تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
3

حداد:تنها اقتصاددان در میان ما، محسن رضایی است

  • کد خبر : 26364
  • 14 خرداد 1392 - 17:28

        روز گذشته، غلامعلی حداد عادل از کاندیداهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در دانشکده علوم پایه واحد علوم تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی حضور یافت و‌ سخنرانی کرد و پس از آن، پرسش و پاسخ جالبی بین وی و یکی از دانشجویان صورت گرفت.   روز گذشته غلامعلی حداد عادل، از کاندیداهای یازدهمین […]

 images
 
 
 
روز گذشته، غلامعلی حداد عادل از کاندیداهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در دانشکده علوم پایه واحد علوم تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی حضور یافت و‌ سخنرانی کرد و پس از آن، پرسش و پاسخ جالبی بین وی و یکی از دانشجویان صورت گرفت.
 
روز گذشته غلامعلی حداد عادل، از کاندیداهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در دانشکده علوم پایه واحد علوم تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی حضور یافت و ‌سخنرانی کرد و پس از آن، پرسش و پاسخی جالب بین وی و یکی از دانشجویان صورت گرفت.
پس از پایان سخنرانی حداد عادل، یک نفر از دانشجویان زن و یکی از دانشجویان مرد فرصت یافتند تا پرسش‌های خود را از حداد عادل بپرسند.

یکی از این دانشجویان با خطاب قرار دادن این کاندیدای ریاست جمهوری از وی پرسید: آقای حداد عادل، شما انسان متدینی هستید و طبیعتا هم دین ‌و هم اخلاق به ما توصیه می‌کند که اگر از عهده کاری بر‌نمی‌آییم، خود را متعهد به انجام آن نکنیم. اگر اکنون شما بر این باورید که مشکل اصلی کشور، ‌اقتصادی است، باید کاندیدایی مسلط به اقتصاد و متخصص این کار ـ که راه و چاه را ‌می‌شناسد ـ امور را به دست گیرد، و‌گرنه رئیس‌جمهوری که مناسبات اقتصادی را نشناسد، نمی‌تواند با به‌کارگیری چند مشاور، ‌از عهده چنین کاری برآید.

حداد عادل در پاسخ به این دانشجو گفت: مسأله‌ای که شما گفتید، مشکل تنها من نیست و به غیر از محسن رضایی که تحصیلات اقتصادی دارد و اقتصاد‌دان است، شش کاندیدای دیگر ‌همچون من تحصیلات اقتصادی ندارند و ‌تنها محسن رضایی که از فرماندهان بزرگ کشور است، در میان کاندیداها اقتصاد‌دان است.

اشاره حداد عادل به تخصص محسن رضایی در حوزه اقتصاد، بر این اساس است که ‌رضایی پیش از انقلاب، در رشته مکانیک دانشگاه علم و صنعت تحصیل می‌کرده که به دلیل مبارزه علیه رژیم شاه، ترک تحصیل کرده و به مبارزه و زندگی پنهانی خود ادامه داده است. پس از انقلاب و با آغاز بحران‌های موجود و جنگ، وی فرصت بازگشت به دانشگاه را پیدا نکرد تا این که پس از پایان جنگ، تحصیلات خود در رشته اقتصاد را از پایه آغاز کرد و سرانجام دکترای این رشته را گرفت.

محسن رضایی از همان سال‌های جنگ بر این باور بود، مشکلی که پس از جنگ برای ایران و مردم انقلابی آن درست خواهند کرد، در حوزه اقتصادی خواهد بود و برای همین، می‌گوید خود را آماده مدیریت چنین روزی کرده است.

 
 
 
لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=26364

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. ای کاش همه به توانمندی دکتر محسن رضایی که کاندیدایی مظلوم و باکفایت هستند پی میبردیم

  2. موسوی وهاشمی وخاتمی و احمدی نژاد و محمدمرسی وباراک اوباما ونوازشریف و سارکوزی وجلال طالبانیوحامدکرزای و.. نیز هیچکدام اقتصاد دان نیستند.

  3. فقط رضایی

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.