تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
7

رسیدگی به لایحه استرداد مجرمان ایران و تایلند در صحن به موافقت نمایندگان نیاز دارد

  • کد خبر : 265
  • 08 بهمن 1390 - 13:25

رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با اشاره به اینکه لایحه استرداد مجرمان ایران و تایلند در نوبت بررسی در صحن علنی است، گفت: خانواده‌های این افراد خواستار رسیدگی فوری به این لایحه هستند اما از نظر آیین‌نامه داخلی مجلس، هر گونه تغییر در دستور کار مجلس مستلزم امضای تعدادی از نمایندگان است.

رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس :
 
رسیدگی به لایحه استرداد مجرمان ایران و تایلند در صحن به موافقت نمایندگان نیاز دارد

علی شاهرخی در گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت تصریح کرد: وزارت خارجه موظف به حمایت از اتباع ایرانی در خارج از کشور است و باید برای حل مشکلات این افراد تلاش کند.

نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: گفته می‌شود مواد مخدر، عمده‌ترین عامل مجرم شناخته شدن ایرانیان در خارج از کشوراست و برخی از افراد با فریب باندهای قاچاق اقدام به حمل مواد مخدر به سایر کشور‌ها می‌کنند.

وی افزود: ایرانیانی که در خارج از کشور مجرم شناخته می‌شوند به ویژه در کشورهایی مانند تایلند و اندونزی، آن دسته از افرادی هستند که به جرم حمل و قاچاق مواد مخدر صنعتی یا سنتی دستگیر می‌شوند که در برخی موارد شاهد تجمع خانواده‌های این افراد در مقابل مجلس بوده‌ایم.

این نماینده مردم در مجلس بیان کرد: باید در زمینه رفع مشکلات ایرانیان زندانی در خارج از کشور هرچه سریع‌تر اقداماتی در دستور کار قرار گیرد.

شاهرخی در ادامه به زندانیان ایرانی در تایلند اشاره و بیان داشت: این موضوع در اولویت کمیسیون قضایی و حقوقی قرار داشت و به سرعت در کمیسیون تصویب شد و پس از آن در نوبت رسیدگی در صحن علنی مجلس قرار دارد.

عضو فراکسیون روحانیون مجلس تصریح کرد: خانواده‌های این افراد خواستار رسیدگی فوری به لایحه استراد مجرمین بین ایران و تایلند هستند اما از نظر آیین‌نامه داخلی مجلس؛ هر گونه تغییر در دستور کار مجلس مستلزم امضای تعدادی از نمایندگان است.

رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس تاکید کرد: صدای این افراد به گوش نمایندگان ملت رسیده است و انشاءالله به زودی در دستور کار مجلس قرار خواهد گرفت تا دیگر شاهد نگرانی این خانواده‌ها نباشیم./

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=265

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 22در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲۲
  1. با سلام این یک تصویرتبلیغا تیست وگر همه میدونیم که حاج آقا مجلس را رها کرده و همیشه جلسات اجباری با روسا در این شهرستان برگزار میکند

  2. امین جان این مصاحبه برای تبلیغات انجام گرفته و گرنه خودت هم خوب میدونی که حاج آقا این روز و شبها در بخشها و روستاهای کوهدشت دنبال جمع کردن رای هستش و مدتها است خانه ملت و دفاع از حقوق مردم بی دفاع کوهدشت را رها کرده است.

