تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
6

نخستین کتابخانه دیجیتال لرستان در کوهدشت راه‌اندازی می‌شود

  • کد خبر : 260
  • 08 بهمن 1390 - 13:23

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه کوهدشت از راه‌اندازی نخستین کتابخانه دیجیتال استان لرستان در امام‌زاده محمد (ص) کوهدشت خبر داد.

نخستین کتابخانه دیجیتال لرستان در کوهدشت راه‌اندازی می‌شود

  به گزارش میر ملاس نیوز به نقل از روابط عمومی اداره اوقاف شهرستان کوهدشت، حجت‌الاسلام علی پادروند گفت: بنابر دستور سازمان اوقاف و امور خیریه کل کشور و هم‌چنین دستور مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه بقعه‌های متبرکه باید به قطب فرهنگی تبدیل شوند، ما هم براساس این اهداف، سایت کتابخانه دیجیتال را با ۱۰ دستگاه رایانه و تمام امکانات به مساحت ۲۵۰ مترمربع در فضایی بسیار مناسب، هم‌زمان با هفته وقف در امام‌زاده محمد کوهدشت راه‌اندازی کردیم.
وی این کتابخانه را نخستین کتابخانه دیجیتال استان عنوان کرد و گفت: این کتابخانه برای تمام دانشجویان، طلاب و همه‌ کسانی که قصد تحقیق، مطالعه، پژوهش و پایان‌نامه را دارند، قابل استفاده است.
پادروند مزیت این کتابخانه را دسترسی به تمام کتابخانه‌های کشور دانست و افزود: در این کتابخانه هر کس هر نوع مطلبی که نیاز داشته باشد در اسرع وقت در اختیارش قرار می‌گیرد و مطالب مورد نظر اعضای این کتابخانه قابل چاپ است.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=260

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 5در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۵
  1. چه حرفا

  2. سرپرست اداره اوقاف کوهدشت حجت الاسلام جلیل پادروند می باشد که به اشتباه علی پادروند ثبت شده. لطفا اصلاح بفرمایید

  3. آقای آزادبخت چرا پیامو حذف میکنید.حجت الاسلام جلیل پادروند نه علی پادروند

  4. کتابخانه دیجیتال امامزاده محمد(ع) که به اصطلاح برای تمامی دانشجویان، طلاب و همه‌ کسانی که قصد تحقیق، مطالعه، پژوهش و پایان‌نامه را دارند، تعطیل است. تعطیل است.تعطیل است.تعطیل است.تعطیل است. اصلا چند تن از این دانشجوها قصد مطالعه را داشتند ولی گفتند تعطیل است.

    He will come

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.