تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
3

واکنش صدا و سیما به انتقاد از مناظره ها: خیلی هم خوب بود

  • کد خبر : 26004
  • 11 خرداد 1392 - 12:41

مدیرکل روابط عمومی سازمان صدا و سیما با اشاره به مناظره امروز گفت: مناظره ها در فضای کاملا دوستانه برگزار شد.  محمد تقی سهرابی مدیر کل روابط عمومی سازمان صدا و سیما در گفتگو با خبرنگاران درباره مناظره که امروز جمعه ده خرداد از شبکه یک سیما پخش شد به روند چگونگی شکل گیری ساختار […]

IMG_8857

مدیرکل روابط عمومی سازمان صدا و سیما با اشاره به مناظره امروز گفت: مناظره ها در فضای کاملا دوستانه برگزار شد.
 
محمد تقی سهرابی مدیر کل روابط عمومی سازمان صدا و سیما در گفتگو با خبرنگاران درباره مناظره که امروز جمعه ده خرداد از شبکه یک سیما پخش شد به روند چگونگی شکل گیری ساختار مناظره اشاره و بیان کرد: همان طور که در ابتدا از طرف ستاد انتخابات سازمان صدا و سیما اعلام شد اگر نامزدهای ریاست جمهوری متعدد باشند باید به دنبال شیوه و شکل جدیدی برای برگزاری مناظره های انتخاباتی باشیم. به دلیل جذاب بودن قالب مناظره مخاطبان به دنبال این برنامه بودند تا انتخاب اصلح را داشته باشند وقتی تعداد کاندیداها هشت نفر اعلام شد، جلسات بسیاری برای چگونگی انجام مناظره ها برگزار شد تا چهار شرط در مناظره ها رعایت شود، اینکه اولا مناظره ها جذاب باشد دوم مخاطب پسند باشد، سوم اینکه عدالت در آنها رعایت شود و همچنین بابی طرف تمام انجام شود.
 
مدیر کل روابط عمومی صدا و سیما ادامه داد: در نتیجه از میان تمام شیوه های مختلف پیشنهاد شده مناظره، این شیوه به عنوان کم نقص ترین قالب انتخاب شد. نامزدها به برنامه آمدند و به سوالاتی که برگرفته از نظر مردم، کارشناسان و نخبگان حوزه و دانشگاه بود، پاسخ دادند. زیرا همانطور که می دانید از طریق سازمان صدا و سیما طرق مختلفی معرفی شد تا مردم سوالات خود را بپرسند و بر آن اساس این سوالات طراحی شد.
 
سهرابی در باره نحوه مناظره تصریح کرد: به نظر من این برنامه طرح جدیدی از مناظره بود و مناظره در آن به خوبی شکل گرفت نامزدها نظرات یکدیگر را نقد می کردند و مهمترین موضوع این بود که مناظره در فضای کاملا دوستانه انجام شد. نامزدها با گرایشات مختلف نظرات خود را مطرح کردند و هدف همه آنها خدمت است.
 
وی درباره تغیر ساختار مناظره ادامه داد: اگرچه که نامزدها ارتباط خوبی با صداو سیما و کمیسیون تبلیغات دارند، هدف صدا و سیما این است که مردم آگاهی لازم را نسبت به نامزدهای انتخابات پیدا کنند اما اینکه شیوه مناظره به همین شکل ادامه پیدا می کند یا خیر باید بگویم که من در جایگاهی نیستم که بخواهم درباره آن اظهار نظر کنم.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=26004

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. نه بابا . دم آقای عارف گرم

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.