تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
6

راهنمای ارسال SMS از طریق جیمیل!؟

  • کد خبر : 26209
  • 13 خرداد 1392 - 12:49

“میرملاس نیوز ”  بسیاری از ما روزمان را درکنار جیمیل سپری میکنیم و به اندازه ای غرق اینترنت و جیمیلمان هستیم که فرصت چک کردن گوشی هم نداریم! این حقیقت است اما اگر شما هم اس ام اس هایتان را به موقع چک نمی‎کنید و از گوشی خود غافلید، برایتان راه کار تازه ای داریم. […]

“میرملاس نیوز ”  بسیاری از ما روزمان را درکنار جیمیل سپری میکنیم و به اندازه ای غرق اینترنت و جیمیلمان هستیم که فرصت چک کردن گوشی هم نداریم! این حقیقت است اما اگر شما هم اس ام اس هایتان را به موقع چک نمی‎کنید و از گوشی خود غافلید، برایتان راه کار تازه ای داریم.

 

 

در این پست به شما می آموزیم که چگونه از طریق جیمیل، اس ام اس هایتان را ارسال و دریافت کنید . برای این کار ابتدا افزونه مورد نظر را نصب کنید و بعد اپلیکیشن موبایل را نصب نمایید. زمانی که نصب برنامه بر روی گوشی تمام شد، عملیات همزمان سازی بین جیمیل و تلفن همراه شما شروع می شود و بعد از تمام شدن می توانید به راحتی با جیمیل پیام هایتان را مدیریت کنید، این برنامه تقریبا شبیه gtalk عمل می کند و رابط کاربری زیبایی دارد.

 

 

برای شروع باید یک دکمه آّبی به صورت Compose SMS در پایین Compose  در جیمیلتان مشاهده کنید. با فشردن این دکمه می توانید به راحتی اس ام اس هایتان را به هر کسی ارسال کنید .

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=26209

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. الکی میگه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.