تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
4

فریبا مرادپور تأیید صلاحیت شد

  • کد خبر : 26107
  • 12 خرداد 1392 - 11:02

  به گزارش میرملاس نیوز ؛فریبا مرادپور یکی از کاندیداهایی که توسط هیئت اجرایی و نظارت شهرستان ردصلاحیت شده بود ؛ در پی اعتراض به ردصلاحیتش و بعد از بررسی هیئت نظارت بر انتخابات استان امروز ابلاغ احراز صلاحیت خود را از فرمانداری شهرستان دریافت نمود . فریبا مرادپور به همراه ۶ نفر از بانوان […]

کارت

 

به گزارش میرملاس نیوز ؛فریبا مرادپور یکی از کاندیداهایی که توسط هیئت اجرایی و نظارت شهرستان ردصلاحیت شده بود ؛ در پی اعتراض به ردصلاحیتش و بعد از بررسی هیئت نظارت بر انتخابات استان امروز ابلاغ احراز صلاحیت خود را از فرمانداری شهرستان دریافت نمود .

فریبا مرادپور به همراه ۶ نفر از بانوان کوهدشتی  کاندیدای این دوره از انتخابات چهارمین دوره شورای شهر کوهدشت شده اند که در رقابتی سنتی و طایفه گرا  با دیگر کاندیداهای این دوره قرار گرفته اند.

گفتنی است در طی ۳ دوره ی گذشته فقط یک نفر از بانوان کوهدشتی ( میترا آزادبخت ) موفق به کسب آرای لازم و حضور در شورای شهر کوهدشت شده است .

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=26107

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 14در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۴
  1. با سلام

    ممنون از خبر خوبتون!
    انشالله که با حمایت جامعه بزرگ زنان فراموش شده کوهدشت موفق شوند.شاید ایشان بتوانند این جایگاه گم شده زنان محروم وزجر کشیده کوهدشت را پیدا کنند.

    آرزوی موفقیت برای دوست وهمکار عزیزم سرکار خانم مرادپور

  2. ببخشید زن چه ربطی به شورا شهر و شهر داری داره

    • *****میخواد جنجال به پا کنه، جوابشو ندید!******

      • چه ربطی داره جنجال چیه ………. زن میتونه در کارهای دیگه شرکت کنه منظور من تضعیف جایگاه زن نیست ………

    • با سلام

      باهمه احترامی که برای مردان مرد قائل هستم باید بگویم:
      اصولا من با جنجال مخالفم ولی آقای میرزایی توجه کنن که همین تعصبات و کوته فکریها باعث این همه عقب افتادگی ومشکلات شدن
      اولا:چه بسیارند زنانی که یک گوشه ازشخصیت آنها می ارزد به مردهایی که ازمردانگی فقط اسم آن را دارند
      دوما:تاجایی که ما تجربه کرده ایم هیچ کدام شوراها ی گذشته کار قابل ذکری نکرده اند(همه مرد بودن)
      چیزی که مهمه داشتن فکر مدیریتی-استفاده درست از منبع در اختیار-گذاشتن وقت برای انجام برنامه هاو……می باشد.
      که هیچ کدام از این وظایف مرد وزن نمی شناسد

      • با سلام ……….امروزه عقب ماندگی ریشه از چیزهای دیگر دارد ……….منظور من اهانت به زن نیست زن در جای خود دارای ارزش و ابهت و جایگاه خاصی میبشد …..اما به نظر من خانه داری بهترین شغل یرای خانمها میباشد ……..و یا در تصدی مشاغل دیگر ……….شورا شهر باید مدیریت و عمران باشن که بتوانن کاری کنن …مرد و زن نسیت ……..اره درست گفتید شوراهای سابق همه مرد بودن اما افسوس که هیچ کاری را انجام ندادن ..اما دو سه دوره خانم هم وجود داشت اما باز هم هیچ کار انجام ندادن متاسفانه همش انتصاب شهردار جدید ..اره درسته فکر مدیریتی و توانا بودن ………………

      • دفاع کنید ولی به مردان توهین نکنید.

    • باسلام

      آقای میرزایی توجه کنن:گذشت آن زمانی که این طرز فکر وایده ها رو داشته باشی!جای بسی تاسف است برحال وروز این فرهنگ باید گریست.

      تا مرد سخن نگفته باشد/
      عیب وهنرش نهفته باشد!

      • با سلام خدمت دوست عزیز من نگفتم که زن نباید شرکت کنه ………….ارزش زن خیلی بالاتر از اینهاست زن جایگاه خاصی دارد ..اما در مشاغل عمران اگه اقایان بخواند متوانن باعث پیشرفت بیشتر بشن اما افسوس که هیچ کس به فکر پیشرفت نیست

        • تجربه نشون داده که در بخش هایى که بحث مادى وجود داره خانم ها پاکتر از آقایان بودند. شوراى شهرى که تا حالا دیدیم کار سنگین یا مهمى نیست( البته توى این دهستان) که خانم ها از پس اون برنیان! در ضمن ما فقط یک دوره عضو شوراى خانم داشتیم نه چند دوره! آقاى میرزایى شما دو پهلو حرف میزنید یه بار میگى : ارزش زن خیلى بالاتر از اینهاست و زن جایگاه خاصى داره ! یه بار میگى بهترین شغل براى خانم ها خانه داریه! منظورتون از جایگاه خاص که خانه نیست!؟؟ نصف جمعیت رأى دهندگان به همین أعضا فعلى شورا، که گند زدن به این شهر، خانم ها بودن ، حالا متوجه شدن آقایون نتونستند کارى بکنن براى همین خودشون وارد عرصه شدن. شمایى که از پیشرفت حرف میزنید چطور با چنین تفکر یک سویه اى وارد قضاوت شدید؟ با احترام خدمت تون عرض میکنم من نظرم مخالف نظر شماست. بهتره خانم هم در زیباسازى شهر دخالت کنند شاید با ورود خانم فساد مالى هم کم بشه.

  3. همه با هم برای اداره شهر فریبا خانم را انتخاب می کنیم انصافاً شایستگی شورا را دارد

  4. رای نمیدیم

  5. امیدوارم تا اتفاقی برای این سایت نیا فتاده با بی طرفی اطلاع رسانی نمایید.

  6. واقعا انسان شریفیست و لیاقت داشت

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.