانشجویان و نخبگان لرستانی با بیاناتی از امام راحل آمده است که ما باید بدانیم که اگر ملت‌ها چیزى را خواستند، تحقق پیدا مى‏کند، سرنوشت هر ملتى به دست خودش است، هر ملتى باید سرنوشت خودش را خودش تعیین کند، با اراده ملت‌ها، اراده‏اى که تبع اراده خداست، اراده‏اى که براى خداست، غیر ممکن‏ها ممکن مى‏شود و محال‌ها واقع، ما به نیروى ملت اتکا داریم، جلب نظر مردم از امورى است که لازم است. 

 

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: هم‌اینک که در آستانه سرنوشت‌سازترین انتخابات تاریخ انقلاب اسلامی قرار گرفته‌ایم، بدون تردید عمل به این تکلیف ملی و شرعی و پیروی از راه امام امت و شهدای انقلاب اسلامی، بارگرانی است که بر دوش آحاد ملت خداشناس و به خصوص جوانان و نخبگان این ملت گذاشته شده است.

این بیانیه می‌افزاید: ما جمعی از دانشجویان و نخبگان استان لرستان به نمایندگی از مردم شجاع و آزاده این دیار و در کنار جامعه دانشجویی ایران اسلامی به وظایف خود که همان آگاه‌سازی ملت در راستای انتخاب کاندیدای اصلح است واقف بوده و به ندای ولی امر مسلمین مبنی بر خلق «حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی» دیگر لبیک گفته و در راستای اعتلای اهداف و آرمان‌های این انقلاب الهی خواهیم کوشید.

در ادامه این بیانیه آمده است که ما به عنوان قطره‌ای از دریای بیکران و خروشان ملت خداشناس و با بصیرت، برای انتخاب کاندیدای اصلح و شایسته ریاست جمهوری، که فردی کارآزموده، توانمند، مدیر و مدبر، معتقد به اهداف و آرمان‌های انقلاب و دلسوز ملت و اسلام باشد و با عنایت به فرمایش‌های مقام معظم رهبری پیرامون ویژگی‌های فرد اصلح دکتر محسن رضایی را شخصیتی معتقد به نظام و قانون اساسی، با تجربه، اقتصاددان، با تدبیر و … یافتیم.

این بیانیه می‌افزاید: جامعه دانشجویی استان شهیدپرور لرستان با توجه به سابقه در خور تحسین و همتی که از جناب آقای دکتر رضایی سراغ دارد، حمایت خود را از کاندیداتوری این شخصیت فرهیخته اعلام می‌کند و امید است که با تخصص و درایتی که در ایشان سراغ داریم، زمینه‌های اعتلای جامعه ایران اسلامی و رهایی از بند تحریم‌ها و توطئه‌های دشمنان خارجی و داخلی که خواسته و ناخواسته با سوء مدیریت کشور را در شرایط سخت فرو برده‌اند، فراهم آید.

در ادامه این بیانیه آمده است: شک نداریم که حضور دکتر محسن رضایی در انتخابات، این رخداد را به حماسه‌ای ملی و جهانی بدل خواهد کرد و با استقرار «دولت عشق» که با تخصص و شایستگی همراه خواهد بود، به سوی جامعه آرمانی پیش می‌رویم.

این بیانیه می‌افزاید: حمایت ما از دکتر محسن رضایی قطعی است و حضور شخصیت‌های سیاسی دیگر در انتخابات هیچ خدشه‌ای به انتخاب وارد نمی‌کند.

گفتنی است، این بیانیه به امضای یک‌هزار و ۲۱۱ نفر از دانشجویان و نخبگان لرستانی رسیده است.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=25990

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 6در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۶
  1. ما هم هستیم ها!

  2. إن شا الله رضایی رییس جمهور است
    افتخار لرهاست

  3. سلام به خدا اگه مردم زاگرس و جنوب کشور متحد بشن ریس جمهور میشه بدبختی اینه که ما همیشه ضربه رو از خودی میخوریم بیایید یک بار هم شده کاندید اصلح رو انتخاب کنیم

  4. طرح ایالتی کردن ایران بهترین راه چاره برای برون رفت مناطق لر نشین از محرومیت است .چراکه با اجرای این طرح همه درآمدهای هر ایالت در خودش هزینه خواهد شد –دیگر کمتر فرست این چنینی برای ما پیش خواهد آمد – پس فقط رضایی!!!!!!!!!!!!!

  5. تا حالا آقای رضایی نمی دانست لرستان کدام طرف است حالا به یاد مردم غیور افتاده است بگو خیلی دیر یاد ما کردی

    • مشکل ما لرها اینه که اتحاد نداریم و به بدبختی عادت کردیم. خوب است رئیس جمهوری بیاید که ۴ سال بلکه ۸ سال هم نفهمد لر کیست و لرستان کجاست.؟ عادت مان شده است که غریبه ها سرورمان باشند نه کسی از جنس خودمان.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.