تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
5

مواجهۀ آیت الله جنتی و هاشمی+(تصاویر)

  • کد خبر : 26437
  • 14 خرداد 1392 - 21:46

محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور، آیت‌الله آملی‌لاریجانی رئیس قوه قضاییه، علی لاریجانی رئیس مجلس، آیت‌الله هاشمی‌ رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص، آیت‌الله جنتی دبیر شورای نگهبان و بسیاری از مقامات و مسئولان در مراسم ارتحال امام راحل حضور یافتند.   بیست و چهارمین مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) از ساعت ۹:۳۰ با سخنرانی حجت‌الاسلام سیدحسن خمینی نوه […]

محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور، آیت‌الله آملی‌لاریجانی رئیس قوه قضاییه، علی لاریجانی رئیس مجلس، آیت‌الله هاشمی‌ رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص، آیت‌الله جنتی دبیر شورای نگهبان و بسیاری از مقامات و مسئولان در مراسم ارتحال امام راحل حضور یافتند.

 
بیست و چهارمین مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) از ساعت ۹:۳۰ با سخنرانی حجت‌الاسلام سیدحسن خمینی نوه امام آغاز شد و مقام معظم رهبری در ساعت ۱۰ با حضور در این مراسم، به بیانرهنمودهایشان پرداختند.
 
در این مراسم، علاوه بر محمود احمدی‌نژاد، علی لاریجانی و آیت‌الله صادق آملی‌لاریجانی رؤسای سه قوه، بسیاری از مقامات دیگر کشوری و لشکری حضور داشتند.
 
به روایت عکس های خبرگزاری مهر، ایسنا و تسنیم آیت الله هاشمی لحظاتی پس ار ورود و استقرار آیت الله جنتی در محل ویژه در حالی که حاظران به احترام ایشان از جای برخاسته اند وارد شده و در جای خود می نشیند. پس از پایان مراسم نیز آیت الله هاشمی از جای برخاسته و پیش تر از آیت الله جنتی این مکان را ترک می کند
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=26437

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 12در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۲
  1. درود بر هاشمی

  2. هاشمی مرد قهر نیست!

  3. یاد امام خمینی پاینده باد. زنده باد سیدحسن.درود برهاشمی

  4. خامنه ای زنده باد هاشمی پاینده باد

  5. البته این جنتی به علت کهولت سن نتونستن به احترام بزرگمرد ایرانزمین ایت الله هاشمی رفسنجانی از جاشون بلند شن چون این بنده خدا با عصا هم به زور راه میره!! خدا به کسی که با تقوی است محبوبیت و چهره زیبا می دهد مثل اقای هاشمی که واقعا محبوب و دلرباست. زنده باد امیر کبیر ایران: هاشمی رفسنجانی.

  6. با یاد امام و درود به هاشمی

  7. خدا وکیلی کدوم بهترن

  8. هاشمی مردی به خدا میگی چطور؟ هر کی رد کنن هاشمی نه چطور موندی

  9. هاشمی دوست داریم

  10. ترس از هویدا شدن خستگی مردم از اصولگرایان ورای بالای هاشمی باعث رد صلاحیتش شد.البته این دلسردی هواداران اصلاحات موجب پیروزی اصولگرایان شد . وباز هم جنتی کارش را کرد .اما معلوم شدهاشمی هنوزهم هاشمی است وامام بیخودی نگفته تا هاشمی هست انقلاب زنده است چون مشخص کرد با آنهمه بی مهریها هنوز انقلاب را دوست دارد.پس درست است که گفته اند مادر را دل سوزد دایه را دامن ……هرچند هنوز بعضی مخالفان مبارزه قبل از انقلاب تئوریسین انقلاب شده اند !!!!!!!!!!!!!!!!!!

  11. keshvare iran be aghay hashemi madione

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.