- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

نشست فعالان سیاسی استان لرستان به دعوت ستاد دکتر روحانی

حسن روحانی در حال ثبت نام کاندیداتوری ریاست جمهوری

 

به گزارش خبرنگار میرملاس ؛ با  دعوت حاج حبیب خجسته پور رئیس ستاد دکتر روحانی در استان لرستان جمع کثیری از فعالان سیاسی استان لرستان که عموما از چهره های شناخته شده این خطه می باشند شنبه شب ۹۲/۰۳/۱۱ در محل ستاد دکتر روحانی در شهرستان خرم آباد گرد هم آمدند و پیرامون موضوعات سیاسی بخصوص انتخابات دوره یازدهم به تبادل نظر پرداختند .

در این نشست پس از ارائه خیر مقدم توسط حاج حبیب خجسته پور ، دکتر مهران علی پناه قائم مقام ستاد به ایراد سخن پرداختند و چالشها و فرصتهای پیش رو را بیان نمودند .

در ادامه جمعی از حاضرین دغدغه ها و پیشنهادات خود در خصوص انتخابات و روشهای موثر در پیروزی گفتمان دکتر روحانی را اظهار داشتند که می توان به بیانات حجت الاسلام سید مهدی موسوی سید اصلاحات لرستان ، حمید رشیدی عضو سابق شورای شهر خرم آباد ، مهندس آزادی، فرشاد دهقان و خدانظر دریکوند از فعالان ائتلاف اصلاح طلبان، حاج آقا اصغر دولتشاه، مهندس اسد خسروی ، دکتر محمد بیرانوندی ، مهندس بزن بیرانوند، دکتر خیرایی، نورالدین دریکوند، بهاروند، حاج اسداله عباسزاده و … اشاره نمود.

در پایان جلسه نیز حاج حبیب خجسته پور ضمن جمع بندی مطالب ذکر شده از این که فرصتی فراهم شده است تا این بزرگان در فضایی دوستانه و با مشی اعتدال و میانه روی دیدگاههای خود را ارائه نمایند مراتب سپاس خود را از همگان اعلام نمود .