تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
6

نشست فعالان سیاسی استان لرستان به دعوت ستاد دکتر روحانی

  • کد خبر : 26185
  • 12 خرداد 1392 - 23:01

  به گزارش خبرنگار میرملاس ؛ با  دعوت حاج حبیب خجسته پور رئیس ستاد دکتر روحانی در استان لرستان جمع کثیری از فعالان سیاسی استان لرستان که عموما از چهره های شناخته شده این خطه می باشند شنبه شب ۹۲/۰۳/۱۱ در محل ستاد دکتر روحانی در شهرستان خرم آباد گرد هم آمدند و پیرامون موضوعات […]

حسن روحانی در حال ثبت نام کاندیداتوری ریاست جمهوری

 

به گزارش خبرنگار میرملاس ؛ با  دعوت حاج حبیب خجسته پور رئیس ستاد دکتر روحانی در استان لرستان جمع کثیری از فعالان سیاسی استان لرستان که عموما از چهره های شناخته شده این خطه می باشند شنبه شب ۹۲/۰۳/۱۱ در محل ستاد دکتر روحانی در شهرستان خرم آباد گرد هم آمدند و پیرامون موضوعات سیاسی بخصوص انتخابات دوره یازدهم به تبادل نظر پرداختند .

در این نشست پس از ارائه خیر مقدم توسط حاج حبیب خجسته پور ، دکتر مهران علی پناه قائم مقام ستاد به ایراد سخن پرداختند و چالشها و فرصتهای پیش رو را بیان نمودند .

در ادامه جمعی از حاضرین دغدغه ها و پیشنهادات خود در خصوص انتخابات و روشهای موثر در پیروزی گفتمان دکتر روحانی را اظهار داشتند که می توان به بیانات حجت الاسلام سید مهدی موسوی سید اصلاحات لرستان ، حمید رشیدی عضو سابق شورای شهر خرم آباد ، مهندس آزادی، فرشاد دهقان و خدانظر دریکوند از فعالان ائتلاف اصلاح طلبان، حاج آقا اصغر دولتشاه، مهندس اسد خسروی ، دکتر محمد بیرانوندی ، مهندس بزن بیرانوند، دکتر خیرایی، نورالدین دریکوند، بهاروند، حاج اسداله عباسزاده و … اشاره نمود.

در پایان جلسه نیز حاج حبیب خجسته پور ضمن جمع بندی مطالب ذکر شده از این که فرصتی فراهم شده است تا این بزرگان در فضایی دوستانه و با مشی اعتدال و میانه روی دیدگاههای خود را ارائه نمایند مراتب سپاس خود را از همگان اعلام نمود .

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=26185

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 10در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۰
  1. مرد عمل فقط قالیباف

  2. لطفاً دوستان عزیز میرملاس نیوز بحث مدرک دکتری و ارشد روحانی را برای مردم روشن بفرمایید

    • این بنده خدا که اصلی ترین نقطه قوتش همون تحصیلات و سوادشه. ارشد و دکتراش رو در رشته حقوق از دانشگاه گلاسکو گرفته. البته چون فامیلیش قبلا “فریدون” بوده، شائبه هایی براش درست کردن یه عده که خودت خوب میشناسیشون.
      اصلا از بابت مدرکش نگران نباش عزیزم. ولی اگه می خوای خیالت کاملا راحت شه، برو به سایت خود دانشگاه مراجعه کن. یه بخش داره مخصوص فارغ التحصیلان.
      در ضمن آقای روحانی به چهار زبان (انگلیسی، فرانسه، آلمانی و عربی) هم تسلط دارند.

  3. سلام چگونه میتونم با ستاد دکتر روحانی در خرم آباد همکاری کنم؟ میخوام اگه امکانش باشه با حاج حبیب خجسته پور صحبت کنم. لطفا به ایمیلم شماره تماس یا ایملشونو بفرستین. با تشکر

    • رودین جان با مراجعه به ستاد استان واقع در جنب پل دارایی زاده می تونی با آقای خجسته ملاقات کنی.

  4. ان شالا با یاری خداوند و مساعدت بیشتر صاحبان فکر و اندیشه در لرستان و ایران اسلامی بتوانیم با انتخاب رئیس جمهوری اصلح مان گامی بلند به سوی تعالی هر چه بیشتر در ایران سرفراز بگذاریم.

  5. چگونه می تونم با آقای خجسته ملاقات کنم

  6. ابته منظور من این بود که ستاد آقای روحانی هنوز فعالیت داره یا نه.

  7. جناب آقای حاج حبیب الله خجسته ما جمع کثیری از فعالان اصلی شهرستان دورود اعلام میداریم برادر محترم علی محمد پیروج واقعا از نیروهای خط مقدم برای پیروزی آقای دکتر روحانی در استان لرستان و بخصوص شهرستان دورود بوده است که دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت وبرنامه ریزی آموزشی مباشد که باید از وجودش در بحث مدیریت های کلان استان استفاده شود ازتوجه جنابعالی سپاسگزاریم

  8. جناب آقای کریمی فر مدیرکل آموزش وپرورش لرستان با سلام واحترام ما جمع کثیری از خانوادههای شهدا و فرهنگیان لرستان بخصوص شهرستان دورود حمایت وافر خودمان را از برادر علی محمد پیروج از طرفداران صد در صد جناب آقای دکتر روحانی اعلام میداریم و از جنابعالی مدیر کل محترم انتظار داریم توجه لازم وویژه در مورد ایشان بعمل آورید از عنایت جنابعالی سپاسگزاریم

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.