تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
12

ستادهای ‌ولایتی در ‌لرستان فعالیت خود را آغاز کرد‌

  • کد خبر : 26036
  • 11 خرداد 1392 - 19:46

  رئیس ستاد انتخاباتی علی اکبر ولایتی در لرستان گفت: ستادهای انتخاباتی ولایتی در سطح استان لرستان فعالیت خود را آغاز کرده‌اند. به گزارش میرملاس ؛ سید محمد صادق شاهرخی امروز در گفتگو با خبرنگاران گفت: همه اقشار مختلف مردم باید به دنبال محقق شدن فرمایش مقام معظم رهبری خلق حماسه سیاسی باشند. وی افزود: […]

n00228057-b

 

رئیس ستاد انتخاباتی علی اکبر ولایتی در لرستان گفت: ستادهای انتخاباتی ولایتی در سطح استان لرستان فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.

به گزارش میرملاس ؛ سید محمد صادق شاهرخی امروز در گفتگو با خبرنگاران گفت: همه اقشار مختلف مردم باید به دنبال محقق شدن فرمایش مقام معظم رهبری خلق حماسه سیاسی باشند.

وی افزود: در سالی که مقام معظم رهبری آن را حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامگذاری کرده‌اند، براساس عمل به اوامر رهبری و در راستای تحقق حماسه سیاسی و تلاش در جهت ایجاد رقابت سالم و اخلاق مدارانه ستاد دکتر ولایتی در لرستان از یک خردا جاری همایش ستادی خود را با حضور روسا  و دبیران شهرستان‌های لرستان آغاز کرده است.

رئیس ستاد انتخاباتی علی اکبر ولایتی در لرستان گفت: فعالیت انتخاباتی ستادهای ولایتی در ۱۰ شهرستان، ۱۴ بخش و هفت دهستان لرستان آغاز شده است.

لازم به ذکر است، طی حکمی از طرف محسن فاضل، قائم مقام ستاد انتخاباتی علی اکبر ولایتی سید محمد صادق شاهرخی، اسماعیل گل میرزایی، سید مرتضی شاهرخی و مسعود عبدی به عنوان اعضای شورای عالی نظارت و راهبردی ستاد این کاندیدای ریاست جمهوری در استان لرستان معرفی شدند.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=26036

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. آقای ولایتی باتجربه ترین کاندیدای ریاست جمهوری یازده است . به لطف قدرت دیپلماسی قوی و مشی اعتدال گرایانه و با توجه به سایر ویژگی های ایشان مانند بی تنش بودن اصولگرا بودن برنامه محور بودن و فردی علمی و دانش بنیان است برای رفع مشکلات سیاسی و اقتصادی می تواند موثر و مفید باشد . و می تواند روابط خارجی کشور را بازسازی کند . تعاملات خوب ایشان با ارکان نظام می تواند از دلایل موفقیت ایشان باشد .

  2. فقط عارف یا روحانی

  3. فقط دکتر ولایتی با این خصوصیاتی که داره میتونه اوضاع کشور رو سامان بده

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.