تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
10

جزئیات جدید از حادثه بالگرد حامل رئیس جمهور

  • کد خبر : 26091
  • 12 خرداد 1392 - 16:30

  بالگرد حامل احمدی‌نژاد و جمعی از مسئولان اجرایی همراه وی صبح امروز و در جریان افتتاح پروژه بزرگترین تونل جاده‌ای کشور در ارتفاعات البرز دچار سانحه شد به گزارش میرملاس ؛  بالگرد حامل احمدی‌نژاد و جمعی از مسئولان اجرایی همراه وی صبح امروز و در جریان افتتاح پروژه بزرگترین تونل جاده‌ای کشور در ارتفاعات […]

IMAGE635057672594649448

 

بالگرد حامل احمدی‌نژاد و جمعی از مسئولان اجرایی همراه وی صبح امروز و در جریان افتتاح پروژه بزرگترین تونل جاده‌ای کشور در ارتفاعات البرز دچار سانحه شد

به گزارش میرملاس ؛  بالگرد حامل احمدی‌نژاد و جمعی از مسئولان اجرایی همراه وی صبح امروز و در جریان افتتاح پروژه بزرگترین تونل جاده‌ای کشور در ارتفاعات البرز دچار سانحه شد.

پیگیری های خبرنگار دانا حاکی از آن است که برخورد ملخ بالگرد حامل رئیس جمهور با دکل فشار قوی برق علت اصلی حادثه امروز  بوده است.

رییس‌جمهور و همراهانش هم‌اکنون در سلامت کامل به سر می‌برند و بالگرد سانحه دیده نیز برای انجام عملیات تعمیر و بازسازی در محل حادثه زمینگیر شده است.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=26091

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 6در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۶
  1. شانسم نداریم……………….!!!

    • ایا اگه خانواده خودت بود بازم می گفتی شانس نداریم
      نفوس بد نزن

    • یارانه ات قطع شد.

    • آقای آزادبخت میرملاس فقط سایت نیست میرملاس تمدن هم هست بدگویی وبد خواهی هم خلاف اخلاق رسانه ای است چرا که رسانه لطف خدا برای دانایی است وعنایت خدابرای بینش داشتن —والبته خلاف تمدن بلند میرملاس -ضمنا -امین را دوست دارم برای همت وتلاش فرهنگی موفقش…..

  2. خدا رو شکر به خیر گذشت هم برای شخص جناب آقای احمدی نژاد هم برای حساسیت این ایام. دکتر خسته نباشی به جز اشتباهاتی که در برخی موارد ازت سر زد انصافا تکی و لنگه نداری، برای همیشه در تاریخ این سرزمین به عنوان اسطوره خدمتگزاری نامت ثبت خواهد شد.

  3. خوشمزه حداقل آبروی مردم محترم میشنان رو نبر . دوست داری این اتفاق واسه خانواده خودت بیافته

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.