تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

ملکشاهی : دولت یازدهم به استانهای محروم توجه ویژه‌ای داشته باشد

  • کد خبر : 26377
  • 14 خرداد 1392 - 15:09

  رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی، توجه به نقاط قوت روئسای جمهور گذشته و دوری از نقاط ضعف آنها را برای رئیس دولت آینده لازم و ضروری دانست.  رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی، توجه به نقاط قوت روئسای جمهور گذشته و دوری از نقاط ضعف آنها را برای رئیس […]

ک

 

رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی، توجه به نقاط قوت روئسای جمهور گذشته و دوری از نقاط ضعف آنها را برای رئیس دولت آینده لازم و ضروری دانست.

 رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی، توجه به نقاط قوت روئسای جمهور گذشته و دوری از نقاط ضعف آنها را برای رئیس دولت آینده لازم و ضروری دانست.

الهیارملک‌شاهی در گفت‌وگو با خبرنگاران  با تاکید به بیانات مقام معظم رهبری اظهار داشت: رئیس جمهور یازدهم باید نقاط قوت رئیس‌جمهورهای گذشته را در خود تقویت کرده و ضعف آنها در عدم توجه به نظر کارشناسانه را از خود دور کند.

نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: رئیس‌جمهور آینده باید به نظر کارشناسان و نخبگان اقتصادی توجه کند و نسبت به توزیع عادلانه ثروت در کشور که از اهمیت زیادی برخوردار است بی توجه نباشد.

رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با اشاره به اینکه توزیع منابع ثروت در کشور عادلانه نیست یادآور شد: برخی مناطق کشور با وجود حجم عظیمی از  منابع طبیعی و خدادادی، سهم اندکی از ثروت ملی به آنها اختصاص داده شده است و بودجه کافی برای عمران و آبادی در اختیار آنها نیست.

ملکشاهی افزود: متاسفانه ثروت ملی به صورت ناعادلانه میان استان‌ها توزیع شده است و این امر باعث شده وضع معیشتی مناطق و استان‌های محروم‌تر بسیار نامناسب و نرخ بیکاری در آنها بالا باشد.

 وی در توصیه ای از دولت آینده خواست که نسبت به استان‌های کم بهره از  ثروت و درآمد ملی، از جمله استان لرستان، توجه بیشتری داشته باشد.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=26377

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. آقای ملکشاهی را هم شناختیم با اظهار نظرهاش شناختیمش

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.