تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
4

کوهکن: احمدی‌نژاد ازحامیان جلیلی است

  • کد خبر : 26271
  • 14 خرداد 1392 - 2:18

  محسن کوهکن در گفت‌وگویی درباره آرایش سیاسی انتخابات ریاست جمهوری و رقابت نامزدها با یکدیگر، به طرح دیدگاه‌های خود پرداخت.   کوهکن در گفت‌وگو با خانه ملت٬ درباره آرایش سیاسی انتخابات ریاست جمهوری و رقابت نامزدها با یکدیگر گفت: معتقدم سه جریان در صحنه انتخابات یازدهم شکل گرفته است. اولین جریان، طیف اصولگرایی است […]

images

 

محسن کوهکن در گفت‌وگویی درباره آرایش سیاسی انتخابات ریاست جمهوری و رقابت نامزدها با یکدیگر، به طرح دیدگاه‌های خود پرداخت.
 
کوهکن در گفت‌وگو با خانه ملت٬ درباره آرایش سیاسی انتخابات ریاست جمهوری و رقابت نامزدها با یکدیگر گفت: معتقدم سه جریان در صحنه انتخابات یازدهم شکل گرفته است. اولین جریان، طیف اصولگرایی است که به دو شاخه معتدل و رادیکال تقسیم می‌شود. اصولگرایان معتدل با حضور ولایتی، حدادعادل، قالیباف و رضایی در میدان رقابت دچار تکثر شدند و مشخص هم نیست با رایزنی به شخص واحد برسند. سلیقه دوم در طیف اصولگرایی  به تفکرات رادیکالی جبهه پایداری بازمی‌گردد که نهایتاً دولت نیز در حمایت از جلیلی با این جبهه همراه شد. قطب دوم اصلاح طلبان هستند که عارف را نماینده خود می‌دانند.
 
وی افزود: نامزدهای مستقل نیز ضلع سوم، معادلات انتخاباتی را تشکیل می‌دهند؛ آقای غرضی در زمانی هم که وزیر بود اعلام کرد که به هیچ جریان سیاسی وابستگی ندارد و امروز نیز با همان رویکرد وارد عرصه شده است اما دکتر حسن روحانی که برخی او را اصلاح‌طلب می‌دانند- چنین گرایش سیاسی ندارد، من معتقدم او یک روحانی روشنفکر است و سابقه عملکردش در مجلس شورای اسلامی نشان می‌دهد جایگاه وی در اردوگاه اصولگرایان تعریف می‌شود، همچنان که خود وی نیز بیان کرده که با جریان تند اصولگرایی و اصلاح‌طلبی زاویه دارد و به نوعی رویه اعتدال را پیش گرفته است.
 
 
لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=26271

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. دمت گرم آقای کوهکن

  2. فقط دکتر جلیلی

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.