  3. رضا در یکشنبه ۹ بهمن , ۱۳۹۰ گفته :

    دوست عزیز :یک کوهدشتی محترم در پاسخ به سئوالات شما در مورد آقایان ملکشاهی و کونانی فر و بخصوص تقی زاده تمام فرمایش شما درست ولی تا حدودی منصفانه قضاوت کن چرا که اگر کمک به مردم کردن از طریق کمیه امداد خوار نمودن و بی ریشه دار کردن می باشد پس احادیث و آیات قران در خصوص کمک به فقرا و محرومین چه می باشد.ضمناً همین مورد کمیه امداد یکی از موارد ی از لیست عملکرد آقای امامی راد می باشد-اگر درمورد سد معشور میگویید بروید تحقیق کنید که طرح آن در چه زمانی بوده است ضمن اینکه بودجه آن در دور اول سفر ریاست جمهوری توسط آقای امامی راد در استانداری تصویب شد-در مورد طرح های راه اهن مکان و ریل آن به مردم عزیز نشان بدهید-خدا وکیلی انصاف بده تصویب و بودجه و آغاز شروع بکار جاده چاربانده کردن کوهدشت خرم آباد در زمان چه کسی بوده که این دیگر بر هیچ کسی پوشیده نیست-اما در خصوص کارخانه خودرو سازی درست می فرمائید چرا که کارخانه ایران خودرو تهران متعلق به شهرستان کوهدشت می باشد زیرا فرزند ارشد نماینده فعلی آقای قبادی در آنجا کار می کنند و سمت دارند- به راستی ساخت بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی جزء وعده های واهی نبود اگر نبوده پس در کجای کوهدشت در حال ساخت می باشد-اگر اهل دروغ و تهمت زدن و اهانت نیست پس چرا در دور گذشته با همین کار رغیب سر سخت خود کنار گذاشته و اعلام می نمود که من نماینده این شهرستان هستم و اکنون هم در کلیه مراسمات اعلام می نماید که آقای امامی یک مهره سوخته و کسی که یکبار مرده دیگر زنده نمی شود پس از تایید صلاحیت آقای امامی در این دور از انتخابات چه جوابی دارند -با کمال تشکر از بیانات شما که مرا مجبور به پاسخ مطلب و اظهار نظر شما را بدهم.

    [پاسخ]

  4. حاج آقا کورانی فر بازگشت به عرصه انتخابات رو به شما، خودم و همه‌ی هوادارانتون تبریک میگم. به امید پیروزی

  5. ملکشاهی شایسته این انتخاباته شک نکنیداین دورنمایندمونه

    • اره فقط این نظر رومشگانی ها است واگه رای گیری فقط در رومشگان گرفته شود ملکشاهی برنده است یعنی اگر دولت بگوید رومشگان هم یه نفر برای خودشان به مجلس بفرستند

  6. حاجی جون «بگو نبین، چشامو رو هم میذارم، بگو نشنو در گوشمو می‌گیرم، اما اگر بگی نفهمم، نمی‌تونم.» ” درود بر امامی راد”

  7. به مولا ملکشاهی۱۰۰%

    • چرا الکی قسم میخوری یعنی این شخصیت طرفداران ملکشاهی است که به مولا قسم دروغ یاد کنند ماکه همه میدانیم امامی برنده است به جان عزیز خودمان قسم نمی خوریم

  8. ملکشاهی۱۰۰%

  9. کاندیدنسل جوان ملکشاهی قهرمان

  10. جانم فدای ملکشاهی

  11. سلام کورانی

  12. خدا وکیلی آزموده را بیائید دوباره آزمایش نکنیم . نماینده ای که در طول ۴ سال یا هشت سال نتونسته از مردم شهرش دفاع کنه . چه امیدی هست که این بار بتونه با نتخاب شدن مجدد موفق عمل کند . مردم

  13. کوهدشت را دارد ؟

    الهیار ملکشاهی (۴۶۴ رای و ۳۷%)
    علی شاهرخی قبادی (۴۲۰ رای و ۳۴%)
    علی امامی راد (۲۵۵ رای و ۲۰%)
    علی کورانی فر (۶۷ رای و ۵%)
    محمد احسان تقی زاده (۲۵ رای و ۲%)
    کامیاب تیموری (۲۰ رای و ۲%)

    تعداد آرا : ۱,۲۴

  14. امامی سلظان قلبهاست

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.